• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво виїзду з вул. Вифлеємської на просп. Соборності в Дніпровському районі м. Києва

Будівництво виїзду з вул. Вифлеємської на просп. Соборності в Дніпровському районі м. Києва

Завершена

16 098 243.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 491.22 UAH
Період оскарження: 31.03.2017 16:41 - 19.05.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: e0158d6753644976af774e638735b9a2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-001894-b.c2
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Замовником грубо порушено вимоги ст. 1, 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) стосовно кваліфікаційних вимог щодо надання наступних документів, а саме у п. 1.5.2. Додатку 2 тендерної документпації вимагається подання учасником наступної інформації та документів: Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки. Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі. Однак, статтею 16 Закону, встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, включення до тендерної документації вимог про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, така інформація подається у вигляді повного найменування та місцезнаходження сторін. Однак, в опублікованій тендерній документації, в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається щодо будь-яких субпідрядників ( а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), а також вимагаються документи на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо такого субпідрядника, визначених ст. 16 Закону, чого не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити усі незаконні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, що КК «Київавтодор» (далі – Замовник) виступає замовником виконання робіт виключно в межах міста Києва, де великий потік транспортних засобів, а можливість перекриття руху транспорту не передбачена, будівельні роботи повинні бути виконані вчасно та якісно, прописуючи умови тендерної закупівлі Замовник має бути впевненим, що потенційний Учасник фінансово спроможний, повністю забезпечений матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт, що підтверджується відповідними довідками. В разі, якщо потенційний Учасник планує залучити Субпідрядників до виконання робіт, така впевненість з боку Замовника має бути і по відношенню до нього. Ніяким чином, крім того, щоб Субпідрядник надавав такий самий пакет документів для підтвердження кваліфікаційних вимог, як і Учасник, Замовник перевірити не може. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо надання Субпідрядником такого ж самого пакету документів, як і Учасник, дозволить Замовнику більш детально вивчити можливості Учасника та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: c27cd42dc4084644b556ceece1d4465b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-001894-b.a1
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Замовником грубо порушено вимоги ст. 1, 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) стосовно кваліфікаційних вимог щодо надання наступних документів, а саме у п. 1.5.2. Додатку 2 тендерної документпації вимагається подання учасником наступної інформації та документів: Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки. Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі. Однак, статтею 16 Закону, встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, включення до тендерної документації вимог про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, така інформація подається у вигляді повного найменування та місцезнаходження сторін. Однак, в опублікованій тендерній документації, в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається щодо будь-яких субпідрядників ( а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), а також вимагаються документи на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо такого субпідрядника, визначених ст. 16 Закону, чого не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити усі незаконні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, що КК «Київавтодор» (далі – Замовник) виступає замовником виконання робіт виключно в межах міста Києва, де великий потік транспортних засобів, а можливість перекриття руху транспорту не передбачена, будівельні роботи повинні бути виконані вчасно та якісно, прописуючи умови тендерної закупівлі Замовник має бути впевненим, що потенційний Учасник фінансово спроможний, повністю забезпечений матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт, що підтверджується відповідними довідками. В разі, якщо потенційний Учасник планує залучити Субпідрядників до виконання робіт, така впевненість з боку Замовника має бути і по відношенню до нього. Ніяким чином, крім того, щоб Субпідрядник надавав такий самий пакет документів для підтвердження кваліфікаційних вимог, як і Учасник, Замовник перевірити не може. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо надання Субпідрядником такого ж самого пакету документів, як і Учасник, дозволить Замовнику більш детально вивчити можливості Учасника та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено