• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (Внутрішні скляні перегородки)

Мова якою подаються пропозиції: пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. Застосовані критерії оцінки: єдиним критерієм оцінки згідно з даною процедурою торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 09:40 - 23.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 2bfa386ddad94e2eae4e308279ad197a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-001782-c.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Учасника – ТзОВ “Ніколь” (далі - Учасник) кваліфікаційним критеріям Замовника та її незаконної дискваліфікації. Так, для участі в закупівлі 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (Внутрішні скляні перегородки) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-001782-с), Учасник подав в складі своєї тендерної пропозиції файли: 7_Наказ-гендиректор та 7_Протокол-Гендиректор, які з невідомих та незалежних від нього технічних причин виявились пошкодженими і не відкрились. Вказані документи були завантажені Учасником з метою виконання вимоги Замовника про надання документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Найменування та нумерація цих файлів свідчить саме про те, що ці документи посвідчують повноваження посадової особи та його право підпису документів. Отже, безсумнівно, мала місце невідповідність між найменуванням файлів та їх змістом. Відповідно до п.16 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У зв’язку з невиконанням Замовником вимог п. 16 ст. 29 Закону, Учасник самостійно додає до даної вимоги документи для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 7_Наказ-гендиректор та 7_Протокол-Гендиректор, що являються невід’ємною частиною даної вимоги. Відповідно до п.3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, вимагаємо: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції кваліфікаційним критеріям та її незаконної дискваліфікації. 2. Надати інформацію про причини невиконання Замовником вимог п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. 3. Скасувати незаконне протокольне рішення № 199 щодо прийняття рішень Уповноваженою особою ПрАТ “Волиньобленерго” від 02.04.2021 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Доводимо до Вашого відома, що Ваша пропозиція відхелена у відповідності до Закону № 922, а саме пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922, а Замовник був не вправі застосовувати положення частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922, яке застосовується до конкурентних процедур закупівлі та не може бути застосовано до спрощеної закупівлі. Нам прикро, що технічна помилка спричинила відхилення Вашої пропозиції, однак Замовник не в змозі повпливати на вирішення цієї ситуації, оскільки законодавством з питань закупівель не визначено можливості редагування файлів у спрощеній закупівлі після закінчення часу подання пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено