-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
технічне обслуговування систем вуличного освітлення
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2021 16:30 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
ac03c64436f54c6295118cb2765c9e7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-004210-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
на дії Замовника
по спрощеній закупівлі «Технічне обслуговування систем вуличного освітлення», ідентифікатор закупівлі: b4537511fc294d8fb058c3f49684528f
16.03.2021 року Липоводолинською селищною радою було оголошено спрощену процедуру закупівлі ДК 021:2015: 50232100-1 — Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення. Аукціон відбувся 24.03.2021 року. Було два учасники:
1. ФОП Сердюк Максим Олександрович
2. Липоводолинське районне міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго».
Тендерна пропозиція ФОП Сердюк М.О.(тобто моя) була найбільш економічно вигідна і мене автоматично було визнано переможцем торгів електронною системою. 30.03.2021 року тендерним комітетом Замовника – Липоводолинської селищної ради було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Сердюка М.О., і відхилено, оскільки, на думку Замовника, вона не відповідає тендерній документації – протокол засідання тендерного комітету № 24 від 30.03.2021 року. З даною позицією тендерного комітету Замовника – Липоводолинської селищної ради Учасник – ФОП Сердюк М.О. не погоджується, оскільки у відповідності до тендерної документації Замовника, Учасником було подано повний комплект документів.
В тендерній документації Замовника не передбачено надання Учасником документу, щодо працівників, які мають право проведення оперативних переговорів з енергопостачальною організацією, погоджений в Управлінні Держпраці. А також тендерна документація Замовника не містить посилань щодо надання Учасником спрощеної процедури закупівлі документів, які підтверджують, що працівники Учасника мають право на виконання робіт на висоті. Вищезазначені Документи Учасник має в наявності і може їх надати у разі необхідності та надав би у складі своєї тендерної пропозиції, якщо б надання вищезазначених документів було передбачено тендерною документацією Замовника.
Тобто, я - ФОП Сердюк М.О. вважаю, що мою тендерну пропозицію відхилено безпідставно.
01.04. 2021 року Замовник – Липоводолинська селищна рада, визначила переможцем спрощеної процедури закупівлі Липоводолинське районне міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» (протокол засідання тендерного комітету № 25).
ФОП Сердюк М.О., як Учасник спрощеної закупівлі, не погоджується з даним рішенням тендерного комітету Замовника, оскільки пропозиція Учасника - Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» не відповідає тендерній документації Замовника – Липоводолинської селищної ради та має ряд невідповідностей тендерній документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (ДК 021:2015 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення) тендерної документації Замовника – Липоводолинської слищної ради – Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, посилання на які є в цьому договорі, копії всіх сторінок додаткових угод до цього договору, якщо вони були; копію актів виконаних робіт, які підтверджують виконання договору. Учасник - Липоводолинське районне міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» не надало аналогічного договору.
2. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (ДК 021:2015 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення) тендерної документації Замовника – Липоводолинської слищної ради – Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати цінову пропозицію, яка повинна включати: розрахунок договірної ціни пропозиції, локальний кошторис, відомість ресурсів. Учасник - Липоводолинське районне міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» не надало вищезазначених розрахунків.
3. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (ДК 021:2015 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення) тендерної документації Замовника – Липоводолинської слищної ради – Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (додаток 5). Учасник - Липоводолинське районне міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» надало відомості про виробничо-технічну базу та офісні приміщення. Але дана довідка на відповідає встановленій Замовником формі та не містить даних, які вимагав надати Замовник (техніку, необхідну для виконання умов договору).
4. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (ДК 021:2015 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення) тендерної документації Замовника – Липоводолинської слищної ради – Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (додаток 6) Учасник - Липоводолинське районне міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не відповідає встановленій Замовником формі та не містить даних, які вимагав надати Замовник (ПІП, загальний стаж, стаж на займаній посаді працівників).
5. В Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (ДК 021:2015 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення) тендерної документації Замовника – Липоводолинської слищної ради зазначено, що всі документи, які складаються Учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання (на фірмовому бланку (за наявності), з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше дати оголошення), в тому числі за власноручним підписом Учасника/уповноваженої особи учасника. Всі документи учасника - Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго», які були подані Замовнику на розгляд, не мають власноручного підпису Учасника/або уповноваженої особи Учасника, не містять вихідного номера та дати. Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, про застосування заходів із захисту довкілля, інформація про Учасника спрощеної закупівлі, технічне завдання щодо послуг з технічного обслуговування систем вуличного освітлення подані не на фірмовому бланку підприємства.
Звертаю увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Отже, встановлення Замовником умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та їх наступне невиконання Учасником закупівлі, пропозиція якого розглянута тендерним комітетом, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго», тендерний комітет Лиоводолинської селищної ради не звернув увагу на невиконання учасником Липоводолинським районним міжгосподарським виробничо-експлуатаційним підприємством по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» умов, що передбачені тендерною документацією Замовника. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» переможцем закупівлі, згідно протоколу тендерного комітету № 25 від 01.04.2021року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Ргогогго». Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі Липоводолинським районним міжгосподарським виробничо-експлуатаційним підприємством по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційне підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго» переможцем закупівлі призвело до порушення моїх прав та законних інтересів.
Вважаю, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника -Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго», адже пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем Учасника - Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційне підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго».
Також додатково повідомляю, що спрощена процедура «Технічне обслуговування систем вуличного освітлення», ідентифікатор закупівлі: b4537511fc294d8fb058c3f49684528f, оголошена Липоводолинською селищною радою проведена з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), оскільки у відповідності до Закону спрощені закупівлі з 19 квітня 2020 року має проводити тільки уповноважена особа, а не тендерний комітет. Тобто, закупівля проведена незаконно і повинна бути відмінена.
ФОП Сердюк Максим Олександрович просить усунути всі порушення, які стосуються процедури проведення спрощеної закупівлі та визнання переможцем Липоводолинського районного міжгосподарського виробничо-експлуатаційне підприємства по енергетиці і електрифікації «Райагропроменерго», а в іншому випадку буду змушений звернутися до Адміністративного суду Сумської області за захистом своїх порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 05.04.2021 20:03
Дата подачі:
05.04.2021 20:04