-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування - Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію басейну Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 ОМР за адресою : м. Охтирка , вул. Шевченка,22.
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. категорія Замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Завершена
606 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 040.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 14:05 - 23.03.2021 14:09
Вимога
Вирішена
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежеється добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Номер:
892e23789ad540319b6f3a8b703130b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-001799-b.c3
Назва:
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежеється добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Вимога:
Шановний Замовник, у Вашій закупівлі зазначено наступне: п. 10. "Акт обстеження обєкту" з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки при огляді об’єкту учасник буде змушений ідентифікувати себе, тобто Замовник буде мати орієнтовний перелік потенційних учасників, що дасть можливість прогнозувати хід аукціону та порядок проведення закупівлі! Окрім цього постійно діюча адміністративна колегія АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надала роз'яснення щодо незаконності встановлення такої вимоги Замовником. Замовник даною вимогою порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель а, саме запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до оголошення дана вимога встановлена як зазначає Замовник для : «повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму…» проте відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Закон встановлює вимогу до Замовника, щодо повноти відображення всієї інформації та характеристик робіт у технічній специфікації, відповідно обов’язок щодо повноти інформації щодо об’єму предмету закупівлі покладена на Замовника, таким чином вимога щодо огляду об’єкту встановлена через те, що Замовник не в повній мірі надає всю інформацію щодо технічної специфікації чим порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і цим самим ставить потенційних Учасників в незручне та проблематичне становище при підготовці пропозиції! Окрім цього надання креслень є незаконним оскільки Замовник хоче до укладення договору та проведення процедури Закупівлі отримати частину робіт, що відповідно до Додатку Д ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво є складовою РП. Таким чином Замовник хоче від Учасників безоплатного виконання архітектурних рішень об’єкту, при цьому Замовник даною вимогою залишає за собою право не погодити такі рішення, що дає можливість просто завадити в участі у закупівлі та знову ж таки обмежує потенційних Учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги наведені вище шляхом виключення зазначеної вимоги та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги буде здійснено звернення до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 23.03.2021 12:37
Дата подачі:
22.03.2021 12:47
Вирішення:
Пунктом 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що працівники учасника, які мають відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язані оглянути об’єкт замовника в період уточнень в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівниками, які виконали обстеження, посадовою особою учасника та замовником.
Зазначаємо, що дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи у строки визначені Замовником.
Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежеється добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Номер:
9d57a144bde6415388554e57515ba253
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-001799-b.b2
Назва:
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежеється добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Вимога:
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежеється добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету, а саме: п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимагаємо прибрати даний пункт з Оголошення та привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі до норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 18.03.2021 14:09
Дата подачі:
18.03.2021 11:38
Вирішення:
Пунктом 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що працівники учасника, які мають відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язані оглянути об’єкт замовника в період уточнень в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівниками, які виконали обстеження, посадовою особою учасника та замовником.
Зазначаю, що дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи у строки визначені Замовником.
Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляю про відсутність підстав для задоволення вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
8dfc21e1a48c4c0885daff23f4a65f75
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-001799-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо видалити п.10 Оголошення, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. також врахуйте той факт, що регіони України переходять до "червоної" зони у зв'язку із розповсюдженням коронавірусної інфекції. Просимо залишити вимогу щодо відвідування лише для переможця.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 18.03.2021 14:08
Дата подачі:
17.03.2021 14:44
Вирішення:
Пунктом 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що працівники учасника, які мають відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язані оглянути об’єкт замовника в період уточнень в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівниками, які виконали обстеження, посадовою особою учасника та замовником.
Зазначаю, що дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи у строки визначені Замовником.
Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляю про відсутність підстав для задоволення вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2021 14:11