• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій) (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття)

Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії. Пропозиція, що супроводжується сканованою копією страхової гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо пропозиція супроводжується страховою гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам оголошення та відхиляється замовником. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі РDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП (або УЕП) підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління тощо), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (або УЕП) (керівника, директора, голови правління тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 85 000,00грн. (вісімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Основні вимоги до страхової гарантії: Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати негайну дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної документації, відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер закупівлі на порталі рrоzоrrо.gоv.uа. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник закупівлі під час подання тендерної пропозиції, надання забезпечення тендерної пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішніх правил надання фінансових послуг, що надають право страховику здійснювати страхову діяльність за конкретним видом страхування, а саме за видом «страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «правила»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів). Вид страхування має бути чітко визначений у «правилах» та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «правила» так і витяги та\або додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ внутрішніх правил, що підтверджують обов’язок відшкодування ризиків, які спричинили умови для неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити та інформацію: назву документа - "Страхова гарантія"; номер, дату та місце складання;повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємець - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування; страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції; Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Страхової гарантії, Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, не повинні містити обмеження, щодо строків звернення бенефіціара з вимогою виплати забезпечення тендерної пропозиції, у випадку настання підстав для звернення з такою вимогою, та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, або будь-яким чином обмежують права бенефіціара. - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банківські реквізити: р/р UA838201720355119008000113955, Держказначейська служба України, м. Київ.

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 11:05 - 29.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі

Номер: 45844922510640f797869798baa8e7b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-000888-b.b4
Назва: щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі
Скарга:
детальний опис у завантаженому файлі
Дата розгляду скарги: 18.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2021 09:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.06.2021 22:31
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2021 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно ч. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження № 11974-р/пк-пз від 31.05.2021, прийняте за результатами розгляду Скарги виконано та скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гюлназаряна Арутюна Арсеновича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій) (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-17-000888-b.
Автор: ТОВ "АРМАТО", Инна Блинова +380500888026, +380933344902 tender@armato.com.ua https://armato.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення протоколу про визнання переможцем

Номер: 09a069c5728e45a19ca0f534c389eb3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-000888-b.b3
Назва: Вимога щодо відхилення протоколу про визнання переможцем
Вимога:
Детальний опис у завантаженому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику закупівлі. Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне: 1) Щодо відсутності інформації про місцезнаходження контрагента (Замовника) ТОВ «Торговий Дім Леко Стайл» в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» № 710 від 15 квітня 2020 року, на який посилається Замовник в тендерній документації, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, які не впливають на зміст пропозиції. Не зазначення адреси контрагента (Замовника) за аналогічним договором не впливає на ціну тендерної пропозиції, не призводить до спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Місцезнаходження контрагента (Замовника) ТОВ «Торговий Дім Леко Стайл» зазначене в п. 12 договору «місцезнаходження та реквізити сторін» № 08/12-11 від 08.12.2020р., та у листі-відгуку ТОВ «Торговий Дім Леко Стайл» вих. № 03/03-2021 ТД від 26.03.2021р., які надано Учасником в складі пропозиції. Вказана невідповідність віднесена Замовником до формальних помилок, які не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції. 2) Щодо надання Учасником додаткових документів у складі тендерної пропозиції (додаткових договорів, які відсутні в довідці Учасника ), які не вимагались Замовником, а саме: договорів № 08//10-2 від 02.12.2019р. та № 23/10-1 від 27.10.2020р. повідомляємо, що надання додаткових документів в складі пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Згідно умов п. 2 Додатку № 1 Учасники надають: довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі; не менше 2-х аналогічних договорів, специфікації до них, всі додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання ЦЬОГО ДОГОВОРУ (листи відгуки, видаткові накладні або акти звірки взаємних розрахунків) Учасником ФОП ГЮЛНАЗАРЯН А.А. в складі тендерної пропозиції надано чотири договори, всі додатки до них, видаткові накладні, акти приймання-передачі та листи відгуки. Серед них у тому числі аналогічний договір № 08/12-11 від 08.12.2020р. з ТОВ «Торговий Дім «Леко стайл» на поставку паркової лавки, дитячої лавки «діточки», урни вуличної УУ1 (4 штуки) та столу з 2 лавками «Kiddie1», специфікація до нього, акт № 28/12 1 прийому-передачі товарів від 29.12.2020р., видаткова накладна № 49 від 23.12.2020р., товаро-транспортна накладна від 28.12.2020р. та лист відгук, датований 26.03.2021р. Учасником ФОП ГЮЛНАЗАРЯН А.А. в складі тендерної пропозиції також надано довідку вих. № 34 від 23.03.2021р. про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі, в якій зазначені два аналогічних договори № 08/12-11 від 08.12.2020р. та № 12/11-2 від 19.12.2019р., як того вимагають умови тендерної документації. Таким чином, Учасником виконано вимогу щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі. 3) Щодо листа-відгуку Долинської сільської ради, що адресований не Учаснику, а Замовнику з простроченою датою. Згідно умов п. 2 Додатку № 1 Учасники надають: довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі; не менше 2-х аналогічних договорів, специфікації до них, всі додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання ЦЬОГО ДОГОВОРУ (ОДНОГО) (листи відгуки, видаткові накладні або акти звірки взаємних розрахунків) ФОП ГЮЛНАЗАРЯН А.А. в складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 34 від 23.03.2021р. про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі, в якій зазначені два аналогічних договори № 08/12-11 від 08.12.2020р. та № 12/11-2 від 19.12.2019р. Також Учасником надані чотири договори, всі додатки до них, видаткові накладні, акти приймання-передачі та листи відгуки. Серед них, у тому числі, й аналогічний договір № 08/12-11 від 08.12.2020р. з ТОВ «Торговий Дім «Леко стайл» на поставку паркової лавки, дитячої лавки «діточки», урни вуличної УУ1 (4 штуки) та столу з 2 лавками «Kiddie1», специфікація до нього, акт № 28/12-1 прийому-передачі товарів від 29.12.2020р., видаткова накладна № 49 від 23.12.2020р., товаро-транспортна накладна від 28.12.2020р. та лист відгук, датований 26.03.2021р. Умовами тендерної документації не передбачена вимога щодо адресата. Таким чином, Учасником виконано вимогу щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі. 4) Щодо договору оренди транспортного засобу, який з точки зору автора скарги, є чорно-білою копією. Учасником надано договір оренди транспортного засобу від 24 березня 2021р. з кольоровою печаткою Учасника. Відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» та згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» № 710 від 15 квітня 2020 року подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа, є формальною помилкою. 5) Щодо акту приймання-передачі транспортного засобу. Згідно умов договору оренди транспортного засобу від 24 березня 2021р., акт приймання-передачі транспортного засобу не є невід’ємною частиною договору та не є його додатком. Враховуючи вимоги п. 1. Додатку № 1 Замовником вимагалось надання договору оренди транспортного засобу та всі додатки до нього. Тому пропозиція ФОП ГЮЛНАЗАРЯН А.А. відповідає умовам ТД. 6) З приводу невідповідності назви предмета закупівлі в Тендерній пропозиції (вих. № 32 від 23.03.2021р.) та в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (вих. № 36 від 23.03.2021р.). 6.1) Згідно умов п.1 Розділу 3 тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям за ст.16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) або удосконаленого електронного підпису (далі- УЕП) на пропозицію, а саме: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 1 тендерної документації; 2) інформацією та документами відповідно до Додатку 2 тендерної Документації; 3) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 4) інформація та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації. 5) тендерною пропозицією згідно Додатку 6 6) іншою інформацією та документами, які містяться в тендерній документації та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону). На виконання вказаної вимоги Учасником згідно Додатку № 4 надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно зазначеного листа Учасника слідує: 1) Учасник надає свою пропозицію на закупівлю предмета ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій) (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття) 2) «Урна для сміття являє собою зварну конструкцію, яка складається з металевих стійок, до яких закріплено металевий бак» Таким чином, урна повністю металева, а оскільки вона буде використовуватись для благоустрою території, то може мати назву вулична. Враховуючи це, а також той факт, що згідно умов оголошення предметом закупівлі є придбання урн ДЛЯ БЛАГОУСТРОЮ території, Учасником подано тендерну пропозицію за додатком № 6, в якому Учасником зазначено «Урна металева вулична». Отже, запропонований Учасником товар «урна металева вулична» повністю відповідає вимогам оголошення. Вказане не є підставою для відхилення пропозиції. 6.2) Щодо висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи. На виконання п. 7 розділу 3 тендерної документації в складі пропозиції ФОП Гюлназарян А.А. наявний висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи № 12.2-815-1/4276, діючий до кінця строку поставки товару (зі всіма додатками) про відповідність предмету закупівлі показникам якості та безпеки та можливість його використання в заявленій сфері застосування у відповідності до чинного санітарного законодавства України. Згідно додатку до висновка Учасник є виробником урн, урн вуличних. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Гюлназарян А.А. не може бути відхилена відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога відповідно до ч.3 ст.31 Закону

Номер: 3330a5b0d0654934ae515bb7bbbe4673
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-000888-b.b2
Назва: Вимога відповідно до ч.3 ст.31 Закону
Вимога:
Детальний опис у завантаженому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику закупівлі. Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне: Пункт 1. Щодо неподання в складі тендерної пропозиції ТОВ «Армато» письмового погодження згідно вимог п.п. 4 п. 2 Додатку № 1. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовником зазначаються такі відомості: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто Замовник самостійно встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям та вимогам. Так, відповідно до умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації, Замовником встановлено, що: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям за ст.16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) або удосконаленого електронного підпису (далі-УЕП) на пропозицію, а саме: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 1 тендерної документації; 2) інформацією та документами відповідно до Додатку 2 тендерної Документації; 3) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 4) інформація та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації. 5) тендерною пропозицією згідно Додатку 6 6) іншою інформацією та документами, які містяться в тендерній документації та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону). Відповідно до п.п. 4 п. 2 Додатку № 1 Для підтвердження відсутності підстав, визначених у п. 5, 6, 12, 13 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону Учасники процедури надають, зокрема: 4)довідку/інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має/має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Якщо, згідно з інформацією, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної податкової служби України, в Учасника є заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), Учасник може надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника. УЧАСНИК НАДАЄ ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ, що не надання такого документального підтвердження, свідчить про наявність відповідної підстави для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі. Вказане письмове погодження ВІДСУТНЄ в складі тендерної пропозиції ТОВ "Армато". Пункт 2. Щодо листа про вартість чистих активів товариства. Згідно п. 3 (інша інформація) Розділу 5 тендерної документації встановлено: Учасники в складі тендерної пропозиції надають лист про вартість чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Вказаний лист ВІДСУТНІЙ в складі тендерної пропозиції ТОВ "АРМАТО". Згідно вимог п. 3 Додатку № 1 наявність фінансової спроможності, яка підтверджується ФІНАНСОВОЮ ЗВІТНІСТЮ, Учасники на підтвердження відповідності вказаному критерію надають наступні документи : 3.1. Для юридичних осіб: лист, складений у довільній формі, що містить відомості про обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020р. 1) Кольоровий оригінал або копія балансу Ф-1 за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. 2) Кольоровий оригінал або копія балансу звіту про фінансові результати Ф-2 за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. 3) Кольоровий оригінал або копія звіту про рух грошових коштів Ф- 3 за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. 3.2. Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: 1) податкова декларація платника єдиного податку за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування); 2) декларація про майновий стан і доходи фізичної особи за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які не знаходяться на спрощеній системі оподаткування). Документи фінансової спроможності повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника є не меншим, ніж 95% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Серед зазначеного Замовником та Законом переліку документів, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності», відсутній лист про вартість чистих активів товариства. Чисті активи – це активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Обсяг річного доходу: до річного доходу суб’єкта господарювання від будь-якої діяльності, включаються дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи. Тобто, чисті активи товариства та обсяг річного доходу не тотожні поняття. Чисті активи товариства не є показником фінансової спроможності учасника. З іншого боку, лист Учасника про вартість чистих активів товариства, на відміну від протоколу загальних зборів (або одноособового рішення Засновника) щодо надання права підпису договору про закупівлю та/ або документів тендерної пропозиції або Статуту товариства або іншого юридично значущого документа не є правовим документом, що встановлює право підпису договору про закупівлю або документів тендерної пропозиції. Тому не відноситься до документів, що підтверджують право підпису. Замовником та Законом чітко встановлені документи фінансової звітності, які повинен надати Учасник на підтвердження своєї фінансової спроможності. Згідно вказаних вимог, лист про вартість чистих активів не є документом ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ та не підтверджує права уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю або документів тендерної пропозиції. Тому, Замовник не міг надати автору вимоги 24 години відповідно ст. 29 ч. 16 Закону для виправлення вказаних невідповідностей».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внести зміни в тендерну документацію

Номер: a3ea2a9190764d1388c07850aafc70ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-000888-b.a1
Назва: Внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Звертаємо вашу увагу на вимогу Замовника Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби): Учасники на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі надають в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності товару вимогам діючих ДСТУ (Сертифікат відповідності на товар повинен бути виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та чинний не менше ніж до кінця строку поставки товару) або діючий до кінця строку поставки товару висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи (зі всіма додатками) про відповідність предмету закупівлі показникам якості та безпеки та можливість його використання в заявленій сфері застосування у відповідності до чинного санітарного законодавства України. Вимагаємо вище зазначену вимогу доповнити: Якщо учасник не має відповідних сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Обгрунтовуємо доречність нашої вимоги: При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 10.05.1993 року Кабінетом Міністрів України прийнято Декрет про стандартизацію та сертифікацію №46-93, який визначає правові та економічні основи систем стандартизації та сертифікації, встановлює організаційні форми їх функціонування на території України (далі - Декрет). Згідно статті 1 Декрету його дія поширюється на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності та видів діяльності, що діють на території України, а також на громадян - суб`єктів підприємницької діяльності. Статтею 13 Декрету передбачено, що сертифікація та стандартизація поділяється на обов`язкову та добровільну. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері технічного регулювання затверджує перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації, та визначає терміни її запровадження (ст. 14 Декрету). Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28 затверджено Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні, який не містить в собі такої продукції як Контейнери та урни для відходів і сміття. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 Тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій) (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття)» «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019р. Терміни, які використовуються в цій тендерної документації, вживаються в значеннях, визначених Законом». Згідно вимог пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, у тому числі, такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до п. 7 розділу 3 Тендерної документації Учасники на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі надають в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності товару вимогам діючих ДСТУ (Сертифікат відповідності на товар повинен бути виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та чинний не менше ніж до кінця строку поставки товару) або діючий до кінця строку поставки товару висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (зі всіма додатками) про відповідність предмету закупівлі показникам якості та безпеки та можливість його використання в заявленій сфері застосування у відповідності до чинного санітарного законодавства України. Відповідно до ч. 6 ст. 32, на яку Ви посилаєтесь, законодавець зазначає, що саме відсутність сертифікату, протоколу випробувань чи відповідного маркування через незалежних від Учасника причин, дає останньому можливість надати технічний паспорт. Замовником встановлено, що Учасники можуть надати або сертифікат, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Якщо Вами буде надано технічний паспорт, то Замовником відповідно до ч. 6 ст. 23 буде його розглянуто та визначено чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Одночасно, наголошуємо, що згідно п. 1 Розділу З ТД передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так