• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі.

Торги відмінено

1 129 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 645.37 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 17:49 - 22.03.2021 12:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга до Тернопільського адміністративного окружного суду

Номер: b901433c90814ee0a7106ca005497647
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-013730-c.a2
Назва: Скарга до Тернопільського адміністративного окружного суду
Вимога:
Доброго дня, На дії тендерного комітету Учасник процедури складе адміністративний позов до Тернопільського адміністративного окружного суду, просимо врахувати це при подальшому провадженні тендерної процедури. Додатково, просимо надати відповідь на адміністративний позов (прикріплений до вимоги), яка буде подана в додатку до предметного документу на потреби судового провадження.
Пов'язані документи: Учасник
Дата скасування: 06.05.2021 12:49
Вимога
Відхилено

Оскарження вибору переможця

Номер: 834ca459f7354687a46c8916e02ea1f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-013730-c.a1
Назва: Оскарження вибору переможця
Вимога:
Згідно з Оголошенням Замовника від учасника вимагалося «Лист-підтвердження від учасника про те, що учасника не було притягнуто згідно із законом до кримінальної відповідальності, не більше 12 місячної давнини відносно дати подання учасником документів.» Під цим належить розуміти, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку видану відповідними державними органами, інакше зайвим є уточнення терміну дії предметного документу. Учасник ТОВ «БМБУД» в складі своєї пропозиції надав лиш самостійно підготовлений лист-підтвердження про не притягнення до кримінальної відповідальності. По-друге зміст довідки про наявність у ТОВ «БМБУД» працівників відповідної кваліфікації не був підтверджений наказами про прийняття на роботу вказаних в довідці працівників. По-третє, в Оголошені про закупівлю замовник застосовує вимоги зі статті 17 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» (як наприклад Замовник вимагає відповідну довідку якщо учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю (частина 7 статті 17 Закону) чи довідка з ДФС про заборгованість учасника зі сплати податків (пкт.13 частини 1 ст.17 Закону тощо). Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Згідно з інтерпретацією Міністертва розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» (https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34835-06 ). «Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Учасник ТОВ «БМБУД» в складі своєї пропозиції не надав підтвердження щодо відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Додатково, просимо звернути увагу, що ціна ТОВ «БМБУД» без ПДВ виносить 566 345 грн., що в значний спосіб відрізняється від цінових пропозицій інших учасників, навіть тих, які також є платниками ПДВ. Ціна інших учасників формується відносно на однаковому рівні, в той час коли вартість ТОВ «БМБУД» є значно нижчою. В зв'язку з цим нами буде скеровано запит до органів фінансового контролю.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вашу вимогу від 04.04.2021 р. повідомляємо вам про її безпідставність з огляду на наступне: Системний аналіз норм пунктів 13, 19, 28, 37 частини 1 статті 1, частини 2 статті 4 , статей 14, 16, Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє дійти висновку про те, що при проведенні спрощеної закупівлі (якою й була закупівля з ідентифікатором UA-2021-03-16-013730-c) не застосовуються вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», котрі застосовується лише при проведенні конкурентної процедури закупівлі (далі - тендер), переговорної процедури закупівлі. Зазначаємо, що саме така правозастосувальна модель й була врахована замовником при формуванні оголошення «Капітальний ремонт будівлі» (закупівля з ідентифікатором UA-2021-03-16-013730-c), та, відповідно, застосовано приписи статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, в оприлюдненому оголошенні закупівлі з ідентифікатором UA-2021-03-16-013730-c, від учасника вимагалися лише лист-підтвердження про те, що учасника не було притягнуто до кримінальної відповідальності (п.16.8 оголошення), а не довідка видана компетентним органом з цього приводу, а також вимагалася лише довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (п.16.3 оголошення), а не копії наказів про призначення конкретних працівників, які вказані у такій довідці. Також безпідставними є і ваші зауваження щодо нібито заниженої величини цінової пропозиції ТОВ "БМБУД", оскільки електронна система закупівель не ідентифікувала її як пропозицію з аномально низькою ціною, а відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників у закупівлі з ідентифікатором UA-2021-03-16-013730-c була ціна (найнижча).
Статус вимоги: Відхилено