• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення проєктно-кошторисної документації системи протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 15:37 - 27.03.2021 23:00
Вимога
Відхилено

Щодо Страхування інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації

Номер: c3115ef5b16843d38782d436fbe00982
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.b7
Назва: Щодо Страхування інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно вимог, які наведені у Вашій ТД, Ви вимагаєте в учасників надати "Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на Інженера – проєктувальника (у частині кошторисної документації)." Повідомляємо Вас про те, що, даний вид страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами є добровільним. Просимо Вас звернути увагу, що дане страхування здійснюється, коли йдеться про будівництво об'єктів. Але, ми з Вами нічого не будуємо! Жоден із нормативно-правових актів не зобов’язує суб’єкта господарської діяльності мати такий договір. (Особливо на інженерів проектуальників). Тому, вимагаємо видалити вимогу, щодо надання : “Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на Інженера – проектувальника (у частини кошторисної документації).”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг. Відповідно до ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова щодо надання копії договору страхування відповідальності перед третіми особами не є дискримінаційною, а встановлена в рамках діючого законодавства України «Про страхування», Цивільний кодекс України, які передбачають можливість оформлення договору страхування відповідальності перед третіми особами. Умова встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб. Умова встановлена з метою забезпечення проведення закупівлі та ефективного використання коштів. Такий договір може укласти будь-який суб’єкт господарювання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація та порушення статті 17 ЗУ "Про публічні Закупівлі"

Номер: 91339167d3e34093b948d607873bb623
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.a6
Назва: Дискримінація та порушення статті 17 ЗУ "Про публічні Закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику, у вас наявна вимога до учасників, що: На кожного працівника вказаного у довідці згідно необхідно надати посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки, охорони праці. В довідці будуть вказані згідно предмету закупівлі інженер-проєктувальник у частині кошторисної документації та інженер-проєктувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки, якім не потрібно посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки, охорони праці, дані співробітники працюють відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" Саття 17 "Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов’язані із створенням об’єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Дана вимога є дискримінаційною, що описує предмет закупівлі не проект, а саме монтаж!!! Переробіть для початку тендерну документацію відповідно до послуги з виготовлення проєктно-кошторисної документації, а не послуг з монтажу, що свідчать про це написані вимоги викладені у Тендерній документації Замовника!!! Всі викладені Замовником вимоги свідчать тільки про одне, що дана закупівля розроблена під конкретну компанію в якої із Замовником домовленість.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг. Відповідно до ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до норм чинного законодавства України, в тому числі, Наказу Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні», «Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затверджених Наказом Мінюсту, тощо - Усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки, навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

наявності інженера-проєктувальника не менше класу наслідків СС3

Номер: 2ca3afea4d9d4d28ad36725979bec19a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.c5
Назва: наявності інженера-проєктувальника не менше класу наслідків СС3
Вимога:
В тендерній документації міститься вимога щодо наявності інженера-проєктувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше одного працівника, не менше класу наслідків СС3), разом із копією чинних кваліфікаційних сертифікатів на таких працівників. У зв’язку з цією вимогою, просимо викласти відповідний розрахунок, щодо належності ДНЗ, які наведені у Переліку закладів освіти Дніпровського району м. Києва, що будуть підлягати проектуванню до класу СС3 (значні наслідки). Згідно з характеристиками будівель, вважаємо, що вони не являються вище СС2, так як не є вибухонебезпечними Даний предмет закупівлі не підпадає під жоден пункт наведений нижче, що характеризує відповідність до класу наслідків, а саме: СС3 - для об'єктів підвищеної небезпеки, ідентифікованих згідно з «Про об’єкти підвищеної небезпеки»; СС3 - для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту; СС3 – для об’єктів, що містять державну таємницю; СС3 – для будівель невиробничого призначення умовною висотою понад 100 метрів; СС3 – для житлових будинків умовною висотою від 73,5 м до 100 м; СС3 – для пам’яток культурної спадщини, визначених відповідно до «Про охорону культурної спадщини»; СС3 – для об'єктів першої категорії, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, визначених у ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»; Розрахунок щодо визначення класу наслідків проводили фахівці??? Якщо так, то надайте підтверджуючі документи на розрахунок класу наслідків! А вже потім згідно даного розрахунку потрібно ставити вимогу щодо інженера-проєктувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки СС3 або СС2 або СС1. Допоки даних розрахунків не має, то ви не вправі вимагати від учасників наявність інженера-проектувальнника в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше одного працівника, не менше класу наслідків СС3). Дана вимога є неаргументованою і складає враження того, що ви вже маєте на увазі конкретну компанію. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг. Відповідно до ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вся необхідна інформація щодо технічних, якісних та кількісних вимоги до предмету закупівлі, міститься в тендерній документації та додатках до неї.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: d7b9cd3d924b435d8b707c73023d094f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.b4
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Поясніть, для чого ви вимагаєте до предмету Закупівлі: "Послуги з виготовлення проєктно-кошторисної документації системи протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)" - програму щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.??? На вашу думку виконання даних робіт може призвести розповсюдження COVID-19? Дана вимога це дискримінація Учасників, що не відповідає дійсності згідно предмету Закупівлі! Якби це був монтаж протипожежного обладання на території Замовника, то ви вправі ставити таку вимогу, але це надання послуг з виготовлення проєктно-кошторисної документації системи протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)" і дана закупівля не повинна передбачати вимоги щодо наявності в учасника програми щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг. Тому, вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг. Відповідно до ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога встановлена з урахуванням Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2!», та інших нормативно-правових актів. Замовник відповідальний за життя та здоров’я своїх працівників та відвідувачів, тому така вимога не може вважатися дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: 3be64e6dd9d7419783c7185b118e586b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.b3
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Шановний замовнику, у вас міститься вимога: 7.3. У складі тендерної пропозиції Учасник надає документ (-ти) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)) протипожежного обладнання (автоматична пожежна сигналізація та система оповіщення та управління евакуацією людей (CO-4) - прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний), на базі якого буде здійснюватися проєктування систем протипожежного захисту, в якому виробник (-и) (або представництво (-ва) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортер (-и) підтверджує проходження навчання інженерів - проєктувальників учасника. Дана вимога є дискримінаційною! Так як інженер-проектувальник не повинен підтверджувати проходження навчання від виробника! Наведіть нормативно-правові акти, яка підтверджує дану дискримінаційну вимогу! Тим більше виробник обладнання, що буде вноситися до проектно-кошторисної документації може відрізнятися! Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу! У разі не виконання нами буде написана скарга до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг. Відповідно до ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника. Наявність таких листів про навчання надає гарантію для Замовника у придбанні якісних послуг, що є предметом закупівлі. Дана вимога не є дискримінаційною, так як такий договір може оформити будь-яка особа за потреби.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 81deb334e53b4bc3a40ca155bf9a7098
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання : Сертифікат «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці,Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, та сертифікат ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» (ДСТУ ISO/IEС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги») , виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Учасники надають Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у своїй пропозиції надати Сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2017 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Зазначена вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників, Замовник не обґрунтовує на якій правовій підставі Учасник має надати зазначені сертифікати. Окрім цього виконання робіт відповідно до предмету закупівлі не залежить від наявності зазначених сертифікатів, що свідчить про умисне обмеження потенційних учасників. Вимагаємо виключити дану вимогу з положень тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності сертифікатів ISO в Учасників дає впевненість Замовнику у тому, що він отримає якісні послуги від Учасника, який створює безпечні і здорові умови праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб’єкт господарювання. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Зазначаємо, що тендерною документацією передбачена можливість надання іншого аналогічного сертифікату, отриманого учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: b3df69f4f95a4c6ba448775ed4879e5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-010194-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання : Сертифікат «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці,Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, та сертифікат ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» (ДСТУ ISO/IEС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги») , виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Учасники надають Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у своїй пропозиції надати Сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2017 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Зазначена вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників, Замовник не обґрунтовує на якій правовій підставі Учасник має надати зазначені сертифікати. Окрім цього виконання робіт відповідно до предмету закупівлі не залежить від наявності зазначених сертифікатів, що свідчить про умисне обмеження потенційних учасників. Вимагаємо виключити дану вимогу з положень тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності сертифікатів ISO в Учасників дає впевненість Замовнику у тому, що він отримає якісні послуги від Учасника, який створює безпечні і здорові умови праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому шкоди навколишньому середовищу. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб’єкт господарювання. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. В будь якому випадку, тендерною документацією передбачена можливість надання іншого аналогічного сертифікату, отриманого учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Тому, будь-який Учасник у короткі строки має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено