-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Шафи для одягу
Шафи для одягу
Завершена
620 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 103.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 103.20 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 14:33 - 23.03.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Номер:
942cbb149a2a4dd4a6d526c5f737a8bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-002354-a.c3
Назва:
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Вимога:
Жалобщик:
ТОВ "АЛЮР ТРЕЙД". Антошкін Ігор
Код ЕГРПОУ:
43352508
Адрес:
61016, Украина, г. Харьков, ул.Кривоконевская, 30
Почтовый индекс:
61016
Тема:
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Описание:
Шановний Замовнику! Вважаємо, що пропозиція учасника процедури спрощеної закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІР СОМ " не відповідає вимогам Замовника, вказаним у Додатку № 1 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що вимагається у складі пропозиції», а саме:
Відповідно до п. 8 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі №10174954 учасник тендеру повинен надати документ, що підтверджує повноваження представника щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ).
Відповідно до п. 5.17. Статуту ТОВ «ІР СОМ» ( арк. 10 Статуту), потребує узгодження Загальними Зборами здійснення директором рішень та правочинів
- вартість яких перевищує 50 000 грн.
- які передбачають відстрочку платіжу контрагента-покупця.
Враховуючи те, що сума договору на тендерну закупівлю складає 529 776,00 грн,(згідно пропозиції ТОВ «ІР СОМ») та умови договору передбачають відстрочення платіжу контрагента-покупця за договором на 90 календарних днів, директор ТОВ «ІР СОМ» Волощук Д.В. станом на момент подання тендерної документації не мав належним чином оформлених та підтверджених повноважень на укладання ним тендерного від ТОВ«ІР СОМ» договору на суму, яка більше ніж в 10 разів перевищує суму правочинів, які він має право згідно Статуту Товариства укладати без узгодження Загальних зборів Товариства. Крім того, директор Волощук Д.В. без отримання згоди Загальних зборів не має право укладати жодного правочину де передбачено відстрочення платежу контрагента Покупця.
Звертаємо Вашу увагу на то, що до документів, поданих ТОВ «ІР СОМ» в якості підтвердження повноважень представника на підписання договору НЕ БУЛО НАДАНО оформленого протоколом Загальних зборів узгодження на підписання директором Волощуом Д.В. правочину на тендерну закупівлю на суму понад 50 000 грн. та на підписання ним зазначеного провочину з умовою відстроченя платіжу, як уе передбачено п. 5.17. Статуту ТОВ «ІР СОМ».
Таким чином, переможцем тендерних закупівель була визнана юридична особа - ТОВ «ІР СОМ», представник якої (Директор) не мав повноважень та не мав підтвердження повноважень на укладання угоди на суму понад 50 000 грн. та правочину з відстроченням платіжу. Директор Волощук Д.В. брав участь у тендерних закупівлях без повноважень та діяв всупереч та з порушенням п. 5.17. Статуту ТОВ «ІР СОМ», що є неприпустимим порушення чинного законодавства України.
На підставі вищенаведеного прошу: відхилити пропозицію ТОВ «ІР СОМ», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2021 13:46
Вирішення:
Шановний Учасник! При визначенні переможця Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» ( далі -Закон) а саме:1) Пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, учасником процедури закупівлі може бути будь-яка особа, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, у тому числі фізична особа, яка може укласти правочин щодо об’єктів цивільних прав у разі якщо не здійснює самостійну, ініціативну, систематичну, на власний ризик господарську діяльність (відповідь на запит 208/2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України).
2) Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною». Таким чином, була проведена оцінка та розглянуті пропозиції учасників, результатом став висновок, що пропозиція ТОВ "IP COM" є найбільш економічно вигідної та відповідає всім вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі (дане положення ґрунтується на частині 12 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).Надалі Замовник керувався абзацом 1 частини 12 ст. 14 Закону, тобто через електронну систему закупівель оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В нашому випадку Замовник лише повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 1 частини 2 ст. 41 Закону «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Таким чином, оскільки Законом встановлено імперативну норму, яка зобов’язує переможця надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю саме під час укладення договору про закупівлю, у разі ненадання указаної інформації під час укладання такого договору у сторін будуть відсутні правові підстави для його підписання відповідно до вимог Закону (відповідь на запит 2300/2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України).
Отже, встановлення права на підписання договору відбудеться під час безпосереднього укладання цього Договору, але ніяк не на попередніх етапах спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини 1 ст. 41 Закону «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Відповідно до частини 7 ст. 179 Господарського кодексу України – «Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.»
В даному випадку відповідно до ч. 2 ст. 202 Цивільного Кодексу України розміщений проект договору в документах закупівлі є двостороннім правочином. Керуючись ч. 2 ст. 203 ЦКУ необхідно зазначити, що особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
В положеннях норм ЦКУ йдеться саме про те, що особа яка укладає договір повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності на момент укладання такого договору.
Ваше прохання відхилити пропозицію ТОВ «ІР СОМ» буде прямим порушенням як норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» так і положень Господарського та Цивільного кодексів України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.04.2021 15:38
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Номер:
1028b1c4df68475499bb702f80b1588c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-002354-a.b2
Назва:
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Нами було надано вимогу щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЮР-ТРЕЙД» як таку, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме - на підставі того, що пропозиція учасника процедури спрощеної закупівлі - ТОВ "АЛЮР-ТРЕЙД" не відповідає вимогам Замовника, викладеним у Додатку № 1 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що вимагається у складі пропозиції».
У наданій Вами відповіді не надано обгрунтованного пояснення щодо питання невідповідності пропозиції «ТОВ АЛЮР-ТРЕЙД" вимогам, викладеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме – щодо відсутності у складі пропозиції учасника обов’язкового для надання документу, вказаного під п. 7 Додатку 1 - «Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», що є грубим порушенням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «АЛЮР-ТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 16:40
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
02.04.2021 14:10
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Номер:
5febd82c0dbe4f629d01f934882bb52f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-002354-a.c1
Назва:
Щодо невідповідності умовам закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вважаємо, що пропозиція учасника процедури спрощеної закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮР-ТРЕЙД" не відповідає вимогам Замовника, вказаним у Додатку № 1 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що вимагається у складі пропозиції», а саме:
1) у складі пропозиції учасника відсутній документ, вказаний під пунктом 7 Додатку 1 «Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»;
2) Замовником в Додатку № 1 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що вимагається у складі пропозиції» вимагається надати у складі пропозиції «5. Копію аналогічного договору по предмету закупівлі. 6. Копію Статуту або іншого установчого документа учасника або Опис з кодом. 9. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).» Проте учасником у складі пропозиції були надані відскановані оригінали вищеперелічених документів.
На підставі вищенаведеного вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «АЛЮР-ТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 09:28
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» - «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.»
Таким чином, зазначені Вами відскановані документи – є електронними документами перетвореними у візуальну форму, а також є візуальною формою відображення даних , які в свою чергу містяться в паперовій формі.
Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» серед функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» в пункті 8 даного Наказу визначає, що формальною помилкою є «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.»
Отже, подання Учасником процедури закупівлі сканованої копії оригіналів документів є формальною помилкою, а тому це не є підставою для відхилення пропозиціі учаника. Визначення переможця процедури закупівлі є об’єктивним та неупередженим відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник надав документи із необхідними відомостями, чим виконав вимоги «Оголошення» спрощеної закупівлі, а створення штучних перешкод не відповідає вимогам Закону, зокрема принципам визначеним у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Черговим доказом є Рішення АМКУ № 15504-р/пк-пз від 28.10.2019 р., оголошення UA-2019-09-13-000152-c, в якому адміністративна колегія АМКУ визначила, що Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції способом подання оригіналів замість копій документів впливає на її зміст. Зважаючи на наведене, а також визначення формальних помилок, наведене в документації та Законі, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена на підставі наведеного вище. Адміністративна колегія АМКУ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Отже ваша вимога суперечить низці Законів та практиці рішень АМКУ. Відскановані документи є електронними документами та є лише візуальною формою відображення даних, які в свою чергу містяться в паперовій формі, у нашому випадку оригінали документів містяться в Учасника торгів.
Також, у зв’язку з попередньо зазначеними нормативно- правовими актами, в тому числі і Рішенням Адміністративної колегї АМКУ № 15504-р/пк-пз від 28.10.2019 р., оголошення UA-2019-09-13-000152-c,- подання сканованої копії оригіналів документу є «формальною помилкою», а тому не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника, адже це не впливає на зміст пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні