• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради

Торги відмінено

465 252.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 19:57 - 22.03.2021 19:53
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 9c92ddce20f24ac4a8614b5273c00f64
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014339-c.c6
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради Кєлєш С.В. протоколом №126 від 19.04.2021р. про визначення переможця спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради , (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» Учасника торгів ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ було визнано переможцем спрощеної закупівлі, незважаючи на грубу невідповідність вимогам документації Оголошення, а саме: 1. На вимогу п.4.1 Оголошення про проведення закупівлі «Капітальний ремонт ( заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради , (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі Оголошення) Учасник повинен був надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності), або копію витягу з Реєстру платника ПДВ, проте Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ не надав цих документів як вимагав Замовник, а надав оригінал витягу з Реєстру платників податку на додану вартість чим грубо порушив вимоги Замовника у Оголошенні. 2. На вимогу п.4.1 Оголошення Учасник повинен був надати сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме: • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), але Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ не надав розрахунки витрат заготівельно-складської складової або листа-пояснення про їх відсутність. Це є грубим порушенням умов закупівлі. 3. Відповідно до п.4.5 Оголошення Учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №3, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошені (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди), проте Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ в файлі «4.5 Аренда обладнання з екапежом ФОП Вельчев.pdf» надав оригінал договору №1 від 12 січня 2021 року, що порушує вимоги Замовника у Оголошенні. 4. Відповідно до п.4.6 Оголошення Учасник повинен надати «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №4. Позитивні відгуки від замовників (не менше двох) з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів», Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надав лист №15 від 25.03.2021 р. в якому зазначив як аналогічний договір №16/04-5 від 16 квітня 2020 року «Капітальний ремонт (благоустрій) території опорного навчального закладу «Арцизький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 –гімназія – міжшкільний навчально – виробничий комбінат – дошкільний навчальний заклад» Арцизької районної ради Одеської області, за адресою вул. Будівельників 15, Арцизький район, Одеська область», але благоустрій не можна вважати як аналогічний договір до предмета цієї закупівлі (заміна вікон) – грубе порушення умов Оголошення. 5. Відповідно до п.4.6 Оголошення Учасник повинен надати «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №4. Позитивні відгуки від замовників (не менше двох) з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів», Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надав листи відгуки №19032021-01/22 та №19032021-0101 від 19.03.2021 в яких зазначено : «Лист-відгук надається для можливості участі Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» у процедурі закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-03-11-002200-C Поточний ремонт їдальні МРЦ «Затока» (ДСТУ БД. 1.1-1:2013); назва за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)», що відноситься зовсім до іншої закупівлі іншого Замовника та ніяким чином не відповідає предмету даної закупівлі. Отже Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ не виконав умови Оголошення та не надав відповідного документу, що є грубим порушенням умов Оголошення. 6. В файлі «Додаток_5-технічне завдання та технічні характеристики.pdf» Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надав лист №17 від 25.03.21 р. «Додаток 5. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» який не відповідає Додатку 5 Оголошення про спрощену закупівлю, капітальний ремонт (заміна вікон) ЗІ ЗМІНАМИ. Це є грубе порушення умов закупівлі. 7. Відповідно до п. 4.1.2 оголошення Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або залученого субпідрядника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним: виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідностей), який акредитований в установленому порядку та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС(ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Проте у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ РЕЛІКТ не надано документу саме на підтвердження сфери акредитації ОС(ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог Замовника в тендерній документації. Це є грубим порушенням вимог Замовника у Оглошенні. 8. В файлі «Додаток_2_довідка про наявність працівників_які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи (1).pdf» Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надав лист №13 від 25.03.21 р. «Додаток 2. Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи» в якому зазначив працівників які працюють на займаній посаді на підприємстві більше років ніж дане підприємство існує. Це неможливо, та, на нашу думку є підтасовкою документації. 9. Також в технічному завданні, викладеному Замовником в Додатку 5 в п.54 зазначено «Кутик перфорований» в кількості 220,71 м, проте в файлі «Кошторис локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості.pdf» Учасник ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ зазначив «Кутик перфорований» в кількості 220 м. Це грубо порушує умови Додатка 5 «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». ТДВ «Агробуд» вважає, що уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради Кєлєш С.В. неправомірно визнала ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт ( заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради , (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» незважаючи на дані порушення. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. В іншому випадку будемо змушені звертатися до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до положень с. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь на вашу вимогу щодо рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Релікт Інвест». 1) Щодо витягу з реєстру платників ПДВ повідомляємо наступне: Дійсно, в тендерній документації містилася вимога щодо надання витягу з реєстру платників ПДВ. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Релікт Інвест» (надалі за текстом – Учасник) надано скановану копію витягу з реєстру платників ПДВ, а отже, належить дійти висновку про відсутність порушень в тендерній пропозиції Учасника, оскільки з даного документу Замовник мав можливість перевірити та визначити систему оподаткування Учасника. 2) Щодо порушень в договірній ціні та невідповідностей технічному завданню: В складі тендерної пропозиції Учасника зазначено, що заготівельно-складські витрати в тендерній пропозиції ТОВ «Релікт Інвест» дорівнюють 0. Таким чином розрахунок не надавався. Також варто зазначити, що учасником було надано всі необхідні документи на підтвердження відповідності вимогам технічного завдання. Отже, це порушення в тендерній пропозиції Учасника відсутнє . 3) Щодо надання договорів про оренду майна: Учасник надав в складі тендерної пропозиції скановані копії договорів з ФОП Вельчев, чим виконав встаовлені в тендерній документації вимоги. Таким чином Замовник перевірив та підтвердив наявність в тендерній пропозиції інформації. 4) Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: Учасник в складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір №16/04-5 від 16 квітня 2020 року «Капітальний ремонт (благоустрій) території опорного навчального закладу «Арцизький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 –гімназія – міжшкільний навчально – виробничий комбінат – дошкільний навчальний заклад» Арцизької районної ради Одеської області, за адресою вул. Будівельників 15, Арцизький район, Одеська область». Звертаємо увагу Скаржника, що Замовник самостійно на власний розсуд має право визначати відповідність наданих Учасником договорів вимогам до аналогічних договорів. Отже, належить дійти висновку про відсутність порушень в тендерній пропозиції Учасника. 5) Щодо невідповідності поданих відгуків: В тендерній документації дійсно містилася вимогам щодо надання позитивних відгуків від Замовників аналогічних договорів. На виконання даної вимоги, в складі тендерної пропозиції Учасника подані відгуки, які містять необхідну інформацію. Звертаємо увагу Скаржника, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не висувалося вимог про зазначення ідентифікатору закупівлі у відгуку. Отже, це порушення в тендерній пропозиції Учасника відсутнє . 6) Щодо надання інформації про досвід працівників: Учасником було надано довідку відповідно до встановленої форми про наявність працівників відповідної кваліфікації. Зазначена Скаржником невідповідність є формальною помилкою, яка ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Отже, належить дійти висновку про відсутність порушень в тендерній пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації.

Номер: 99196a3f48654b7389f23e3923827b0c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014339-c.c5
Назва: Оскарження дискваліфікації.
Вимога:
Замовником протоколом №125 від 16.04.2020р. ( хоча аукціон відбувався 31.03.2021 року, тобто протокол датований минулим роком) щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради Кєлєш С.В. про відхилення пропозиції учасника ТДВ «Агробуд» спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт ( заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради , (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» було відхилено нашу пропозицію. ТДВ «Агробуд» не згодне з цим рішенням, а саме: 1. На вимогу п.4.1.2 Оголошення « З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або залученого субпідрядника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним: виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідностей), який акредитований в установленому порядку та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС(ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України.» ТДВ «Агробуд» надало Довідку №106 від 29.03.2021 року в якій було зазначено про надання сертифікату на систему управління якості (ДСТУ ISO 9001:2015) № UA CУ.9001.0588-20 від I0.04.2020 року, видане ТОВ «Будівельно – монтажне управління №6» , яке ТДВ «Агробуд» планує залучити як субпідрядника, про що вказано в довідці № 105 від 29.03. 2021 року. Відповідно до вищезазначеного, ТДВ «Агробуд» не порушило вимоги п.4.1.2 Оголошення, надавши відповідний документ субпідрядної організації. 2. Відповідно до п. 2 протоколу №125 від 16.04.2020 р.: зазначаємо, що згідно Додатку 2 до Оголошення Замовник вимагав вказати стаж роботи на підприємстві, зокрема «на підпр. (років)» та « на посаді (років)». Проте, у Додатку 2, наданому Замовником, відсутні вимоги та рядки для заповнення щодо інформації по працівниках, що залучені по договорах. Стосовно терміну дії договорів: Замовник своєю відповіддю на вимогу ФОП « ВОЛКОВА МАРІЯ СЕМЕНІВНА» сам надав відповідь щодо строків: « У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: в оголошенні про проведення закупівлі дійсно відповідно до п. 5 ч. 3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" потрібно зазначати строки поставки. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (тендерній документації) чіткі строки не встановлені, визначено лише плановий період початку виконання робіт, так як важко визначити в які саме строки завершиться проведення процедури закупівлі. Оскільки процедура закупівлі у зв'язку зі значною кількістю учасників триває достатньо довго відповідно до строків розгляду пропозицій та кваліфікації учасників, так як відповідно до ч. 11 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію також протягом 5 робочих днів відповідно до Закону. Тому строки виконання робіт будуть визначатися сторонами чітко при підписанні договору та додатків до нього, у тому числі при формуванні графіку виконання робіт відповідно до договору (Додаток 3 до Проекту договору в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі).» Таким чином, договори з працівниками були заключені на строки, що вказані Замовником у Оголошені та будуть подовжені одразу після підписання Договору з Замовником на строк дії Договору. Також ТДВ «Агробуд» має спроможність залучити кваліфікований персонал субпідрядної організації ТОВ «БМУ-6», який має необхідний досвід роботи. Таким чином, ТДВ « Агробуд» не порушило вимоги Оголошення та надало інформацію згідно вимог Замовника. 3. Відповідно до п.3 протоколу №125 від 16.04.2020 р.: ТДВ « Агробуд» надало Інформаційну довідку № 114 від 30.03.2021 року де зазначило Бумбу Ю.О. як інженера – кошторисника залученого по договору №11/03 від 26.03.2021 р. Також було надано кваліфікаційний сертифікат АР №002139 виданий Бумбу Ю.О. в якому зазначена категорія інженер-проектувальник ( інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), якій був виданий 14.08.2012 року. Отже, досвід роботи Бумбу Ю.О. як інженера-проектувальника з 14.08.2012 року, що підтверджується Свідоцтвом №00023 від 20.07.2017 р. про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника Бумбу Ю.О. Таким чином, ТДВ « Агробуд» виконало вимогу Оголошення та надало інформацію згідно вимог Замовника. ТДВ «Агробуд» впевнено, що уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради Кєлєш С.В. має упереджене ставлення до підприємства та безпідставно відхилила нашу пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції). Вимагаємо скасування рішення про відхилення ТДВ «Агробуд» як учасника закупівлі, що надав найбільш економічно вигідну (найменша вартість) пропозицію та виконав всі вимоги Замовника щодо надання документів зазначених у Оголошенні Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: Замовником було допущено описку при складанні протоколу № 125 від 16.04.2021 року та помилково вказано 2020 рік складання. Просимо вважати це опискою, яка не впливає на загальний зміст документа та причини відхилення Учасника. Відповідно до п. 4.1.2 оголошення Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або залученого субпідрядника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним: виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідностей), який акредитований в установленому порядку та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС(ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «АГРОБУД» не надано документу саме на підтвердження сфери акредитації ОС(ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог Замовника в тендерній документації. Відповідно до п. 4.7 оголошення Учасник повинен був надати Довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників (в штаті або залучених за цивільно-правовими угодами), які мають відповідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про кваліфікацію). Учасником було надано відповідну довідку, але саме у даній довідці не зазначено всю необхідну інформацію, що вимагалась замовником, а саме: "посада, досвід роботи, інформація про кваліфікацію" на інженера-кошторисника Бумбу Ю.О.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога щодо відміни спрощеної закупівліUA-2021-03-16-014339-c «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради»

Номер: aa4bace2322c4aa38a2a32a3cd6881eb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014339-c.b4
Назва: Вимога щодо відміни спрощеної закупівліUA-2021-03-16-014339-c «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради»
Вимога:
Ви не надали відповідь на останню частину нашої вимоги :В оголошені спрощеної закупівлі UA-2021-03-16-014339-c «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради» замовником було встановлено в п. 3.3. Плановий період початку виконання робіт у березні 2021 року за письмовим повідомленням Замовника та в Позиції 1 до закупівлі Дата постачання з 19.03.2021р. по 02.04.2021р. отже цей пункт на сьогоднішній день також не може бути виконаний так як строки поставки вже прострочені це також є порушенням п.5 ч.3 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Виходячи із вище вказаного замовник повинен згідно ч. 2 п.17 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відмінити спрощену закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:в оголошенні про проведнення закупівлі дійсно відповідно до п. 5 ч. 3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" потрібно зазначати строки поставки. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (тендерній документації) чіткі строки не встановлені, визначено лише плановий період початку виконання робіт, так як важко визначити в які саме строки завершиться проведення процедури закуплі. Оскільки процедура закупівлі у зв'язку зі значною кількістю учасників триває достатньо довго відповідно до строків розгляду пропозицій та кваліфікації учасників, так як відповідно до ч. 11 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію також протягом 5 робочих днів відповідно до Закону. Тому строки виконання робіт будуть визначатися сторонами чітко при підписанні договору та додатків до нього, у тому числі при формуванні графіку виконання робіт відповідно до договору (Додаток 3 до Проекту договору в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо відміни спрощеної закупівліUA-2021-03-16-014339-c «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради»

Номер: 0d561072ec4c4a02b378484a22168d1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014339-c.a3
Назва: Вимога щодо відміни спрощеної закупівліUA-2021-03-16-014339-c «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради»
Вимога:
В оголошені спрощеної закупівлі UA-2021-03-16-014339-c «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арциз ької міської ради» замовником було встановлено п.4. вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження є не законим так як Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України “ Про публічні закупівлі ” чітко регламентує обов’язки учасників спрощеної закупівлі і ніяких інших вимог до кваліфікації учасників не може бути. Скан копія вимоги надається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу від 12.04.2021 року повідомляємо, що у ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені пункти, які обов’язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, крім того додатково у ч. 3 ст. 14 Закону визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, крім обов'язкової. У статті 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв та визначає спосіб підтвердження відповідності визначеним критеріям: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження умав закупівлі

Номер: c8356896aa8b4d8fba5aafc3b48a3e04
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014339-c.b2
Назва: Оскарження умав закупівлі
Вимога:
Просимо дисквалифікувати участника ФОП Волкова Марія Семенівна, в звязку з тим, що ним не надана інформаційна довідка 4,7 про наявність працівників ,а саме : інженера кошторисника, керівника будівельної ділянки та відповідального за охорону праці на підприємстві. Також не надана копія кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога була прийнята до уваги та задовільнена.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.04.2021 19:49
Вимога
Вирішена

Щодо умов закупівлі

Номер: b94b4ddd99a74b84959ec8963b8551a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-014339-c.a1
Назва: Щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно п.4.9 Оголошення про спрощену процедуру «Капітальний ремонт (заміна вікон) Арцизького закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "Росинка" Арцизької міської ради, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)» Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою “Prozorro” його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом 2 робочих дні дозавантажити в системі “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях з ПДВ або без ПДВ в залежності від системи оподаткування, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї: • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), У випадку не надання Учасником електронних торгів протягом зазначеного терміну вище вказаних документів Замовник має право відхилити пропозицію даного Учасника та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника торгів. Проте зазначаємо, що у Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах тендерних закупівель. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою тендерної закупівлі. Просимо Вас виключити п. 4.9 з вимог до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження в Оголошенні про спрощену процедуру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи те, що на даний час немає технічної можливості редагувати оголошення до тендерної документації закупівлі - оновлену пропозицію по закупівлі учаснику треба буде завантажити на електрону пошту osvita.amr@gmail.com та сповістити уповноважену особу за телефоном +380977513053 - Світлана
Статус вимоги: Задоволено