• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури (картопля, горох, квасоля)

Зернові культури (картопля, горох, квасоля)

Завершена

365 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.90 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 12:41 - 29.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА

Номер: bb439b98a2e64d80bb44135b763e1bb2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-007387-c.c4
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Вих. № 57 від 13.06. 2021 р. Орган оскарження: ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (суб’єкт оскарження): Фізична особа – підприємець Щелкунов Сергій Гаврилович, вул. Центральна, буд. 90, с. Сергіївка, Саратський район, Одеська область, 68263. ІПК: 2394700399 Тел. +38 (098) -937-08-28. Е- mail: shchelkunov@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Мирнопільський геріатричний будинок-інтернат вул. Центральна, 90, с. Мирнопілля, Арцизський район, Одеська область, 68260. Код ЄДРПОУ: 03189127 Тел. 097-617-58-93 СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ: Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с Процедура: відкриті торги Предмет закупівлі: ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля С К А Р Г А НА ДІЇ ЗАМОВНИКА 17 березня 2021 року Мирнопільським геріатричним будинком – інтернатом (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення UA-2021-03-17-007387-с про проведення процедури відкритих торгів за кодом ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля. Фізична особа – підприємець Щелкунов Сергій Гаврилович (далі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) бере участь в даній процедурі закупівлі. 09 квітня 2021 року Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення яким визначено переможцем процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки», про що свідчить протокол № 3 від 09.04.2021 р. щодо прийняття рішення Тендерним комітетом Замовника (далі – Протокол), який було оприлюднено в електронній системі закупівель 09.04.2021 р о 11:59. Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 09.04.2021 р. о 11.59. Суб’єкт оскарження, ознайомившись з тендерною пропозицією ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» вважає, що рішення Замовника про визначення ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» переможцем процедури закупівлі, прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права ФОП Щелкунова Сергія Гавриловича, як учасника. Відповідно, оскаржене рішення Замовника, оформлене Протоколом підлягає скасуванню. Скаржник не погодившись з рішенням Замовника 18.04.2021 р. подає Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїм рішенням № 9093-р/пк-пз від 26.04.2021 р., – забов’язало Мирнопільський геріатричний будинок – інтернат скасувати рішення про визначення підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» переможцем за процедурою закупівлі - Зернові культури (картопля, горох, квасоля), оголошення про прооведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-17-007387-с. Згідно із частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладання договору про закупівлю. Таким чином, зазначена повторна скарга подана до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в межах встановлених законодавством строку для оскарження про незаконне та необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Щелкунова Сергія Гавриловича. Так, 03.06.2021 р. відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Мирнопільського геріатричного будинку-інтернату № 6 (про повторний розгляд тендерних пропозицій на виконання Рішення № 9093-р/пк-пз від 26.04.2021 р., Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) тендерну пропозицію Скаржника відхиляє згідно абзацу другого пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації а саме: відповідно до листа Державної Установи «Одеський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» № 031/1386 від 28.05.2021 року, згідно з яким: Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта № 812 від 14.04.2021 року ВП «Саратський міжрайонний відділ лабораторних досліджень» не видавався та є недійсним. Таким чином у складі тендерної пропозиції відсутня «Скан-копія оригіналу акту ДУ Лабораторний центр стосовно додержання санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта». Враховуючи обставини, які зазначені в протоколі про відхилення пропозиції Скаржника, слід зазначити, що таким шляхом Замовник веде боротьбу з неугодними учасниками, ігноруючи Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до його виконання. Підставою для відхилення стало те, що до протоколу Замовник вніс видуванні, нічим не підтвердженні факти, про які й мови не йдеться ані в тендерній документації, ані в технічній специфікації. .Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями або бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме: Вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Щодо незаконного і необґрунтованого відхилення Пропозиції Скаржника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Так, Замовник в протоколі № 6 від 03.06.2021 р. зазначає, що … у складі тендерної пропозиції відсутня «Скан-копія оригіналу акту ДУ Лабораторний центр стосовно додержання санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта». Натомість, Замовник не становлював вищезазначенних вимог у тендерній документації відкритих торгів закупівлі за кодом ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с, а також і в Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) «картопля, горох сушений, квасоля сушена» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6 – Зернові культури та картопля 1. Замовник закуповує: № з/п Найменування продукції та національний стандарт, згідно якого продукція виготовляється Одиниця вимірювання Кількість 1. Картопля кг 30000 2. Горох сушений кг 400 3. Квасоля сушена кг 100 2. Запропонований товар повинен відповідати вимогам національних стандартів та ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», бути упакованим, не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати декларацію виробника на продукцію, що планується до постачання або іншого документу виробника в якому зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі. 4. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що виданий акредитованим національним агентством органом сертифікації. 5. Учасник має надати копію діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015); 6. Випробування та дослідження повинні проводитись акредитованою лабораторією. 7. Поставка товару здійснюється транспортом учасника за адресою замовника відповідно письмових заявок. 8. Поставка товару здійснюється протягом одного дня, але не пізніше 16.00 години згідно поданих заявок. 9. Обсяг поставки підлягає корекції згідно заявок замовника. 10. Строк придатності товару на день поставки повинен становити не менш 80% від загального строку придатності. 11. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує якість продукції. 12. Виконавець забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни; 13. Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів, а саме автомобіль-рефрижератор (транспортний засіб-рефрижератор (автомобіль-рефрижератор) - ізотермічний транспортний засіб, що має індивідуальну чи спільну для декількох транспортних одиниць холодильну установку, яка може знижувати температуру всередині порожнього кузова і потім постійно підтримувати її таким чином). 14. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в кількості, вказаній в заявці Замовника. 15. Строк постачання – до 31.12.2021 року. Детально розглянувши кожний пункт технічної специфікації, як з того вбачається, не знайдено такої вимоги щодо надання у Пропозиції Скан-копії оригінала акта ДУ Лабораторний центр стосовно додержання санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта». Таким чином, Замовник увів Скаржника в оману, відхиливши його Пропозицію з надуманих та не існуючих на то причин, порушаючи статтю 5 Закону. Скаржник вважає, що він в повному обсязі надав документацію що стосується технічної специфікації тендерної документації та не має ніяких підстав для відхилення його пропозиції. А отже, тендерна пропозиція ФОП Щелкунова Сергія Гавриловича відповідає умовам визначеним у технічній специфікації (Додатку № 1 до ТД) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерній документації. Так, аналізуючи вище наведене, Скаржник прийшов до висновку, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки Пропозиції Скаржника, яка в свою чергу привело до незаконного та необґрунтованого відхилення Пропозиції за таких обставин, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вважаємо, що керуючись нормами Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, зокрема п.18 ч.1 ст.1 Закону: переможцем процедури закупівлі може бути лише той учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно вище зазначеної інформації, цінова пропозиція фізичної особи – підприємця Щелкунова Сергія Гавриловича та всі документи, які входять до її складу, відповідають документації закупівлі за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" –03210000 – 6 Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с Враховуючи вище викладене, вважаю, що Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія, ефективність та пропорційність. На підставі зазначеного, відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та статті 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за цією скаргою. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником – Мирнопільським геріатричним будинком - інтернатом. 4. Визнати неправомірним та забов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету Мирнопільського геріатричного будинку - інтернату (протокол № 6 від 03.06.2021 р.) про відхилення тендерної пропозиції учасника – фізичної особи – підприємця Щелкунова Сергія Гавриловича (ІПК 2394700399) процедури відкритих торгів по закупівлі код за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" 03210000 – 6 Зернові культури та картопля , ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с . 5. Забовязати тендерний комітет Мирнопільського геріатричного будинку – інтернату повторно розглянути Пропозицію фізичної особи - підприємця Щелкунова Сергія Гавриловича (ІНК 2394700399) процедури відкритих торгів на закупівлю: показник національного класифікатора України, 03210000 – 6 Зернові культури та картопля ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с. Додатки: 1. Документи та матеріали, що можуть підтвердити факти, викладені у скарзі, містяться на сайті Уповноваженого органу в електронній формі та додатково завантажені до системи разом із поданою скаргою. З повагою, Фізична особа – підприємець Щелкунов С.Г.
Дата розгляду скарги: 25.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2021 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2021 17:44
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2021 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення №15618-р/пк-пз від 09.07.2021 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконане
Автор: ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ, Щелкунов Сергій Гаврилович +380989370828 shchelkunov@ukr.net
Скарга
Скасована

