• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплекс)

Завершена

61 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 305.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 20:16 - 22.03.2021 08:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність Наказу МОН 574

Номер: cb1c718fcfa940d8b1d787306620e947
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014396-c.c3
Назва: Невідповідність Наказу МОН 574
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Згідно Наказу МОН № 574 мультимедійний проектор повинен бути оснащений акустичною системою потужністю не менше 10 Вт. Замовник зазначив вимогу до акустичної системи, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574 до мультимедійного обладнання, а саме Вбудований динамік 2 Вт. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякую за виявлену зацікавленість нашою закупівлею. Так, справді у Наказі МОН від 29.04 2020р. 574 п.6 є вимога до мультимедійного обладнання: акустична система зовнішня або внутрішня (за потреби) потужністю не менше 10 Вт. Але у технічних вимогах чітко вказано, що товар має мати характеристики та якість, не гірші, ніж подані у переліку найменувань. Дані технічні характеристики повністю забезпечують виконання покладених завдань. Параметри для якісної і надійної техніки розроблені на основі бюджету закупівлі. Беріть участь у нашій закупівлі і запропонуєте кращі характеристики товару за вартість, що не перевищує наш бюджет. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних порушень та дискримінаційних обмежень учасників при проведенні спрощеної закупівлі. Зміни до документації вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1da9d29fc2724a0cb87dc8571826037f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014396-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Інтерактивної дошка підпадає лише товар одного виробника, а саме Intboard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякую за виявлену зацікавленість нашою закупівлею. Повідомляємо, що ми, як Замовник, при проведенні закупівель беззаперечно дотримуємося Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель та недискримінаційних умов для усіх учасників закупівель, які викладені у ст.5 цього Закону. Стосовно технічних вимог у тендерній документації щодо предмету закупівлі «Мультимедійного комплексу», то передбачені певні параметри. Також є інформація для учасників закупівлі, а саме, що товар має мати характеристики та якість, не гірші, ніж подані у переліку найменувань; технічні характеристики, вказані у технічних вимогах повністю забезпечують виконання покладених завдань, а параметри, для якісної і надійної техніки, розроблені на основі бюджету закупівлі. Також у технічних вимогах є примітка, згідно якої всі посилання на конкретну марку, виробника, слід читати з виразом, або «еквівалент», адже під вказані технічні характеристики мультимедійних дошок можна підібрати кілька товарів різних виробників. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Замовник не вбачає жодних порушень та дискримінаційних характеристик предмету закупівлі, що обмежать участь коло потенційних учасників при проведенні спрощеної закупівлі. Зміни до документації вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: 1b6d0c7f01b8405f97ef59ee742380a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014396-c.c1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 2.8. Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок, ламінаторів, документ-камер), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво на дошку, ламінатор та документ-камеру. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на це обладнання)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, радимо Вам при перевірці Свідоцтва на знак для товарів і послуг , яке надасть Вам Переможець закупівлі, перевірити Клас товару, на який воно видане і пересвідчитися чи підпадає саме таке обладнання під цей Клас!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення та видалити пункт 2.8. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок, ламінаторів, документ-камер), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі! Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам наступне. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки, ламінаторів, документ-камери), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Також необхідно вказати, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок, ламінаторів, документ-камер), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Замовник не вбачає жодних порушень та обмеження учасників при проведеннні спрощеної закупівлі. Зміни до документації вноситися не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2021 15:56