-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній)
Торги не відбулися
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 15:51 - 29.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
cc8044c7299f439782e057209ec4cf38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.a11
Назва:
Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 02.09.2021 17:30
- Скарга.docx 02.09.2021 17:30
- рішення від 06.09.2021 № 20220.pdf 07.09.2021 09:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2021 № 21046.pdf 16.09.2021 14:18
- рішення від 15.09.2021 № 21046.pdf 20.09.2021 15:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2021 17:33
Дата розгляду скарги:
15.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.09.2021 09:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2021 15:02
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2021 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» переможцем процедури закупівлі – ДК 021-2015 (CPV) 79710000-40 Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об'єктів на ній)», прийняте тендерним комітетом Обухівської районної ради Київської області 27.08.2021 року.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення Замовника
Номер:
620a037d17db417c9ba13a654ccc6d3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.a10
Назва:
Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Замовнику, просимо надати пояснення - яким законодавчим актом Ви користувались, висунувши вимогу про усунення порушення ТОВ «А1 ОХОРОНА»? Зважаючи на те, що, згідно ч.16 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах висувається виключно стосовно документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Ваше рішення про визнання ТОВ «А1 ОХОРОНА» переможцем є незаконною, адже листи-згоди на обробку персональних даних не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, відповідно до ст. 16 Закону, а тому пропозиція ТОВ «А1 ОХОРОНА» повинна бути відхилена з підстав передбачених ст. 31 Закону. Тому, вимагаємо скасувати рішення про обрання ТОВ «А1 ОХОРОНА» переможцем та завершити процедуру, згідно чинного законодавства. Повідомляємо, що у разі відхилення даної вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом наших законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 17:01
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом було розглянуто пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» з предметом закупівлі ДК 021:2015-79710000-4 охоронні послуги ( послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об'єктів на ній), на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленими ст.16, вимогам встановленими ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації затвердженими протоколом №3 від 17.03.2021 року.
В результаті розгляду було встановлено що відповідно до ч.1 р.3 тендерної документації вимагається надати листи - згоди від усіх осіб учасника відомості про яких містяться в тендерній пропозиції.
Тендерним комітетом встановлено, що у тендерній пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» відсутні листи згоди на обробку персональних даних Пишного О.А. та Пишного А.П. які є засновниками ТОВ «А1 ОХОРОНА», враховуючи, що метою отримання згоди про використання персональних даних є реалізація правовідносин у сфері господарювання засновники ТОВ «А1 ОХОРОНА» не мають відношення до закупівлі, оскільки всі повноваження щодо укладання правочинів покладаються на керівника товариства, лист – згоду на обробку персональних даних якого міститься у тендерній пропозиції учасника та вирішено надати можливість ТОВ «А1 ОХОРОНА» для усунення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом надання листів – згоди на оброблення персональних даних Пишного О.А. та Пишного А.П.
Відповідно до статті 29 ч.16. ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
З цього слідує, що укладення договору та його виконання покладаються на директора Товариства з яким Замовник планує укласти договір про закупівлю, тобто по відношенню до якого і виникатимуть правовідносини у сфері господарювання. Відповідно, засновники Товариства не мають жодного відношення до закупівлі, оскільки всі повноваження щодо укладення правочинів покладаються на керівника товариства.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет прийняв рішення про надання учаснику можливості усунути невідповідності у тендерній пропозиції.
На виконання вимоги замовника про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» було загружено відповідні файли до електронного майданчика листи– згоди на оброблення персональних даних Пишного О.А. та Пишного А.П.
