-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення по вул. Ватутіна (на ділянці від вул.Шолуденко до ЖК «4 Карати») у м. Вишгород)
Завершена
1 313 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 566.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 566.95 UAH
Період оскарження:
16.03.2021 17:17 - 22.03.2021 17:21
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про неправомірне відхилення
Номер:
83ff4ec5d8244538adf435189faf657d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-013288-c.a1
Назва:
Вимога про неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 31.03.2021 № 12/1 (далі – Рішення 12/1) Вами було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будгруп альянс», поданої в ході проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015- 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення по вул. Ватутіна (на ділянці від вул.Шолуденко до ЖК «4 Карати») у м. Вишгород), зареєстрована за ідентифікатором UA-2021-03-16-013288-c, (далі – Закупівля).
Вважаю Рішення 12/1 неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне.
1. Відповідно до п. 6.2. р. 6 оголошення про проведення Закупівлі на підтвердження повноважень особи або представника Учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції необхідно надати наступні документи: у разі, якщо Учасником є юридична особа, то у складі пропозиції надається копія документа, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника учасника на посаду та протокол засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. ін. або довіреність від керівника Учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції); у разі, якщо Учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець, то у складі пропозиції надаються копії сторінок паспорта громадянина (у разі, якщо підписувати пропозицію буде уповноважена Учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підписання пропозиції). Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати документ, який засвідчує наявність інформації про учасника у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.
Згідно п. 1, 4 і 17 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (далі – Положення) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами
Інформаційний фонд Реєстру містить такі дані: ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, форма власності, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить суб'єкт, тощо; довідкові - місцезнаходження, телефон, телефакс, прізвище керівника, засновників тощо; реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них; економічні - виробничі та фінансово-економічні показники
діяльності суб'єкта.
Дані, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком тих, що стосуються виробничих і фінансово-економічних показників діяльності та ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків.
Частиною 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV (далі Закон 755) встановлено перелік відомостей, які містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР).
Відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону 755 Єдиний державний реєстр ведеться державною мовою з використанням програмного забезпечення, що забезпечує його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави.
Стаття 10 Закону 755 встановлює презумпцію достовірності відомостей, внесених до ЄДР.
Виходячи зі змісту цих норм вбачається, що ЄДР містить ті ж самі відомості, та в свою чергу більш ширший вміст відомостей, ніж перелік відомостей, що міститься в ЄДРПОУ, а також встановлює порядок інформаційної взаємодії між цими реєстрами. Водночас відомості ЄДР є за своїм змістом значно докладнішними і в силу Закону 755 вважаються достовірними.
У складі пропозиції Учасник надав:
- Виписку з ЄДР з відомостями про Учасника від 13.11.2019;
- Витяг з ЄДР з відомостями про Учасника від 25.03.2021.
Зазначені документи містять всю необхідну інформацію, що повинен містити документ з відомостями ЄДРПОУ.
Таким чином Учасник виконав згадану вище вимогу п. 6.2. р. 6 оголошення про проведення Закупівлі в повному обсязі.
Крім того варто зазначити, що надання пропозиції на виконання п. 6.2. р. 6 оголошення про проведення Закупівлі таким чином можна віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції. Також виходячи зі змісту Положення та Закону 755 відомості ЄДР та ЄДРПОУ містяться у відкритому доступі.
За Рішенням 12/1 пропозицію Учасника відхилено у зв’язку з відсутністю в складі пропозиції Учасника документу з відомостями ЄДРПОУ.
Виходячи з викладеного вище Рішення 12/1 є безпідставним. Пропозиція Учасника неправомірно відхилена в цій частині.
Схожа позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 05.03.2021 № 4279-р/пк-пз, від 25.03.2020 № 5723-р/пк-пз, від 15.12.2020 № 23233-р/пк-пз, та інших рішеннях.
2. Відповідно до п. 4.2. р. 4 оголошення про проведення Закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді: довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника для виконання робіт за встановленою формою.
У складі пропозиції Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.03.2021 № 2403/8 (далі – Довідка 2403/8), яка містить інформацію обладнання та матеріально-технічну базу, зокрема техніку, яку Учасник планує залучити до виконання робіт за предметом закупівлі.
За Рішенням 12/1 в Довідці 2403/8 не вказано обладнання, яке буде використовуватись під час виконання робіт, а саме те обладнання, яке вказане у відомостях ресурсів, а саме:
- Агрегат опресовувальний;
- Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А;
- Прес гідравлічний з електроприводом;
- Трактори на гусеничному ходу;
- Установка для зварювання ручного дугового;
- Установка для свердління отворів в залізобетоні;
- Лебідки електричні;
- Пістолет монтажний;
- Перфоратор електромагнітний.
Тобто виходячи зі змісту Рішення 12/1 Довідка 2403/8 містить не повний перелік техніки, що вимагалося умовами Закупівлі, а тому на Вашу думку пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі.
Проте пунктом 4.2. розділу 4 оголошення про проведення Закупівлі не встановлено конкретних вимог до відомостей, в т.ч. чіткого переліку обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема техніки, що учасник повинен відобразити в довідці.
Крім того варто зазначити, що згадана в Рішенні 12/1 техніка буде залучена Учасником до виконання робіт за предметом закупівлі на підставі договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів від 28.02.2021 № 2802/1.
Таким чином в Учасника наявна достатній обсяг обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного вище Рішення 12/1 є безпідставним. Пропозиція Учасника неправомірно відхилена в цій частині.
Враховуючи викладене, за сукупністю розглянутих питань відхилення пропозиції Учасника, викладених в Рішенні 12/1, Рішення 12/1 підлягає скасуванню.
Після відхилення пропозиції Учасника за Рішенням 12/1, Вами розглянуто пропозицію учасника з наступною найбільш економічно вигідною пропозицією, а саме учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Бест статус компані» (далі – Переможець). Рішенням від 31.03.2021 № 12/2 (далі – Рішення 12/2) Переможця визначено переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Проте оскільки Рішення 12/1 підлягає скасуванню, Рішення 12/2 підлягає скасуванню також, для забезпечення дотримання прав та законних інтересів Учасника, а також з метою дотримання принципів здійснення закупівель.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Варто зазначити, що Рішення 12/1 винесено з порушенням принципів здійснення закупівель об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки Замовником застосовано дискримінаційний підхід при розгляді Пропозиції Учасника.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1. Визнати Рішення 12/1 та Рішення 12/2 неправомірними, упередженими, необ’єктивними та прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати Рішення 12/1 та Рішення 12/2 з підстав наведених у цій вимозі.
3. Визначити переможцем Закупівлі Учасника та прийняти рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Додаток: Договір від 28.02.2021 № 2802/1.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір 2802_1 НВП_БГА.pdf 02.04.2021 13:06
- Вимога про неправомірне відхилення 02.04.2021 13:06
- Протокол 05.04.2021 11:42
Дата подачі:
02.04.2021 13:06
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Слід зазначити, що Ваша вимога не містить інформації про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно Замовник не має обов’язку надавати відповідь на подану Вами вимогу.
1. Принагідно повідомляємо, що відповідно до пункту 6.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати документ, який засвідчує наявність інформації про учасника у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України. В складі пропозиції не надано даного документу. Даний документ видається відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118. Надання в складі пропозиції витягу та виписки з ЄДР не підтверджує надання саме того документу, який вимагався в складі пропозиції відповідно до умов оголошення. Крім того посилання на рішення органу оскарження є недоцільним, оскільки відповідно до Закону України орган оскарження розглядає скарги стосовно відкритих торгів, а не спрощених закупівель. Таким чином, пропозиція відхилена правомірно з підстави не надання в складі пропозиції документу, який засвідчує наявність інформації про учасника у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.
2. У своїй вимозі ви посилаєтесь на те, що умовами оголошення про проведення Закупівлі не
встановлено конкретних вимог до відомостей, в т.ч. чіткого переліку обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема техніки, що учасник повинен відобразити в довідці. Дане трактування не відповідає дійсності, оскільки підпунктом 1.1.3 оголошення передбачено, що до переліку техніки включаються машини і механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Вами ж у відомості ресурсів вказано, що для виконання робіт буде використовуватися зокрема наступна техніка: - Агрегат опресовувальний; - Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; - Прес гідравлічний з електроприводом; - Трактори на гусеничному ходу; - Установка для зварювання ручного дугового; - Установка для свердління отворів в залізобетоні; - Лебідки електричні; - Пістолет
монтажний; - Перфоратор електромагнітний.
Однак дана техніка відсутня в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника для виконання робіт.
Також, слід зазначити, що Ви посилаєтесь, що дана техніка буде залучена на підставі договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів від 28.02.2021 № 2802/1, який навіть був наданий в складі пропозиції.
На підставі вищевикладеного пропозиція ТОВ «Будгруп альянс» відхилена правомірно, оскільки не відповідає умовам визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі за предметом код ДК 021:2015- 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення по вул. Ватутіна (на ділянці від вул. Шолуденко до ЖК «4 Карати») у м. Вишгород).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2021 11:47