• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл.,м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 532 636,80 грн. без ПДВ / 4 239 164,16 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.04.2021 о 16:00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 20 банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 16.04.2021 о 16:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

3 532 636.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 663.18 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 15:51 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Щодо неправлмірного допущення учасників до проведення аукціону

Номер: da9ea88d6291431eabe859ebc89f43fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003585-a.c1
Назва: Щодо неправлмірного допущення учасників до проведення аукціону
Скарга:
Замовником прийнято неправомірне рішення щодо допуску до участі у закупівлі учасників
Дата розгляду скарги: 18.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2021 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.06.2021 21:06
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АНТАРЕС-2500", Олександр Загребельний +380664218064 tov.antares2500@gmail.com