• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (CPV) дитяче харчування. молочні каші, каша –Milupa (або еквівалент)

Завершена

105 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 527.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 09:32 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунунення порушення під час розгляду пропозицій ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА

Номер: ad3d32f2778645e9ba77e4c1c9e5cdb4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-001562-c.a2
Назва: Вимога про усунунення порушення під час розгляду пропозицій ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
Вимога:
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Закупівля: UA-2021-03-17-001562-c. Замовник – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 02774668. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати – Протокол № 46 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р. (надалі – Протокол). Відповідно до Протоколу Замовника тендерна пропозиція ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА було визнано переможцем Закупівлі з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: По-перше, ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА порушило наступну вимогу тендерної документації: «Спроможність учасника поставити товар підтверджується оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro». Натомість ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА у своїй тендерній пропозиції надало авторизаційний лист виробника запропонованого товару ТМ «Milupa» ТОВ з іноземними інвестиціями «Нутриція України», яким виробник підтверджує, що ТОВ «КРАЙНЕКС-СЕРВІЗ» є офіційним партнером дистриб’ютором виробника в Україні, а не ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Також ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА у своїй тендерній документації надало Гарантійний лист ТОВ «КРАЙНЕКС-СЕРВІЗ», яким підтверджується можливість поставки товару у кількості та терміни відповідно до вимог закупівлі за допомогою ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Проте це не є авторизаційним листом виробника (ТОВ з іноземними інвестиціями «Нутриція України») про передачу повноважень на продаж (реалізацію) виробника товару ТМ «Milupa» в Україні саме учаснику закупівлі ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Виходячи з наданих ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА документів, невідомо, чи може ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА здійснювати продаж цієї продукції кінцевим споживачам чи ні. Чи є обмеження щодо продажу відповідного товару постачальниками, які не мають прямих відносин з виробником товару, чи не має таких обмежень. Надані документи підтверджують лише права ТОВ «КРАЙНЕКС-СЕРВІЗ» на продаж товарів ТМ «Milupa» на території України. Це є порушенням вимог тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. По друге, в тендерній документації ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де було зазначено, що ФОП буде одноосібно виконувати умови договору та має достатньо знань для виконання умов договору. Для виконання договору, на нашу думку потрібні хоча б декілька працівників, таких як комірник, експедитор, водій, які будуть здійснювати поставку товару Замовнику відповідно до його замовлень, в тому числі завантаження товару в автомобіль, який повинен бути безпечний для перевезень такого виду товарів, також здійснення розвантаження цього товару Замовнику. Одна людина фізично не може здійснювати усі процеси самостійно. В подальшому це може спричинити порушення учасником (постачальником) умов договору, в тому числі порушення термінів поставки товару, порушення умов зберігання товару й т.д.. Спираючись на вище написане ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати Протокол № 46 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р. щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА, та визнати таким, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою уважно вивчивши зміст тендерної документації Замовника, тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» а також ознайомившись зі змістом вимоги, з наступним змістом : « Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ». Закупівля: UA-2021-03-17-001562-c. Замовник – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 02774668. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати – Протокол № 26 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р. (надалі – Протокол). Відповідно до Протоколу Замовника тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» була відхилена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: По-перше Замовник в Протоколі про відхилення спирався на невідповідність загальної кількості (ваги) запропонованого ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» Товару в грамах, а саме ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар з більшою вагою 225 грам, згідно Додатку 2 до Тендерної документації – «Медико Технічні вимоги до предмета закупівлі». Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації – «Медико Технічні вимоги до предмета закупівлі» була передбачена наступна вага Товар - Milupa 210 гр Молочна каша в асортименті з пребіотиками (або еквівалент). Натомість ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар у наступній вазі: 1) Карапуз 225 гр Молочна каша в асортименті з пребіотиками. Тобто ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар , який є найбільш економічно вигідним та повністю задовільняє потребу для Замовника, та який за своїми якісними характеристиками відповідає технічним вимогам Тендерної документації Замовника. Відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» з цієї причини що є порушенням п.2 ч.1. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу максимальна економія, ефективність та пропорційність здійснення публічних закупівель. Оскільки Замовник здійснює свою діяльність на підставі бюджетних коштів, то під час проведення публічних закупівель Замовник повинен максимально ефективно та економічно використовувати виділені державою публічні кошти. По друге Замовник в Протоколі про відхилення вказав, що запропонована молочна каша в ассортименті з пребіотиками має вміст цурку та порушує Медико-технічні вимоги, встановлені Замовником. відповідно до копій діючих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/566 від 20.01.2020р. , у якому зазначено, що запропонована Молочна каша міститься цукор , ТОВ «Смарті Фемілі» діяло виключно до Законодавства України відповідно до Наказу 06.08.2013 696 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 серпня 2013 р. за № 1380/23912 Про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості, ,в якому прописано допустимі характеристики цурку. Замовник у своїй Тендерній документації вказав, що також розглядає пропозиції з еквівалентами. Проте у дійсності Замовник визначив технічні характеристики тільки для товару одного виробника Milupa, що є дискримінацією учасників публічних закупівель. Спираючись на вище написане пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», є економічно вигідною для Замовника. Тому ми вимагаємо скасування Протокол № 26 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р та акцептувати нашу пропозицію. В інакшому випадку ми будемо змушені використати наше право на оскарження вашого рішення до Антимонопольного комітету України.» Інформуємо, ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» про таке: В Тендерній документації Замовника, вказано «Молочна каша –Milupa 210 гр (або еквівалент)– 1316 пачек» Так, відповідно до вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Стосовно твердження Учасника: « Замовник визначив технічні характеристики тільки для товару одного виробника Milupa, що є дискримінацією учасників публічних закупівель». Повідомлямо наступну інформацію: На ринку України є декілька виробників молочної каші , що не містить цукру та відповідають за своєю еквівалентністю технічним характеристикам Замовника, Наприклад Малятко, Humana, Hipp та інші. Замовник на підставі ст 31 Закону відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі якщо, така пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства. У звязку з тим,що технічні характеристики Учасника не відповідають технічним характеристикам Замовника в Частині складу молочної каші, що більш детально було описано в протоколі відхилення – Протокол № 26 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ "СМАРТІ ФЕМІЛІ"

Номер: 88d5f1dde0ef4ed8a1001b9df365b89f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-001562-c.b1
Назва: Вимога на неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ "СМАРТІ ФЕМІЛІ"
Вимога:
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ». Закупівля: UA-2021-03-17-001562-c. Замовник – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 02774668. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати – Протокол № 26 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р. (надалі – Протокол). Відповідно до Протоколу Замовника тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» була відхилена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: По-перше Замовник в Протоколі про відхилення спирався на невідповідність загальної кількості (ваги) запропонованого ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» Товару в грамах, а саме ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар з більшою вагою 225 грам, згідно Додатку 2 до Тендерної документації – «Медико Технічні вимоги до предмета закупівлі». Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації – «Медико Технічні вимоги до предмета закупівлі» була передбачена наступна вага Товар - Milupa 210 гр Молочна каша в асортименті з пребіотиками (або еквівалент). Натомість ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар у наступній вазі: 1) Карапуз 225 гр Молочна каша в асортименті з пребіотиками. Тобто ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар , який є найбільш економічно вигідним та повністю задовільняє потребу для Замовника, та який за своїми якісними характеристиками відповідає технічним вимогам Тендерної документації Замовника. Відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» з цієї причини що є порушенням п.2 ч.1. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу максимальна економія, ефективність та пропорційність здійснення публічних закупівель. Оскільки Замовник здійснює свою діяльність на підставі бюджетних коштів, то під час проведення публічних закупівель Замовник повинен максимально ефективно та економічно використовувати виділені державою публічні кошти. По друге Замовник в Протоколі про відхилення вказав, що запропонована молочна каша в ассортименті з пребіотиками має вміст цурку та порушує Медико-технічні вимоги, встановлені Замовником. відповідно до копій діючих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/566 від 20.01.2020р. , у якому зазначено, що запропонована Молочна каша міститься цукор , ТОВ «Смарті Фемілі» діяло виключно до Законодавства України відповідно до Наказу 06.08.2013 696 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 серпня 2013 р. за № 1380/23912 Про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості, ,в якому прописано допустимі характеристики цурку. Замовник у своїй Тендерній документації вказав, що також розглядає пропозиції з еквівалентами. Проте у дійсності Замовник визначив технічні характеристики тільки для товару одного виробника Milupa, що є дискримінацією учасників публічних закупівель. Спираючись на вище написане пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», є економічно вигідною для Замовника. Тому ми вимагаємо скасування Протокол № 26 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р та акцептувати нашу пропозицію. В інакшому випадку ми будемо змушені використати наше право на оскарження вашого рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно вивчивши вимогу Скаржника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ», що містить наступний зміст : «Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозицій ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Закупівля: UA-2021-03-17-001562-c. Замовник – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 02774668. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати – Протокол № 46 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р. (надалі – Протокол). Відповідно до Протоколу Замовника тендерна пропозиція ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА було визнано переможцем Закупівлі з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: По-перше, ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА порушило наступну вимогу тендерної документації: «Спроможність учасника поставити товар підтверджується оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro». Натомість ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА у своїй тендерній пропозиції надало авторизаційний лист виробника запропонованого товару ТМ «Milupa» ТОВ з іноземними інвестиціями «Нутриція України», яким виробник підтверджує, що ТОВ «КРАЙНЕКС-СЕРВІЗ» є офіційним партнером дистриб’ютором виробника в Україні, а не ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Також ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА у своїй тендерній документації надало Гарантійний лист ТОВ «КРАЙНЕКС-СЕРВІЗ», яким підтверджується можливість поставки товару у кількості та терміни відповідно до вимог закупівлі за допомогою ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Проте це не є авторизаційним листом виробника (ТОВ з іноземними інвестиціями «Нутриція України») про передачу повноважень на продаж (реалізацію) виробника товару ТМ «Milupa» в Україні саме учаснику закупівлі ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. Виходячи з наданих ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА документів, невідомо, чи може ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА здійснювати продаж цієї продукції кінцевим споживачам чи ні. Чи є обмеження щодо продажу відповідного товару постачальниками, які не мають прямих відносин з виробником товару, чи не має таких обмежень. Надані документи підтверджують лише права ТОВ «КРАЙНЕКС-СЕРВІЗ» на продаж товарів ТМ «Milupa» на території України. Це є порушенням вимог тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА. По друге, в тендерній документації ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де було зазначено, що ФОП буде одноосібно виконувати умови договору та має достатньо знань для виконання умов договору. Для виконання договору, на нашу думку потрібні хоча б декілька працівників, таких як комірник, експедитор, водій, які будуть здійснювати поставку товару Замовнику відповідно до його замовлень, в тому числі завантаження товару в автомобіль, який повинен бути безпечний для перевезень такого виду товарів, також здійснення розвантаження цього товару Замовнику. Одна людина фізично не може здійснювати усі процеси самостійно. В подальшому це може спричинити порушення учасником (постачальником) умов договору, в тому числі порушення термінів поставки товару, порушення умов зберігання товару й т.д.. Спираючись на вище написане ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати Протокол № 46 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 квітня 2021 р. щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА, та визнати таким, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.» Уповноваженою особою проаналізовано тендерну пропозицію Учасника ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА, тендерну документацію Замовника та вимогу Скаржника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» та інформуємо, ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» про таке: По першому питанню В тендерні документації Замовника, в Додатку 2 пункті 6 встановлено вимогу «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, Учасник, у складі своєї пропозиції, повинен надати оригінали гарантійних листів від виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням». Аналізуючи тендерну пропозицію та всі надані в складі документи Учасника ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНИ ВАСИЛІВНИ, приходимо до наступного: Товариство з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Нутріція Україна», яке є структурним підрозділом «Nutricia International B.V.» , надає лист в якому зазначено, що ТОВ «Крайтекс Сервіс» з 01.03.20216 є одним із офіційних партнерів, що здійснює дистрибуцію для дитячого харчування. Лист від ТОВ «Крайтекс –Сервіс» №61 від 15.03.2021 р-адресований ФОП ТЕРЕЩУК ОЛЕНИ ВАСИЛІВНИ, в якому зазначається наступний зміст листа : « Ми ТОВ Крайтекс-Сервіс» гарантуємо можливість поставки товару, який є предметом закупівлі… - ФОП Терещук Олені Василівні». Тобто, з вище зазначеного можна стверджувати, що ФОП Терещук О.В., надала всі необхідні документи, які вимагались тендерною документаціє Замовника. По другому питанню Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Встановлено такі вимоги: 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Критерій Підтвердження відповідності 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Проаналізувавши документи ФОП Терещук О.В., у складі пропозиції надано довідку 01 від 31.03.2021 року, де зазначається один працівник. Також відповідно до довідки 3 від 29.03.2021 року зазначено, що ФОП Терещук О.В. являється одноосібним засновником. Також Учасник надає Найменування Вік введення Склад Переваги Недоліки Milupa 210 гр Молочна каша в асортименті з пребіотиками (або еквівалент) з 4міс Містить вітаміни та мінерали Без ГМО,Без глютену, Без додавання цукру, Без консервантів, Без барвників - легко і швидко розчиняється, не утворює грудочок - є джерелом харчових волокон, вітамінів і мінералів, що сприяє поліпшенню травлення, нормалізації моторики кишечника, допомагають запобігти утворенню запорів - зберігають користь злаків завдяки спеціальній технології виготовлення, які збагачені залізом і вітамінами - містить мінеральні речовини - кальцій, калій, фосфор, натрій, залізо, цинк, мідь, йод, магній Без цукру. З пребіотиками. З дитячої молочною сумішшю, а не з сухим молоком - у складі медико-технічні вимоги Вих.1 від 29.03.2021, Витяг прикріпляємо: Також, виходячи із цінової пропозиції Учасника,надає наступну продукцію : Milupa 210 гр Молочна каша в асортименті з пребіотиками (або еквівалент пачки 1316) Виходячи з вищезазначеного, Замовник вважає, що такий об’єм продукції не потребує додаткового персоналу для реалізації та вчасного поставленого товару, та це може спричинити порушення учасником (постачальником) умов договору, в тому числі порушення термінів поставки товару, порушення умов зберігання товару й т.д. А також, враховуючи реальне фінансування Закладу та затвердженого фінансового плану , де зазначено видатки та використання коштів по- місячно для повноцінного забезпечення медичного закладу всіма необхідними медичними препаратними та виробними медичного призначення і іншої продукції, медичним закладом закупівля на 1316 пачок Milupa 210 гр Молочної каши однарозово не передбачено, так як на це не передбачено в фінансовому плані -закупівля товару за один місяць . Отже, фактично Учасник ФОП Терещук О.В. може фізично реалізувати поставку даної продукції без порушень умов договору, в тому числі порушення термінів поставки товару.
Статус вимоги: Відхилено