Враховуючи вище викладене рішення про обрання переможцем ТОВ «А1 ОХОРОНА» є повністю обгрунтованим та таким, що відповідає нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
9b624e4ad48a4b07badb12307eff687b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.b9
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 02.08.2021 16:52
- Скарга.docx 02.08.2021 16:52
- додаткові пояснення.pdf 10.08.2021 17:42
- додаткові пояснення.docx 10.08.2021 17:42
- спростування.pdf 13.08.2021 10:52
- лист-роз'яснення мінекономрозвитку про 24 години.pdf 13.08.2021 10:52
- спростування.docx 13.08.2021 10:52
- Рішення від 05.08.2021 № 17914.pdf 06.08.2021 10:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2021 № 18742.pdf 17.08.2021 14:06
- Рішення від 16.08.2021 № 18742.pdf 19.08.2021 15:02
- пояснення 10.08.2021 12:05
- пояснення 10.08.2021 12:07
- додаткові пояснення 12.08.2021 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2021 09:47
Дата розгляду скарги:
16.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 10:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.08.2021 15:02
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
e245af5224844be19043a798726d07dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.a8
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- 08.07.2021р_ СКАРГА ТОВ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО КОЗАК.pdf 08.07.2021 14:02
- рішення від 12.07.2021№15707.pdf 13.07.2021 12:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16701.pdf 22.07.2021 14:45
- На заміну помилково оприлюдненій інформації про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16771.pdf 26.07.2021 19:01
- рішення від 21.07.2021 № 16771.pdf 26.07.2021 19:26
- Козак.PDF 13.07.2021 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 15:34
Дата розгляду скарги:
21.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2021 12:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.07.2021 19:26
Скарга
Виконана замовником
Неправомірний вибір переможця
Номер:
324bedb21e3f4e92b3a10d63a05f62c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.c7
Назва:
Неправомірний вибір переможця
Скарга:
У вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 07.07.2021 09:58
- Скарга.docx 07.07.2021 09:58
- додаткові пояснення.docx 14.07.2021 15:38
- додаткові пояснення до скарги.pdf 14.07.2021 15:38
- Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік.htm 14.07.2021 15:38
- рішення від 09.07.2021 №15583.pdf 12.07.2021 09:42
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.07.2021 №13423.pdf 20.07.2021 21:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 №16771.pdf 22.07.2021 17:18
- на заміну помилково оприлюдненій інформації про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 №16701.pdf 26.07.2021 19:02
- рішення від 21.07.2021 №16701.pdf 26.07.2021 19:27
- мастер захист.PDF 13.07.2021 14:46
- протокол 27.07.2021 10:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 11:34
Дата розгляду скарги:
20.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.07.2021 09:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2021 19:28
Дата виконання рішення Замовником:
27.07.2021 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» переможцем процедури закупівлі – ДК 021-2015 (CPV) 79710000-40 Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об'єктів на ній)», прийняте тендерним комітетом Обухівської районної ради Київської області 01.07.2021 року
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
05e9cffa6c6a4cdbb9923fbe43061aca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.a6
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
01 липня 2021 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Обухівська районна рада Київської області» від 01 липня № 17, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - ДК 021:2015 Код 79710000-4 Охоронні послуги визнано учасника торгів – ТОВ "А1 ОХОРОНА" та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо дане рішення неправомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «А1 ОХОРОНА» містить невідповідності вимогам Тендерної документації та порушення деяких норм законодавства України:
1. Щодо порушення вимог п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Так п. 6 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що учасник має надати «Калькуляція вартості послуг». Калькуляція вартості повинна включати прямі та не прямі витрати (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів з 15.04.2021 по 31.12.2021 року».
Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» у розрахунок вартості однієї години охорони не врахував дві позиції вимог Тендерної документації (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів з 15.04.2021 по 31.12.2021 року»):
1.щодо вимог Кодексу Законів про працю України:
Так Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 12.08.2020р №3501-06/2019 розраховано норми тривалості робочого часу на 2021рік. Замовником визначено строк надання послуг із 15 квітня по 31 грудня 2021 року., 261 календарних днів., тобто 6264 годин (261 календарних днів *24 години). За вказаний період норми тривалості робочого часу складають 1427,00 годин.
Таким чином для забезпечення одного цілодобового поста потрібно залучити 4,39 чоловік (6264 годин /1427 годин=4,39 чоловік), а для забезпечення двох цілодобових постів потрібно залучити відповідно 8,78 чоловік. А ТОВ «А1 ОХОРОНА» у розрахунку планує залучати 8 чоловік для забезпечення охорони, при цьому не враховані відпускні для цієї кількості людей, що свідчить про порушення трудового та податкового законодавства. Розрахунки не відповідають вимогам Тендерної документації.
2. щодо вимог Закону України «Про державний бюджет на 2021р».
Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» надав розрахунок вартості однієї години охорони з порушенням вимог. Тендерної документації.
Так у розрахунку вартості однієї години охорони мінімальна заробітна плата за годину вказана вірно (складає 36,47 грн)., але вартість однієї години охорони вийшла менше ніж вартість мінімальної заробітної плати за годину, що не відповідає погодинному розміру мінімальної заробітної плати згідно Закону України «Про державний бюджет на 2021р». Простий, спрощений розрахунок вартості: 8,78 чол *6000,00(мінімальна заробітна плата)*8,5 місяців (термін надання послуг)= 447 780,00 грн і це розрахунок без врахування вимог тендерної документації, без доплати за роботу у вечірній та нічний час, святкові та вихідні дні. А загальна вартість пропозиції учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА» виходить менша.( складає 430 086,24грн)
2. Щодо порушення вимог п.1.2.д.1 Тендерної документації
На підтвердження фінансової спроможності учасник зобов’язаний надати копію фінансової звітності передбаченої для учасника чинним законодавством за останній звітний період з підтвердженням її подання до податкового органу.
На виконання даної вимоги ТОВ «А1 ОХОРОНА» у складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність підприємства яка надана не до податкового органу, а до центру обробки звітів Держстату України.
3. Щодо порушення вимог пункту Розділу ІІІ Тендерної документації.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що відповідно до положень статті 12 Закону, згідно якої під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», шляхом накладання на неї електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) учасника / уповноваженої особи учасника. Електронний цифровий підпис, виданий до набрання чинності Законом № 2155, використовується відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності зазначеним Законом.
Таким чином, в порушення Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подана ТОВ «А1 ОХОРОНА» без застосування кваліфікованого електронного підпису.
4. Щодо порушення вимог тендерної документації, стосовно належного засвідчення копій документів.
Пунктом 5.27. Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55 визначено порядок засвідчення копій документів. Так, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту (підпис). ПРИКЛАД: Згідно з оригіналом Директор Підпис Ініціал(и), прізвище Дата Згідно пункту 5.26. Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55 від битком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи.
Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Його подають в інструкції з діловодства організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ. Подані ТОВ «А1 ОХОРОНА» копії документів не відповідають вищевказаним вимогам ДСТУ 4163-2003 та вимогам тендерної документації, оскільки не містять посади та дати засвідчення таких копій документів.
5. Щодо порушення вимог п.6 розділу 3 тендерної документації
Учасники процедури повинні були надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника інформації про необхідні кількісні якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток №2 до тендерної документації). В додатку 2 тендерної документації містяться загальні вимоги до охорони. Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» не підтвердив, що його працівники мають формений одяг із зовнішніми ознаками належності до підприємства.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо:
1. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника
2. Скасувати Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Обухівська районна рада Київської області» від 01.07.2021 р. № 17
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2021 09:46
Вирішення:
По пункту першому скарги Скаржника щодо пропущення переможцем двох позицій в калькуляції вартості не вказавши покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції. З огляду на дане твердження Скаржника зазначаємо наступне. Детально вивчивши та проаналізувавши калькуляцію вартості Переможця Замовником встановлено, що калькуляція вартості переможця містить прямі та не прямі витрати (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів з 15.04.2021 по31.12.2021року. З урахуванням зазначеного, калькуляція вартості Переможця в повній мірі відповідає вимогам які передбачені п. 6. Розділу III тендерної документації.
Наступною вимогою Скаржника є надання переможцем ТОВ «А1 ОХОРОНА» фінансової звітності за останній звітній період, який подано до центру обробки звітів Держстату, а не до податкового органу. З огляду на зазначене, повідомляємо наступне. Аналізуючи тендерну пропозицію Переможця на предмет дотримання пункту 1.2. тендерної документації встановлено, що переможець надав фінансову звітність за звітній період з квитанцією №2 та відміткою «документ прийнято» як того і вимагав Замовник в тендерній документації. Щодо подання фінансової звітності до органу Держастату зазначаємо наступне. Порядок подачі фінансової звітності господарюючими підприємствами врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку фінансової звітності» № 419 від 28 лютого 2000р. Фінансова звітність малих підприємств, яким являється переможець подається через «Єдине вікно подання електронної звітності». При цьому, фінзвітність з першою літерою «S», подана через Єдине вікно, буде доступна як Держстату, так і ДПС.
Тобто, у квитанції № 2, яка була долучена переможцем у розділі «Підписи» зазначено: «Державна податкова служба України ОТРИМАНО» та державна служба Статистики печатка: 43005393. Тобто, Скаржник не володіючи достатньою інформацією щодо подачі фінансової звітності малих підприємств, вводить комісію Антимонопольного комітету в оману, не дослідивши в повній мірі документи тендерної пропозиції переможця.
Наступною вимогою Скаржника щодо відхилення тендерної пропозиції переможця є порушення пункту 3 розділу 3 тендерної документації. Тобто, Скаржник вважає, що тендерна пропозиція переможця подана без застосування електронного кваліфікованого підпису. З огляду на зазначене, Замовник перевірив КЕП переможця на ресурсі «ДІЯ».
Ще однією вимогою Скаржника є те, що копії документів Переможця не відповідають ДСТУ4163-2003 тобто завірені не належним чином, а саме: печатка не проставлена таким чином, щоб вона охоплювала останні кілька літер назви посади , яка підписала документ та дата завіреного документа. З огляду на наступне зазначаємо. Всі копії переможця завірені штампом «згідно з оригіналом» посада, підпис, печатка та ПІБ керівника. Відсутність дати на завірених документах, чи не охоплення печатки останніх декілька літер від посади є формальними помилками відповідно до Наказу Міністерства Розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020р. «Про затвердження переліку формальних помилок» та такими, які не впливають на характер, зміст чи легітимність документа.
Стосовно твердження Скаржника щодо відсутності форменого одягу переможця із розпізнавальними знаками належності до його підприємства зазначаємо наступне. У складі пропозиції Переможця наявний PDF файл з назвою «Підтверджуючі документи МТБ» в якому на сторінці з 45 по 49 містяться фотокартки форменого одягу переможця із розпізнавальними знаками належності до його товариства «А1 Security», що в перекладі на українську мову означає – «А1 Охорона». Відповідно, вважаємо, що переможець в повній мірі дотримав усі умови тендерної документації Замовника та на законних підставах обраний переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
43d42e11aaa348f3bb8e133986bdd2dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.b5
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО КОЗАК СКАРГА ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ.pdf 20.05.2021 16:18
- рішення від 24.05.2021 № 11272 + лист Замовнику.pdf 24.05.2021 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12420.pdf 03.06.2021 18:46
- рішення від 02.06.2021 № 12420.pdf 07.06.2021 20:08
- Пояснення 27.05.2021 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2021 16:26
Дата розгляду скарги:
02.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2021 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2021 20:08
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2021 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої комісії адміністративної колегії Антимонопольного комітету України скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ "МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП"
Скарга
Скасована
Неправомірне визначення переможця
Номер:
b2e0838412d34366af1c2fc0aecab371
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.b4
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО КОЗАК СКАРГА ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ.pdf 20.05.2021 10:23
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
20.05.2021 16:16
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
e0f0197a1f2a4dfba8fcbf41f67017ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.c3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
12 травня 2021 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Обухівська районна рада Київської області» від 12 травня № 10, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - ДК 021:2015 Код 79710000-4 Охоронні послуги визнано учасника торгів – ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо дане рішення неправомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» містить невідповідності вимогам Тендерної документації та порушення деяких норм законодавства України:
1. Щодо порушення вимог п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Так п. 6 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що учасник має надати «Калькуляція вартості послуг». Калькуляція вартості повинна включати прямі та не прямі витрати (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів з 15.04.2021 по 31.12.2021 року». Цю вимогу Учасником ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» не було надано у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, в порушення пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подана ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» без калькуляції вартості послуг.
2. Щодо порушення вимог пункту Розділу ІІІ Тендерної документації.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що відповідно до положень статті 12 Закону, згідно якої під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», шляхом накладання на неї електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) учасника / уповноваженої особи учасника. Електронний цифровий підпис, виданий до набрання чинності Законом № 2155, використовується відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності зазначеним Законом.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП». у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s " (01.04.2021). За результатами перевірки файлу "sign.p7s", було встановлено наступне: Підписувач: ДОВГАЛЬ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ П.І.Б.: ДОВГАЛЬ Валерій Миколайович РНОКПП: 2642820493 Організація (установа): МАРШАЛ СЕКЮРIТI ГРУП Код ЄДРПОУ: 43537059 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 16:26:02 01.04.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000FDA3720035B52402 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований.
Таким чином, в порушення Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подана ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» без застосування кваліфікованого електронного підпису.
3. Щодо порушення вимог тендерної документації, стосовно належного засвідчення копій документів.
Пунктом 5.27. Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55 визначено порядок засвідчення копій документів. Так, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту (підпис). ПРИКЛАД: Згідно з оригіналом Директор Підпис Ініціал(и), прізвище Дата Згідно пункту 5.26. Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 Уніфікованої систе-ми організаційно-розпорядчої документації, затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55 від битком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нор-мативно-правових актів. Його подають в інструкції з діловодства організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ. Подані ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» копії документів не відповідають вищевказаним вимогам ДСТУ 4163-2003 та вимогам тендерної документації, оскільки не містять посади та дати засвідчення таких копій документів.
4. Щодо порушення розділу 4 Тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій».
Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до статті 29 Закону.
Пропозицією, що відповідає умовам тендерної документації, є тендерна пропозиція, що узгоджується з усіма термінами, умовами тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вона відхиляється замовником (крім випадків, зазначених у ч.16 ст.29 Закону) Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА. Питома вага критерію ціна – 100 (сто) %. У ціну товару учасник включає податок на додану вартість (ПДВ).
ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» не є платником податку на додану вартість, а значить його тендерна пропозиція не включає ПДВ. Водночас ТОВ «Охоронне агентство «Козак» є платником ПДВ і, відповідно, в пропозицію включений цей податок.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В порушення пункту 4 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник порівнює вартісні показники тендерної пропозиції учасників, один з яких є платником ПДВ, а інший - платником єдиного податку. Вартість послуг платника ПДВ складає 120% послуги, а вартість Учасника на єдиному податку 100% вартості цієї ж послуги. Якщо порівнювати вартість послуг ТОВ «Охоронне агентство «КОЗАК» без врахування податку на додану вартість, то вона менша ніж в ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП». Для порівняння: тендерна пропозиція ТОВ «Охоронне агентство «Козак» складає 424999,00 грн. з ПДВ. Якщо від цієї пропозиції (424 999,00 грн.) відняти податок на додану вартість ми отримаємо вартість послуги без ПДВ, яка дорівнює 354165,83 грн. Тендерна пропозиція ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» без ПДВ і складає 392969,00 грн., що є більшою ніж наша.
5. Не відповідність тендерної пропозиції Учасника за результатами аукціону вимогам чинного податкового та трудового законодавства.
Тендерною документацією передбачено, що переможцем надається заповнена форма Тендерна пропозиція» за результатами аукціону (згідно з Додатку 2.1 до тендерної документації) з урахуванням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону. Така пропозиція з урахуванням додатку 2.1 було подана переможцем. На підставі даних документів, ми стверджуємо, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам чинного податкового, трудового законодавства та Закону України «Про Державний бюджет на 2021р». Так мінімальна заробітна плата на 2021р із 01.01.2021р по 30.11.2021р становить 36,11 грн, із 01.12.2021р по 31.12.2021р становить 39,12 грн.
ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» виставив вартість послуг менше встановленої законодавством мінімальної заробітної плати. Ми інформуємо Вас про здійснення учасником правопорушення. Ваша відповідь на цю вимогу може послугувати матеріалом до подачі звернень до суду та до правоохоронних органів.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо:
1. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника
2. Скасувати Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Обухівська районна рада Київської області» від 12.05.2021 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 12:38
Вирішення:
12 травня 2021 року Обухівською районною радою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено Протокольне рішення № 10, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Послуги охорони адміністрації будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній» визнано учасника торгів ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП».
Не погодившись із даним рішенням ТОВ «Охоронне агентство «Козак» подало вимогу від 14.05.2021 року щодо скасування протокольного рішення тендерного комітету від 12.05.2021 року та визнання тендерної пропозиції ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» такою, що не відповідає тендерній документації Замовника.
Тендерний комітет Обухівської районної ради Київської області розглянув вимогу вищезазначену вимогу та повідомляє про наступне.
1. У тендерній пропозиції ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» міститься калькуляція вартості послуг з 15.04.2021 року по 31.12.2021 року (довідка № 08 від 29.03.2021 року);
2. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови № 193 від 03.03.2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати у своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікати чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
3. Документи подані ТОВ «МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції завірені належним чином.
4. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином брати участь в публічних закупівлях можуть як платники так і неплатники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів ( у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ).
5. Дотримання трудового, господарського та податкового законодавства в процесі надання послуг з охорони є виключною відповідальністю суб'єкта господарювання, шо надає такі послуги.
З огляду на вищевикладене протокольне рішення тендерного комітету Обухівської районної ради від 12.05.2021 року № 10 прийняте у відповідності до норм чинного законодавства, а вимога ТОВ «Охоронне агенство «Козак» підлягає відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
ae584ae76d304c7aa66442e86e0bc56f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-013277-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
на неправомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- 0..docx 19.04.2021 10:00
- Скарга.pdf 19.04.2021 16:03
- рішення від 21.04.2021№8562+лист замовнику.pdf 22.04.2021 12:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 №9612.pdf 05.05.2021 14:19
- рішення від 30.04.2021№9612.pdf 07.05.2021 19:29
- SCAN0010.PDF 27.04.2021 12:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2021 15:07
Дата розгляду скарги:
30.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2021 12:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.05.2021 19:30