-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тушка курки
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою (окрім документів, складених російською мовою) вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад з іноземної мови має бути зроблений перекладачем або подається переклад документа, вірність такого перекладу засвідчується Учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги відмінено
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 09:39 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
ddbec2cff80f44caabd47ed15a0ea445
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-001770-c.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
По-перше – «Відповідно вимог тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції - Копію акту за результатами проведення планового (позапланового) інспектування (згідно Наказу Міністерства агарної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447) виробничих та транспортних потужностей суб’єкта господарювання з постачання продуктів харчування проведеного територіальними органами Держпродспоживслужби за місцем реєстрації його потужностей не пізніше 6 місяців до подання пропозиції»
Замовником не обґрунтовано необхідність надання вказаного акту саме не пізніше 6 місяців до подання пропозиції
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2018 р. № 896 Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю:
з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки;
з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Ступінь ризику визначається відповідно до вищевказаної постанови КМУ та вказується в акті Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно наказу міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. )
Встановлюючи вимогу щодо надання акту за результатами проведення планового (позапланового) інспектування (згідно Наказу Міністерства агарної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447) виробничих та транспортних потужностей суб’єкта господарювання з постачання продуктів харчування проведеного територіальними органами Держпродспоживслужби за місцем реєстрації його потужностей не пізніше 6 місяців до подання пропозиції замовник штучно обмежує коло учасників процедури.
Так як наще підприємство відноситься, до підприємство із незначним ступенем ризику то інспектування відповідно до Постанови КМУ № 896 проводиться не більше одного разу на два роки, відповідно учасники тому ми не зможемо прийняти участь у закупівлі, а тому встановлення шестимісячного терміну є дискримінаційною умовою, оскільки участь зможуть прийняти лише ті учасники, які відносяться до підприємств з дуже високим ризиком, із високим ризиком та із середнім ступенем ризику.
По-друге – «Відповідно вимог тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції - Учасник повинен надати підтверджуючий документ про занесення до переліку суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють виробництво сировини, що використовується для виготовлення продуктів дитячого та дієтичного харчування.»
Дана вимога також порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник встановлюючи дану вимогу штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки із даної вимоги виходить, що учасник торгів повинен бути лише виробником товару, який є предметом закупівлі, та не може брати участь постачальник.
Встановлюючи дану вимогу Замовник, обмежує права учасника, які не є виробником товару, який є предметом закупівлі, а здійснює лише оптову торгівлю та співпрацює з виробником товару, який є предметом закупівлі.
Отже, Замовник використовує дискримінаційний підхід, для вибору потенційного постачальника товару, та застосовує дискримінаційні вимоги у тендерній документації, до учасника який не є виробником товару, який є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни.docx 23.03.2021 16:41
Дата подачі:
22.03.2021 21:03
Вирішення:
В тендерну документацію внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено