• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оцінка арештованого майна, експертні послуги

Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений у Додатку 2 Технічна специфікація Під місцем надання послуги слід розуміти адреси відділів ДВС у Львівській, Волинській, Рівненській областях. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 63 000.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 10:19 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників

Номер: 2b9682abcad34dd1a5ed1017aea5eb1d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-002959-c.b1
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників, що звужують коло потенційних учасників тендеру і, як наслідок, обмежують конкуренцію. Відповідно до 4.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Додаток №1 до Тендерної документації: 2.1. Документальне підтвердження про наявність у складі Учасника не менше 10 працівників, які працюють у штаті Учасника не менше 5 років . Таким документальним підтвердженням є довідка з переліком працівників, з зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи (Зразок 2), а також трудова книжка працівника (копії всіх сторінок). 2.2. Довідка про наявність у штаті не менше 2-(двох) працівників, які мають кваліфікаційні свідоцтва/сертифікати оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7; напрям 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізаціями 2.1 і 2.2. Надати у тому числі, документальне підтвердження про наявність у Учасника сертифікату суб’єкту оціночної діяльності, за спеціалізаціями: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, 2.1, 2.2 згідно з наказом ФДМ від 14.03.2002 р. № 479, виданого Фондом державного майна та дійсного протягом періоду надання послуг. 2.3. Документальне підтвердження наявності у складі Учасника не менш як 1 працівника, що успішно пройшов міжнародно визнаний навчальний курс з оцінки майна та має сертифікат RICS, TEGOVA або WRV. Згідно реєстру "Суб‘єкти оціночної діяльності", що ведеться Фондом Державного майна жоден з 151 Суб‘єктів оціночної діяльності зареєстрованих на території Львівської області жоден не виконує виставлених в тендерній документації критеріїв. У виставлених критеріях допускається перемога підприємства основною діяльністю якого є не здійснення практичної оціночної діяльності в п.2.1, п.2.2. з 10 працівників достанім є два оцінювачі. Вимога п.2.1 про наявність у складі Учасника не менше 10 працівників, які працюють у штаті Учасника не менше 5 років може бути виправдана, та свідчить про якісний критерій відбору, якщо слово працівників в тендерній документації замінити на оцінювачів. Правда є сумнів, що тендер відбудеться при таких умовах. Пояснення Замовника, що зазначена вимога висунута для підтвердження стабільної роботи учасника - суб’єкта оціночної діяльності протягом останніх 5 років є дуже сумнівною. Перевірити ділову активність підприємства на ринку доцільніше заміряти критеріями, які дають відповідь скільки підприємство виконало аналогічних проектів,? скільки сплатило податків? Для збільшення потенційного кола учасників в п.2.1. доцільно змінити: Документальне підтвердження про наявність у складі Учасника не менше 10 працівників, з яких не менше 5 оцінювачів, двоє з яких працюють у штаті Учасника не менше 5 років, інші (технічні працівники) достатньо щоб були в штаті підприємства. Це дозволить львівським підприємствам, що працюють в практичній оціночній галузі взяти участь у тендері і залучити під виконання тендеру необхідну кількість технічного персоналу. В П.2.2 доцільним є додати наявність у штаті не менше 2-(двох) працівників, які мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та прибрати вимогу обов’язкової наявності в оцінювачів мати кваліфікаційні свідоцтва/сертифікати оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7; напрям 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізаціями 2.1 і 2.2. Як показує практика оціночної діяльності для виконання поставлених в тендерній документації задач достанім, щоб оцінювач був спеціалістом в конкретному напрямку, а не мав універсальний документ по всіх напрямках. Рекомендую Замовнику, і вважаю за доцільне розділити закупівлю на 3 лоти: оцінка арештованого майна Львівської області, Рівненської області, Волинської області. Це дозволить залучити до участі в торгах ще більшу кількість учасників. Якщо Замовник в цьому зацікавлений. Дуже надіюсь у бажанні Замовника провести прозорий відбір. В іншому випадку цього року і наступні п’ять років переможець буде незмінний. І більше питання не Хто, а як?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику, Замовник у відповідь на ваш запит повідомляє: Щодо вимоги тендерної документації, що учасник подає «Документальне підтвердження про наявність у складі Учасника не менше 10 працівників, які працюють у штаті Учасника не менше 5 років. Таким документальним підтвердженням є довідка з переліком працівників, з зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи (Зразок 2), а також трудова книжка працівника (копії всіх сторінок)». Зазначена вимога висунута замовником для підтвердження стабільної роботи учасника - суб’єкта оціночної діяльності протягом останніх 5 років, оскільки при укладенні договору на закупівлю послуги будуть надаватись протягом 2021 р. Також, враховуючи мету проведення оцінки та спираючись на досвід розгляду судових рішень, суб’єкт оціночної діяльності може залучатись до надання роз’яснень щодо наданих послуг, зокрема в частині трактувань положень звіту та висновків про вартість протягом щонайменше ще 2 років (період оскарження рішень, прийнятих у судовому розгляді). Формуючи Тендерну документацію на закупівлю Замовник виходив з обґрунтованих потреб у закупівлі оціночних послуг та сформував вимогу щодо кількості працівників, яка враховує особливості надання послуг для участі у виконавчому провадженні, враховуючи при цьому велику завантаженість роботи органу юстиції, яка подеколи становить більше ніж 10 оцінок в день. У той же час це обґрунтована потреба Замовника, яку зменшити неможливо. Якщо виконавець не справлятиметься з таким обсягом роботи, то це може мати негативні наслідки та поставити під загрозу безперебійне функціонування Замовника. Щодо наявності у штаті не менше 2-(двох) працівників, які мають кваліфікаційні свідоцтва/сертифікати оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7; напрям 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізаціями 2.1 і 2.2. Надати у тому числі, документальне підтвердження про наявність у Учасника сертифікату суб’єкту оціночної діяльності, за спеціалізаціями: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, 2.1, 2.2 згідно з наказом ФДМ від 14.03.2002 р. № 479, виданого Фондом державного майна та дійсного протягом періоду надання послуг. Документальне підтвердження наявності у складі Учасника не менш як 1 працівника, що успішно пройшов міжнародно визнаний навчальний курс з оцінки майна та має сертифікат RICS, TEGOVA або WRV. Відповідно до п. 1.2 проекту Договору про закупівлю за державні кошти послуг Додаток 5 до тендерної документації зазначено, що «Обсяг необхідних послуг визначається Замовником на протязі дії договору в залежності від реальної потреби. У зв’язку з неможливістю передбачити конкретну кількість послуг кожного виду, в яких буде потреба та які необхідно буде виконати протягом терміну дії договору, остаточна кількість послуг та кількісні характеристики кожного виду наданих за цим Договором послуг, будуть визначені відповідно до актів наданих послуг, в межах ціни договору та кошторисних призначень на оплату цих послуг». Таким чином, замовник висуває вимогу про можливість надання учасником всіх видів оціночних послуг, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавчим нормам з оціночної діяльності. Замовник повідомляє, що формуючи Тендерну документацію на закупівлю консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги), Замовник виходив з обґрунтованих потреб у закупівлі оціночних послуг належної якості для використання у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) у Львівській, Рівненській та Волинській області.
Статус вимоги: Відхилено