Сплата за Скаргу

Номер: 2e01191fb0b54fd7a2bacacf109053bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-007387-c.b3
Назва: Сплата за Скаргу
Скарга:
Платіжне доручення № 533 від 17.04.2021.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.04.2021 22:48
Автор: ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ, Щелкунов Сергій Гаврилович +380989370828 shchelkunov@ukr.net
Скарга
Скасована

Сплата за Скаргу до АМКУ

Номер: cc7899fae9b84d4dbe78604d1ec75461
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-007387-c.b2
Назва: Сплата за Скаргу до АМКУ
Скарга:
Платіжне доручення № 533 від 17.04.2021 р.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.04.2021 22:32
Автор: ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ, Щелкунов Сергій Гаврилович +380989370828 shchelkunov@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

С К А Р Г А на прийняте замовником рішення у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля

Номер: a60ca11601d245b08c6dd0d0f57b6873
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-007387-c.b1
Назва: С К А Р Г А на прийняте замовником рішення у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля
Скарга:
Фізична особа – підприємець Щелкунов Сергій Гаврилович Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський р-н, с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 90. Ідентифікований код 2394700399. Тел. 098-937-08-28. Е- mail: shchelkunov@ukr.net п/рах.: UA733287040000026004060072221 ЮГРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Одеса Вих. № 47 від 18.04. 2021 р. Орган оскарження: ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (суб’єкт оскарження): Фізична особа – підприємець Щелкунов Сергій Гаврилович, вул. Центральна, буд. 90, с. Сергіївка, Саратський район, Одеська область, 68263. ІПК: 2394700399 Тел. +38 (098) -937-08-28. Е- mail: shchelkunov@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Мирнопільський геріатричний будинок-інтернат вул. Центральна, 90, с. Мирнопілля, Арцизський район, Одеська область, 68260. Код ЄДРПОУ: 03189127 Тел. 097-617-58-93 СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ: Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с Процедура: відкриті торги Предмет закупівлі: ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля С К А Р Г А на прийняте замовником рішення у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля 17 березня 2021 року Мирнопільським геріатричним будинком – інтернатом (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення UA-2021-03-17-007387-с про проведення процедури відкритих торгів за кодом ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля. Фізична особа – підприємець Щелкунов Сергій Гаврилович (далі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) бере участь в даній процедурі закупівлі. 09 квітня 2021 року Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення яким визначено переможцем процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки», про що свідчить протокол № 3 від 09.04.2021 р. щодо прийняття рішення Тендерним комітетом Замовника (далі – Протокол), який було оприлюднено в електронній системі закупівель 09.04.2021 р о 11:59. Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 09.04.2021 р. о 11.59. Суб’єкт оскарження, ознайомившись з тендерною пропозицією ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» вважає, що рішення Замовника про визначення ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» переможцем процедури закупівлі, прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права ФОП Щелкунова Сергія Гавриловича, як учасника. Відповідно, оскаржене рішення Замовника, оформлене Протоколом підлягає скасуванню. Згідно із частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги , що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладання договору про закупівлю. Таким чином, зазначена скарга подана до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в межах встановлених законодавством строку для оскарження. ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ДІЇ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо призначення Переможця з наступних підстав: 1. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 5.3. Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.3.1. Копія аналогічного (аналогічних), до предмету закупівлі, договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (договорів). 