-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єктам: «Капітальний ремонт Веселинівського НВК «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок» Баришівської селищної ради, Селищанського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Баришівської селищної ради, Коржівської ЗОШ І - ІІІ ступенів Баришівської селищної ради, Селичівського НВК «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок» Баришівської селищної ради, Подільської філії Волошинівського НВК ім. Р. Лужевського «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок» Баришівської селищної ради зі встановленням системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту та здійсненням вогнезахисту дерев’яних конструкцій горища
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 08:38 - 23.03.2021 08:35
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
41c28b3bd07a44b3bfec93abea348edc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-000414-c.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог оголошення,що Учасник обов’язково надає у пропозиції наступні документи:
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015
Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010
Сертифікат ДСТУ ISO/IEС 27001:2015
Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Сертифікат "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" (ДСТУ ISO 37001:2018)
Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників.
Вимагаємо виключити з оголошення дині вимоги, як такі що є дискримінаційні, порушують права Учасників та не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2021 11:03
Вирішення:
Ми, як Замовник формуємо умови тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Цивільним та Господарським кодексами України, а також частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» додано до вимог оголошення про закупівлю необхідність надання учасниками в складі тендерної пропозиції наступних документів: сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015; сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010; сертифікат ДСТУ ISO/IEС 27001:2015; сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009; сертифікат "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" (ДСТУ ISO 37001:2018). Дана вимога встановлена в якості підтвердження того факту, що учасники виконуватимуть роботи, які відповідатимуть екологічній безпеці та захисту довкілля, з забезпеченням системного підходу, з метою підвищення рівня професійної безпеки, зниження ризиків на робочих місцях, створення і підтримання безпечних умов праці під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі.
Враховуючи, що вищевказані сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України, то відповідна вимога щодо їх надання цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що здійснює свою діяльність у відповідності до цих стандартів. Тобто зазначена вимога щодо надання документів не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
1b5cb3401eeb42b28c3c650ed375ae68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-000414-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог оголошення "Учасник повинен оглянути об'єкт замовника та на підтвердження цього надати "Акт обстеження об'єкту", складений в довільній формі та підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, додає в складі пропозиції."
Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме:
1. рішення від 13.12.2019 №18550.
2. рішення від 13.05.2020 №9264.
3. рішення від 29.05.2020 №10669.
Вимагаємо виключити зазначені вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Приклади рішень.rar 21.03.2021 10:57
Дата подачі:
21.03.2021 11:03
Вирішення:
Вимога щодо огляду об'єктів встановлена з метою уникнення непорозумінь, що можуть виникнути під час виконання договору про закупівлю. При попередньому огляді кожен учасник, який бажає прийняти участь в закупівлі, зможе в наступному надати пропозицію, яка максимально буде відображати всі витрати, необхідні для виконання договору про закупівлю, що в подальшому дозволить уникнути збільшення вартості, укладення додаткових угод про зміну ціни договору або розірвання договору через неможливість учасника-переможця виконати умови договору, так як ним не було вірно розраховано ціну пропозиції на момент участі у торгах.
Тому вимога про огляд об'єктів є обов'язковою, так як остання дасть змогу не тільки сформувати вірно цінову пропозицію Учаснику, а також в разі перемоги у закупівлі зменшить час на виконання робіт у зв'язку з проведенням попереднього огляду об'єкту.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні