• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реагенти для промивки ПГ

Реагенти для промивки ПГ (детально викладено в Додатках №№3, 3.1, 3.2 до тендерної документації).

Завершена

991 148.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 15:32 - 15.04.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

скарга про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій

Номер: 7a3784584d48406f9aee50fec092ef2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003457-a.a1
Назва: скарга про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
СКАРГА про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій 16.03.2021 ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (надалі – Замовник) було оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) товару – за кодом ДК 021:2015: 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Реагенти для промивки ПГ). Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-16-003457-a. Очікувана вартість - 991 148,00 грн. 22.04.2021 Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, яким прийнято наступне рішення Замовника: - тендерна пропозиція ТОВ «СІТІ СОУЛ» відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а свою чергу, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Югсинтез», ПНТП «Регіон», допущено до аукціону як такі, що відповідають умовам тендерної документації. Однак за результатом поданих тендерних пропозицій учасників, вбачаємо невідповідність тендерних пропозицій, поданих ТОВ «Югсинтез», ПНТП «Регіон» вимогам тендерної документації Замовника, а також Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок чого щодо таких тендерних пропозицій Замовником мали бути прийняті протоколи розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення/недопущення їх до аукціону у зв’язку з наступним. 1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Югсинтез». Відповідно до п.п.5 п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно із додатками №3, 3.1, 3.2 до тендерної документації. ТОВ «Югсинтез» в межах поданої тендерної пропозиції подано файли, а саме: - «Паспорт безпеки, карта данних небезпечного фактору амоній оцтовокислий.pdf», - «Паспорт безпеки, карта данних небезпечного фактору ЕДТК.pdf», - «Сертифікати якості.pdf». Відповідно до п.п. 2.1., 2.2. розділу 3 (Перелік документів, які надаються учасником торгів у складі тендерної пропозиції) Технічної специфікації до предмета закупівлі Амоній ацетат (амоній оцтовокислий) Додаток №3.2. до тендерної документації (надалі – п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД та, відповідно, п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД), та, відповідно до аналогічних п.п. 2.1., 2.2. розділу 3 (Перелік документів, які надаються учасником торгів у складі тендерної пропозиції) Технічної специфікації до предмета закупівлі Етилендіамінтетраоцтова кислота (ЕДТК) (Додаток №3.1.до тендерної документації) (надалі – п.2.1. Технічної специфікації Додаток п.3.1. до ТД та, відповідно п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД), Замовником наведено перелік документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: - п.2.1. – документ виробника, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі: сертифікат якості (паспорт) або лист з обов’язковим зазначенням технічних показників продукції. Лист повинен бути підписаний виробником. Для вітчизняних виробників – директором або головним інженером підприємства – виробника продукції, для закордонних виробників – особою, уповноважено на підписання документів технічного характеру. При цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження, - п.2.2. - паспорт безпеки, карта даних небезпечного фактору, висновк державної санітарно-гігієнічної експертизи, відповідно до ст.11. Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». 1.1. В підтвердження виконання вимог п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД та, відповідно, п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД, учасником ТОВ «Югсинтез» було подано документ – «Сертифікати якості.pdf», який містить сертифікати аналізу на продукцію – амонію ацетат, ЕДТК (етилендіамінтетраоцтова кислота) виробника – компанії Shijiazhuang Langrong Chemical Co., Ltd (Китай). Однак, учасником ТОВ «Югсинтез» у складі тендерної пропозиції не додано документи, що підтверджують повноваження особи на підписання документів технічного характеру, та, відповідно документ, що підтверджує такі повноваження. Виходячи з вищезазначеного, учасником ТОВ «Югсинтез» при подані тендерної пропозиції не виконано вимоги п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД та, відповідно, п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД, не надано документу, що підтверджує повноваження особи на підписання документів технічного характеру – сертифікату аналізу на запропоновану до постачання продукцію. 1.2. Так, відповідно до поданих ТОВ «Югсинтез» документів (файлів) - «Паспорт безпеки, карта данних небезпечного фактору амоній оцтовокислий.pdf», «Паспорт безпеки, карта данних небезпечного фактору ЕДТК.pdf», вбачається надання учасником тільки паспортів безпеки на запропоновану продукцію (амоній оцтовокислий, етилендіамінтетраоцтова кислота) виробника Shijiazhuang Langrong Chemical Co., Ltd (Китай), при цьому, карти даних небезпечного фактору по кожній запропонованій учасником продукції відповідно до вимог та за формою, затвердженою Постановою МОЗ України, Державної санітарно-епідеміологічною службою, головним державним санітарним лікарем України «Про затвердження «Карти даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу)» від 20.05.2020 №19, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Югсинтез» не було надано. Так, згідно з ст. 21 Закону України «Про охорону праці» не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації. Державна реєстрація небезпечних факторів здійснюється відповідно до Розділу ІІ «Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.95р. №420. Реєструються всі індивідуальні хімічні та біологічні речовини (сполуки), у тому числі полімери та матеріали на їх основі, а також ті, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України чи ввозяться з-за кордону. Державна реєстрація небезпечних факторів є неодмінною умовою видачі дозволу на імпорт, застосування і організацію виробництва продукції, на внесення небезпечних факторів до нормативної та проектної документації, а також умовою видачі гігієнічного висновку. Реєстрація хімічних та біологічних речовин (сполук) проводиться ДП «Комітет з питань гігієнічного регламентування Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Комітет) за поданням міністерств, відомств, організацій, установ, підприємств незалежно від їх підпорядкування та форм власності, інших юридичних осіб, які відповідають за випуск чи імпорт конкретної речовини (сполуки). Для державної реєстрації небезпечних факторів Заявник надає перелік документів згідно до Наказу МОЗ України від 23.03.2010 р. № 250. Після реєстрації небезпечного фактора Комітет видає заявнику відповідний сертифікат (свідоцтво) та розроблену Карту даних небезпечного фактора; публікує інформацію про державну реєстрацію на сайті Комітету. Для суб'єктів господарської діяльності, які не є власниками Сертифіката (свідоцтва) державної реєстрації, офіційним документом, який підтверджує факт (наявність) державної реєстрації небезпечного фактора є «Карта даних небезпечного фактора" (речовини, матеріалу); вона є обов'язковим супровідним документом для індивідуальних хімічних та біологічних речовин (сполук), в тому числі полімерів та матеріалів на їх основі, а також тих, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону. Внаслідок таких обставин вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Югсинтез» не відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації – Додатках №№3.1., 3.2 до тендерної документації. Протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника підлягає скасуванню та, відповідно, тендерна пропозиція ТОВ «Югсинтез» підлягає відхиленню. 2. Щодо тендерної пропозиції ПНТП «Регіон». Відповідно до п.п.5 п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно із додатками №3, 3.1, 3.2 до тендерної документації. ПНТП «Регіон» в межах поданої тендерної пропозиції подано файли, а саме: - «Паспорти безпеки та карти не безпечного фактору ЕДТК та Амоній оцтовокислий.pdf», - «Сертифікати якості.pdf», - «Висновки СЕС.pdf». Відповідно до п.п. 2.1., 2.2. розділу 3 (Перелік документів, які надаються учасником торгів у складі тендерної пропозиції) Технічної специфікації до предмета закупівлі Амоній ацетат (амоній оцтовокислий) Додаток №3.2. до тендерної документації (надалі – п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД та, відповідно, п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД), та, відповідно до аналогічних п.п. 2.1., 2.2. розділу 3 (Перелік документів, які надаються учасником торгів у складі тендерної пропозиції) Технічної специфікації до предмета закупівлі Етилендіамінтетраоцтова кислота (ЕДТК) (Додаток №3.1.до тендерної документації) (надалі – п.2.1. Технічної специфікації Додаток п.3.1. до ТД та, відповідно п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД), Замовником наведено перелік документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: - п.2.1. – документ виробника, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі: сертифікат якості (паспорт) або лист з обов’язковим зазначенням технічних показників продукції. Лист повинен бути підписаний виробником. Для вітчизняних виробників – директором або головним інженером підприємства – виробника продукції, для закордонних виробників – особою, уповноважено на підписання документів технічного характеру. При цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження, - п.2.2. - паспорт безпеки, карта даних небезпечного фактору, висновк державної санітарно-гігієнічної експертизи, відповідно до ст.11. Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». 2.1. В підтвердження виконання вимог п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД та, відповідно, п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД, учасником ПНТП «Регіон» було подано документ – «Сертифікати якості.pdf», який містить сертифікати аналізу на продукцію – амонію ацетат, ЕДТК (етилендіамінтетраоцтова кислота) виробника – компанії Shijiazhuang Langrong Chemical Co., Ltd (Китай). Однак, учасником ПНТП «Регіон», як і іншим учасником ТОВ «Югсинтез», у складі тендерної пропозиції не додано документи, що підтверджують повноваження особи на підписання документів технічного характеру, та, відповідно документ, що підтверджує такі повноваження. Виходячи з вищезазначеного, учасником ПНТП «Регіон» при подані тендерної пропозиції не виконано вимоги п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД та, відповідно, п.2.1. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД, не надано документу, що підтверджує повноваження особи на підписання документів технічного характеру – сертифікату аналізу на запропоновану до постачання продукцію. 2.2. Так, відповідно до поданого ПНТП «Регіон» документу (файлу) - «Паспорти безпеки та карти не безпечного фактору ЕДТК та Амоній оцтовокислий.pdf», вбачається надання учасником тільки паспортів безпеки на запропоновану продукцію (амоній оцтовокислий, етилендіамінтетраоцтова кислота) виробника Shijiazhuang Langrong Chemical Co., Ltd (Китай), а карти даних небезпечного фактору по кожній запропонованій учасником продукції відповідно до вимог та за формою, затвердженою Постановою МОЗ України, Державної санітарно-епідеміологічною службою, головним державним санітарним лікарем України «Про затвердження «Карти даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу)» від 20.05.2020 №19, у складі тендерної пропозиції учасником ПНТП «Регіон не було надано. Так, згідно з ст. 21 Закону України «Про охорону праці» не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації. Державна реєстрація небезпечних факторів здійснюється відповідно Розділу ІІ «Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.95р. №420. Реєструються всі індивідуальні хімічні та біологічні речовини (сполуки), у тому числі полімери та матеріали на їх основі, а також ті, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України чи ввозяться з-за кордону. Державна реєстрація небезпечних факторів є неодмінною умовою видачі дозволу на імпорт, застосування і організацію виробництва продукції, на внесення небезпечних факторів до нормативної та проектної документації, а також умовою видачі гігієнічного висновку. Реєстрація хімічних та біологічних речовин (сполук) проводиться ДП «Комітет з питань гігієнічного регламентування Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Комітет) за поданням міністерств, відомств, організацій, установ, підприємств незалежно від їх підпорядкування та форм власності, інших юридичних осіб, які відповідають за випуск чи імпорт конкретної речовини (сполуки). Для державної реєстрації небезпечних факторів Заявник надає перелік документів згідно до Наказу МОЗ України від 23.03.2010 р. № 250. Після реєстрації небезпечного фактора Комітет видає заявнику відповідний сертифікат (свідоцтво) та розроблену Карту даних небезпечного фактора; публікує інформацію про державну реєстрацію на сайті Комітету. Для суб'єктів господарської діяльності, які не є власниками Сертифіката (свідоцтва) державної реєстрації, офіційним документом, який підтверджує факт (наявність) державної реєстрації небезпечного фактора є «Карта даних небезпечного фактора" (речовини, матеріалу); вона є обов'язковим супровідним документом для індивідуальних хімічних та біологічних речовин (сполук), в тому числі полімерів та матеріалів на їх основі, а також тих, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону. Виходячи з вищезазначеного, учасником ПНТП «Регіон» при подані тендерної пропозиції не виконано вимоги п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД та, відповідно, п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД, та не надано карти даних небезпечного фактору, як того вимагають умови тендерної документації Замовника. 2.3. Також, в підтвердження ПНТП «Регіон» вимог п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.1. до ТД та, відповідно, п.2.2. Технічної специфікації Додаток №3.2. до ТД, учасником ПНТП «Регіон»» було подано документ – «Висновок СЕС.pdf». Однак після відкриття зазначеного файлу вбачається, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи Держпроспоживслужби від 03.03.2021 (№№ 12.2-18-3/3976, 12.2-18-3/3977) видані на іншу компанію (учасника закупівлі) - заявника такої експертизи: ТОВ «Югсинтез», 49057, м. Дніпро, пр-т Богдана Хмельницького, 156, код ЄДРПОУ – 32990002, а не на учасника ПНТП «Регіон», як того вимагають вимоги тендерної документації Замовника. Внаслідок таких обставин вважаємо, що тендерна пропозиція ПНТП «Регіон» не відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації– Додатках №№3.1., 3.2 до тендерної документації. Протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника підлягає скасуванню та, відповідно, тендерна пропозиція ПНТП «Регіон» підлягає відхиленню. Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися. Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Реагенти для промивки ПГ). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-16-003457-a.. 2. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника від 22.04.2021 в частині допуску учасника ТОВ «Югсинтез» до аукціону та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Югсинтез» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника від 22.04.2021 в частині допуску учасника ПНТП «Регіон» до аукціону та відхилити тендерну пропозицію учасника ПНТП «Регіон» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.04.2021 19:14
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ СІТІ СОУЛ, Анапріюк Андрій Сергійович +380442279224 citysoul.info@gmail.com http://citysoul.com.ua