5.3.2. Позитивний відгук від замовника, з ким був укладений аналогічний до предмету закупівлі договір. Відгук має містити інформацію щодо виконання Учасником своїх зобов’язань за договором та повинен бути датований не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі. Ретельно розглянувши ці питання, Скаржником встановлено: У складі Пропозиції Переможця ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" містяться документи, зокрема: - Копії двох аналогічних договорів, який один із них відповідає щодо предмету закупівлі за кодом ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля (з усіма додатками та невід’ємними частинами договору) за № 439 від 25 березня 2019 р. укладений відділом освіти Тарутинської РДА Одеської області. Файл: аналогічні договори. овочі.pdf - Відгук від замовника (відділ освіти Тарутинської РДА Одеської області) за договором № 439 від 25 березня 2019 р. – відсутній. А надана копія відгуку у складі тендерної пропозиції за № 242 від 29.03.2021р. Плахтіївським закладом загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 – гімназія Плахтіївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, - відсутній аналогічний договір. Разом з цим, завантажена копія відгуку не має ніякого відношення до завантаженого аналогічного договору, та не містить інформації щодо його виконання в повному обсязі Учасником щодо своїх зобов’язань за вище зазначеним договором. Файл: Відгук.pdf. Отже, невідповідність документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, та його невідповідність з позитивним відгуком від замовника, з ким був укладений аналогічний до предмету закупівлі договір, наданий ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, вимогам Закону, переможцем не підтверджений. Враховуючи вищенаведене, Пропозиція Переможця ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" не виконав в цій частині вимоги щодо виконання тендерної документації та Закону. 2. Згідно з пунктом 3 розділу «Інша інформація, зокрема: 3.1. Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:  Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України У складі тендерної пропозиції ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" відсутній такий документ, - довідка з органів статистики. Отже, враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця має невідповідності в цій частині іншим вимогам Замовника. 3. Згідно Додатку № 1. Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації, зокрема: - відповідно до пункту 3, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати декларацію виробника на продукцію, що планується до постачання або іншого документу виробника в якому зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі. У складі Пропозиції ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" відсутня декларація виробника, а саме на квасолю сушену. Разом з цим, тендерна пропозиція Учасника ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена Замовником. 4. Згідно Додатку № 1. Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації, зокрема: - відповідно до пункту 4, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що виданий акредитованим національним агентством органом сертифікації. У складі Пропозиції ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" надав копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), що виданий акредитованим національним агентством органом сертифікації. Файл: ISO 22000_ 9001.pdf Згідно Наказу Національного органу стандартизації № 340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» з 01 грудня 2019 року набрав чинності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Цим же Наказом з 01 липня 2021 року скасовується чинність ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга». Разом з цим, Замовник не вимагав надати Учасникам скан-копію сертифіката по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів, якій буде діяти всього повних два місяці (травень і червень) 2021 року. Отже, невідповідність наданих скан-копії Сертифіката на систему управління якістю харчових продуктів ДСТУ I22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів, яка завантажено в електронну систему, Переможець закупівель ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки", не надає гарантій спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність товарів протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товару, знаходяться під контролем. Також Учасник ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" не надає гарантій та не відповідає вимогам до системи управління безпечністю харчових продуктів, яка, щоб гарантувати безпечність харчових продуктів усього харчового ланцюга до стадії кінцевого споживача, дії вищезазначеного Сертифікату, втрачає чинність з 01 липня 2021 року. Разом з тим, Сертифікат на систему управління якістю харчових продуктів ДСТУ I22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), та строк дії цього Сертифікату менший, ніж до 31.12.2021 р., - не відповідає технічній специфікації в цій частині. Враховуючи вище зазначене, Переможець "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" не надав у складі тендерної пропозиції копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що виданий акредитованим національним агентством органом сертифікації, цим самим не підтвердив відповідність вимогам технічній специфікації Замовника та тендерна пропозиція якого не була відхилена відповідно до частини першої статті 31 Закону. 5. Згідно Додатку № 1. Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації, зокрема: - відповідно до пункту 13, - Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів, а саме автомобіль-рефрижератор (транспортний засіб-рефрижератор (автомобіль-рефрижератор) - ізотермічний транспортний засіб, що має індивідуальну чи спільну для декількох транспортних одиниць холодильну установку, яка може знижувати температуру всередині порожнього кузова і потім постійно підтримувати її таким чином). У складі Пропозиції Пропозиції ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" міститься: - Копія договору оренди транспортного засобу б/н від 01.01.2021 р., Згідно цього договору, транспортний засіб є вантажний автомобіль марки ЗИЛ 5301, державний номер ВН 5861 ЕІ. Право власності підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу № САО 635714 виданий РЕВ № 7 при УДАЇ ГУМВС України в Одеській області. Файл: Договір оренди авто.pdf. - Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № САО 635714 виданий РЕВ № 7 при УДАЇ ГУМВС України в Одеській області, в якій зазначено: марка: ЗИЛ, модель: 5301, тип кузова: фургон – С. Файл: тех. паспорт ЗИЛ ПСК.pdf - Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, якою Переможець ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" доповідає, що у власності має складські приміщення та укладені договори оренди автомобіля, а саме згідно пункту 2 цієї Довідки зазначено, що транспортний засіб ЗИЛ 5301 вантажний фургон - рефрежиратор, один, придатний до експлуатації, орендований. Отже, Переможець ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази надав недостовірну інформацію, яка не відповідає щодо копії договору оренди транспортного засобу б/н від 01.01.2021 р., та копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № САО 635714 виданий РЕВ № 7 при УДАЇ ГУМВС України в Одеській області, в якій зазначено: марка: ЗИЛ, модель: 5301, тип кузова: фургон – С. Тобто транспортний засіб, який орендується є фургон вантажний, та не є рефрижератором. Враховуючи вище зазначене, Переможець "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" надав невідповідні дані про транспортний засіб щодо вимог технічної специфікації Замовника (пункт 13), - де поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів, а саме автомобіль-рефрижератор (транспортний засіб-рефрижератор (автомобіль-рефрижератор) - ізотермічний транспортний засіб, що має індивідуальну чи спільну для декількох транспортних одиниць холодильну установку, яка може знижувати температуру всередині порожнього кузова і потім постійно підтримувати її таким чином). У зв’язку з чим у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визначається і діє принцип верховенства права, та та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу Закон України «про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону, серед яких визначає наступні: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне становлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, Замовник повинен був неухильно дотримуватись статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки закупівля повинна здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції учасників, максимальної економії, ефективності та пропорціональності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі у разі, якщо, зокрема учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; Не відхиливши тендерну пропозицію ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» , яка не відповідала встановлених Замовником вимогам, Замовник тим самим порушив право Суб’єкта оскарження на розгляд його тендерної пропозиції та можливість отримати перевагу у процедурі закупівлі. На підстав викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за цією скаргою. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником – Мирнопільським геріатричним будинком - інтернатом. 4. Визнати неправомірним та забов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету Мирнопільського геріатричного будинку - інтернату (протокол № 3 від 09.04.2021 р.) про визнання ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" переможцем у процедурі закупівлі за кодом ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля , ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с . 5. Визнати неправомірним та забов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету Мирнопільського геріатричного будинку - інтернату про намір укласти договір з ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки переможцем у процедурі закупівлі за кодом ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000 – 6 Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-007387-с. 6. Забовязати тендерний комітет Мирнопільського геріатричного будинку - інтернату після розгляду скарги органом оскарження, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 7. У разі задоволення Скарги прошу перерахувати 3000.00 грн. на поточний рахунок: UA733287040000026004060072221 ЮГРУ АТ КБ «Приватбанк» м. Одеса, ІНК 2394700399. З повагою, Фізична особа – підприємець Щелкунов С.Г.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2021 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2021 20:33
Дата виконання рішення Замовником: 26.05.2021 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.04.2021 року № 9093-р/пк-пз виконане
Автор: ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ, Щелкунов Сергій Гаврилович +380989370828 shchelkunov@ukr.net