• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 16:23 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Якісні показники вугілля

Номер: 91bb1a97539a4946a9fb60e6f5957186
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004167-b.a6
Назва: Якісні показники вугілля
Вимога:
Повідомляємо, що в процедурах UA-2021-03-16-000552-b, UA-2021-03-17-002821-a та UA-2021-03-16-004167-b, що проводять Замовники з різних частин Миколаївської області та мають різних уповноважених осіб для проведення даних процедур закупівель чомусь виявилися абсолютно однакові за змістом технічні завдання. І в цьому немає нічого кримінального, тільки насторожують абсолютно однакові відповіді абсолютно різних замовників на вимоги нашого підприємства привести якісні показники вугілля відповідно до вимог ДСТУ. У нас складається таке враження, що всім цим уповноваженим особам писали відповіді на наші вимоги в одному місці. Може ми помиляємося, але навряд чи. Ми з великою часткою впевненості можемо припустити, що дуже випадково переможцем в цих всіх торгах буде підприємство з документами від ТОВ "ТВК ЕНЕРГО". Ми ще раз вимагаємо, щоб Ви привели всі якісні показники вугілля у відповідність до вимог чинних ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за вимогу та повідомляю таке.Відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЩОДО ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та/або звернутися до замовника з вимогою ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Враховуючи це, Ваша вимога не містить вищезазначеного, а отже не є вимогою (зверненням за роз’ясненнями тощо) у розумінні чинного законодавства України з питань публічних закупівель та, відповідно, не підлягаєрозгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.03.2021 09:59
Вимога
Вирішена

Якісні показники вугілля

Номер: bdb8bd9b4c3a4cf594ff97f160caa342
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004167-b.c5
Назва: Якісні показники вугілля
Вимога:
Ви зазначаєте, що чинне законодавство України з питань публічних закупівель не зобов’язує замовників закупати вугілля, яке відповідає виключно вимогам ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Але де тоді Ви знайшли, що для вугілля марки Г (Г2) (25-50) вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності становить РІВНО (не більше та не менше) 38,9%, а для вугілля марки А (АС) (6-13) вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності становить РІВНО (не більше та не менше) 3,0%. Своєю вимогою Ви навмисно або ні звужуєте коло учасників до одного єдиного підприємства, того у кого дані показники виходу летких речовин становлять рівно 38,9% та 3,0% відповідно. Таким чином Ви прописали дані вимоги виключно під сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик видані на ім'я ТОВ "ТВК ЕНЕРГО". Якщо Ви дійсно бажаєте провести тендер, а не шукаєте якусь вигоду, то не робить з торгів профанацію. Ви зобов'язані вказати показник виходу летких речовин на сухий беззольний стан палива в якихось межах, як Ви це зробили для показників зольності та вологи. Ви повинні розуміти, що як немає двох осіб з однаковими відбитками пальців, так і немає двох виробників з абсолютно однаковими показниками виходу летких речовин. Таким чином ще раз вимагаємо привести показник виходу летких речовин до вимог ДСТУ 3472:2015, або вказати ще хоча б одного виробника крім ТОВ "ТВК ЕНЕРГО", хто має сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик з такими показниками виходу летких речовин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто та результатами розгляду повідомляємо таке. Якщо відкинути Ваші емоційні, нічім не підкріплені заяви та звинувачення, то суть Вашої вимоги зводиться до того, що конкретний показниквиходу летких речовин, який вимагається нами у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, нібито«звужуєте коло учасників»та нібито є дискримінаційним. Однак, з Вами повністю не погоджуємося ми, як замовник цієї закупівлі, та не погоджується Уповноважений орган оскарження – Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішенні №16402-р/пк-пз від 31.08.2020 (UA-2020-06-30-005668-a): «Скаржник зазначає, що для підтвердження відповідності марки вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі Пропозиції, зокрема, діючі Сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик або Сертифікати походження, Сертифікати відбору проб або Протокол випробування на запропоновані марки вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, завірені виробником або постачальником товару. Натомість ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у складі своєї Пропозиції надало копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик №70 на вугілля марки А,А (13-25), відповідно до якого показник виходу летких речовин складає 2,8%, що невідповідає вимогам додатку 3 Документації, яким встановлено для вугілля кам’яного марки AM (13-25) летючі у розмірі 4%.Замовник зазначає, що леткі речовини – це газоподібні речовини, що виділяються з вугілля викопного при його коксуванні під впливом високих температур. Вихід летких речовин є однією з класифікаційних ознак марки вугілля та характеристикою його технологічної придатності. Вихід летких речовин знижується до 2 % для антрацитів. Відповідно до кваліфікаційних показників до антрациту встановлених ДСТУ вихід летких речовин повинен бути не більше 8%. ЗАМОВНИКОМ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО У ВИМОГАХ, ЩО ЦЕЙ ПОКАЗНИК НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ 4%.Показник вказаний у Сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик наданому ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 2,8%, що в межах норм для даного виду вугілля.У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію – згідно з додатком 3 до цієї Документації.Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно зі статтею 22 Закону зазначено в додатку 3 до цієї Документації.Додатком 3 Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вугілля марки АМ 13-25.Якісні характеристики товару, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик щодо якісних показників вугілля за відповідною маркою, повинні відповідати наступним критеріям, зокрема:-ЛЕТЮЧІ 4,0%.Для підтвердження відповідності марки вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, діючі сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик або сертифікати походження, сертифікати відбору проб або протокол випробування на запропоновані марки вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, завірені виробником або постачальником товару.Ускладі Пропозиції Переможця міститься (файл «22 Сертифікат АМ 13-25.pdf»), зокрема, сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик №70 на вугілля марки А, А (13-25), відповідно до якого показник виходу летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності складає 2,8%.ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ПРОПОЗИЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.». Враховуючи все вищезазначене, відсутні жодні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискримінаційних вимог

Номер: 1c03117af7954f1fbe077c0437a6160c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004167-b.b4
Назва: Вимога щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Звертає увагу, що на сьогоднішній день, відповідно до чинного законодавства, до учасників не встановлено обов'язку щодо отримання сертифікату ISO Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" діяльність з акредитації базується на таких основних принципах, зокрема добровільності акредитації. Згідно з ст. 10 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: - випробувальні та калібрувальні лабораторії; органи із сертифікації продукції, процесів та послуг; - органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління; - органи із сертифікації персоналу; - органи з інспектування; - верифікаторів відповідно до Закону України "Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів" - інші органи з оцінки відповідності. У випадках, встановлених законодавством, національний орган України з акредитації може акредитувати інших осіб, ніж органи з оцінки відповідності, та засвідчувати компетентність осіб щодо провадження діяльності іншої, ніж оцінка відповідності. Проаналізувавши вищевказані положення закону приходимо до висновку, що вимога Замовника у вищевикладеній редакції не відповідає вимогам чинного законодавства, а отже підлягає виключенню через порушення ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", адже акредитація не є обов'язковою. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У Вашій вимозі Ви наголошуєте про необов’язковість отримання сертифікату ISO учасниками закупівель. Однак, з Вами повністю не погоджуємося ми, як замовник цієї закупівлі, та не погоджується Уповноважений орган оскарження – Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішенні №11772-р/пк-пз від 15.06.2020 (UA-2020-05-22-000250-c): «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 5 Документації у складі Пропозиції Учасник надає наступні документи, зокрема, скан-копія оригіналу Сертифікату ІSО 22000 та ІSО 9001, виданий на ім’я учасника та діючий до 31.12.2020 або більш пізню дату. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Стосовно зазначеного Вами, що «Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" діяльність з акредитації базується на таких основних принципах, зокрема добровільності акредитації» то, радимо Вам ознайомитися з постановою Верховного Суду від 24 червня 2020 року справа №826/15639/17 за касаційною скаргою Антимонопольного комітету України (Верховний Суд підтримав позицію Антимонопольного комітету України): «46. Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.». Таким чином, наші вимоги жодним чином не обмежують коло потенційних учасників та не містять жодних дискримінаційних вимог. А, користуючись Вашою логікою, дискримінаційними можна вважати взагалі будь-які вимоги, яким учасники не відповідають. Слід наголосити, що ми неухильно дотримуємося принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, оголошених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Надання документів

Номер: 475e0bfa4a224a8581b97915a02e9772
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004167-b.c3
Назва: Надання документів
Вимога:
Ви вимагаєте надання документу про відповідність товару згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Щоб в подальшому уникнути різного тлумачення даної вимоги як зі сторони Учасників так і зі сторони Замовника, просимо чітко вказати який саме документ повинні надати Учасники.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У оголошенні нашої спрощеної закупівлі встановлено вимогу, щодо надання учасника у складі їх пропозиції: «- документ про відповідність товару згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Якісні показники вугілля Г(Г2) (25-50)

Номер: 5a37080e242643f7996ec4fdc362cd7a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004167-b.c2
Назва: Якісні показники вугілля Г(Г2) (25-50)
Вимога:
В Оглошенні для вугілля марки Г (Г2) (25-50) зазнчається, що вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності становить рівно 38,9%. Але згідно ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" вихід летких речовин на сухий беззольний стан повинен бути в межах 36-42%. Ми розуміємо Ваше бажання прописати якісні показники під бажаного переможця, але, будь ласка, внесіть зміни до Оголошення і вкажіть даний показник згідно з вимогами ДСТУ 3472:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. Чинне законодавство України з питань публічних закупівель не зобов’язує замовників закупати вугілля, яке відповідає виключно вимогам ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Стосовно «бажаного переможця» доводимо до Вашого відома, що ми з задоволенням виберемо Вашу компанію переможцем нашої спрощеної закупівлі, у разі якщо за результатами розгляду Вашої найбільш економічно вигідної пропозиції буде встановлено, що вона відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Якісні показники вугілля А (АС) (6-13)

Номер: f505f9488e224522af1adeefc10ccee7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004167-b.c1
Назва: Якісні показники вугілля А (АС) (6-13)
Вимога:
В Оглошенні для вугілля марки А (АС) (6-13) зазнчається, що вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності становить рівно 3,0%. Але згідно ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" вихід летких речовин на сухий беззольний стан повинен бути менше ніж 8,0%. Ми розуміємо Ваше бажання прописати якісні показники під бажаного переможця, але, будь ласка, внесіть зміни до Оголошення і вкажіть даний показник згідно з вимогами ДСТУ 3472:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. Чинне законодавство України з питань публічних закупівель не зобов’язує замовників закупати вугілля, яке відповідає виключно вимогам ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Стосовно «бажаного переможця» доводимо до Вашого відома, що ми з задоволенням виберемо Вашу компанію переможцем нашої спрощеної закупівлі, у разі якщо за результатами розгляду Вашої найбільш економічно вигідної пропозиції буде встановлено, що вона відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено