-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за якістю виконуваних робіт з капітального ремонту (термомодернізація) будівлі дошкільного навчального закладу №15 ("Малюк") в сел. Зоря, Костянтинівського району, Донецької області
Технічний нагляд за якістю виконуваних робіт з капітального ремонту (термомодернізація) будівлі дошкільного навчального закладу №15 ("Малюк") в сел. Зоря, Костянтинівського району, Донецької області
Завершена
27 079.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 135.40 UAH
Період оскарження:
16.05.2017 13:26 - 18.05.2017 17:00
Скарга
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
171d7bff8ce54f3881dec01aefa18df0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-16-000691-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Скарга:
ЗАМОВНИК: Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації
СКАРЖНИК: ТОВ "БЕТ" 49000, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, буд. 22;
код за ЄДРПОУ: 40123402
ЗАКУПІВЛЯ:
UA-2017-05-16-000691-a
ВИМОГА
Департаментом освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації проведено закупівлю робіт з технічного нагляду за якістю виконуваних робіт з капітального ремонту (термомодернізація) будівлі дошкільного навчального закладу №15 ("Малюк") в сел. Зоря, Костянтинівського району, Донецької області (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-16-000691-a) (надалі – «Закупівля»).
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації про відхилення пропозиції Учасника №1 від 25 травня 2017 року (надалі – «Протокол») учасника ТОВ «БЕТ» було дискваліфіковано.
В Протоколі зазначено що «Пропозиція ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме:
- на вимогу п. 5.1. Додатку 3 учасником надано копії документів, а саме договори та акти виконаних робіт, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт за об’єктами: «Капітальний ремонт переїздів Південної залізниці. 54 км. ст. Чугуїв; Капітальний ремонт колії з використанням старопридатних матеріалів верхньої будови колії на ділянках Південної залізниці. Ділянка ст. Золочів 196 (0,185)-198(0,178), які не є аналогічними об’єкту Замовника.»
Вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «БЕТ» з наступних підстав.
Згідно з п. 5.1. додатку 3 до тендерної документації Закупівлі, учасник повинен надати Копії документів, а саме договорів та актів виконаних робіт (не менше 2-х), що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт на аналогічних об’єктах Учасником за останні 3 роки.
При цьому значення «аналогічного об’єкту» ініціатором Закупівлі не розкрито та потребує тлумачення для точного розуміння учасниками. В обґрунтування підстав дискваліфікації учасника, Замовником не зазначено жодного посилання на діюче законодавство України.
На виконання зазначеної вище вимоги, ТОВ «БЕТ» було надано копії договорів та актів виконаних робіт, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт за об’єктами: «Капітальний ремонт переїздів Південної залізниці. 54 км. ст. Чугуїв; Капітальний ремонт колії з використанням старопридатних матеріалів верхньої будови колії на ділянках Південної залізниці. Ділянка ст. Золочів 196 (0,185)-198(0,178).
Відповідно до ч.2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – «Порядок»), закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Враховуючи вимоги Закону та Порядку, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначене право замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БЕТ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено досвід надання послуг, відповідно до п. 5 додатку 3 до тендерної документації, у повному обсязі.
Таким чином, залишаючи за собою право вирішувати на власний розсуд питання щодо того чи є аналогічним об’єкт Замовника об’єктам, що зазначені учасником, ініціатор Закупівлі порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35 щодо недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Підпункт 14.1 пункту 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35, передбачає, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БЕТ», що зафіксовано в Протоколі засідання тендерного комітету департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації про відхилення пропозиції Учасника №1 від 25 травня 2017 року.
Директор В.М. Ніколаєв
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 29.05.2017 11:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2017 11:31