-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО; Принтери (Багатофункціональний пристрій)
Завершена
272 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 360.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2021 15:11 - 27.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником
Невідповідність переможця вимогам закупівлі
Номер:
800a5cbeee004d46bc15bfe6035201e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-009234-c.b5
Назва:
Невідповідність переможця вимогам закупівлі
Скарга:
Тендерна пропозиція ТОВ «СІДІ ЛІНК» не відповідає вимогам закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА в АМКУ.pdf 15.04.2021 16:19
- Квитанція про оплату.pdf 15.04.2021 16:48
- рішення від 19.04.2021 №8256 + лист Замовнику.pdf 20.04.2021 11:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9454.pdf 29.04.2021 17:59
- рішення від 28.04.2021 №9454.pdf 05.05.2021 17:51
- АМКУ пояснення до скарги.doc 21.04.2021 16:03
- 01-29_68.pdf 21.04.2021 16:03
- Пояснення ТОВ Сіді Лінк.pdf 21.04.2021 16:03
- протокол 86.pdf 06.05.2021 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2021 16:39
Дата розгляду скарги:
28.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.04.2021 11:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2021 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2021 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасоване рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "СІДІ ЛІНК" переможцем (протокол уповноваженої особи №72 від 05.04.2021) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО; Принтери (Багатофункціональний пристрій)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-16-009234-c.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
dd8cfe428a2648b585879655cf2ba579
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-009234-c.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи вищевикладене та те, що тендерна пропозиція Учасника – переможця ТОВ «СІДІ ЛІНК» (код 37575641) не відповідає вимогам тендерної документації на дану закупівлю. Так, Замовником у Додатку № 2 вимагалося надати: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.»
Однак, в порушення вимог тендерної документації щодо технічних вимог до предмету закупівлі у учасника ТОВ «СІДІ ЛІНК» відсутній відповідний авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, також в в листі-поясненні №0704/1 від 07.04.2021 викладене суб'єктивне трактування вимог до авторизаційного листа, а саме: «Звертаємо вашу увагу, що дана вимога поширювалась на постачання програмної продукції Microsoft, як окремого товару.» Однак виходячи з вищевказаного листа, самим Учасником вказано, що продукція була імпортована. А в іншому листі № 38 від 30.03.2021 р. країна виробник зазначена – Україна, що є недостовірною інформацією.
Тобто, з зазначеного питання тендерна пропозиція учасника ТОВ «СІДІ ЛІНК» не відповідає вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що у тендерній пропозиції ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА у відмінності від тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «СІДІ ЛІНК» в наявності є усі документи передбачені тендерною документацією на дану закупівлю.
В зв’язку з чим керуючись ч. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію щодо переваг тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «СІДІ ЛІНК» в порівнянні з тендерною пропозицією учасника ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА та відмінити неправомірно прийняте рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 14:07
Вирішення:
Відхилити вимогу як недійсну, оскільки вимога стосується Оскарження результатів кваліфікації, а станом на 07.05.2021 переможця по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО; Принтери (Багатофункціональний пристрій) ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-16-009234-c не обрано.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГ Закону України «Про авторське право і суміжні права»
Номер:
484b9634656f4c51b82a2ad35af4ec65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-009234-c.a3
Назва:
ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГ Закону України «Про авторське право і суміжні права»
Вимога:
Ретельно розглянувши пропозицію ТОВ «СІДІ ЛІНК» у закупівлі згідно ідентифікатора № UA-2021-03-16-009234-c, наступним хочемо зазначити, що пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Замовником у Додатку № 2 вимагалося надати: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» - у супереч вимогам замовника ТОВ «СІДІ ЛІНК» у складі своєї пропозиції не надали авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, чим порушили вимоги закупівлі
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
Також звертаємо увагу на те, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Нижче наводимо порівняння цін постачальників неліцензійної продукції з цінами офіційних постачальників, через які легально відбувається поставка програмного забезпечення
Вартість неліцензійного програмного забезпечення Вартість ліцензійного програмного забезпечення
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Отже, тільки шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні постачальник може дійсно підтвердити та гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення!
Застерігаємо, що за використання неліцензійсного програмного забезпечення в Україні передбачена кримінальна відповідальність за ст. 176 чинного Кримінального кодексу України («Порушення авторського права і суміжних прав»).
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СІДІ ЛІНК» та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
-
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ 08.04.2021 р..pdf 08.04.2021 18:24
- протокол 74.pdf 09.04.2021 15:02
Дата подачі:
08.04.2021 18:24
Вирішення:
Визнати такими, що не підлягають задоволенню відповідно до ч.4 ст.33 Закону України “Про публічні закупівлі” вимоги учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" ( код ЄДРПОУ 42036301) щодо Оскарження результатів кваліфікації по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО; Принтери (Багатофункціональний пристрій) ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-16-009234-c., оскільки відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проте учасник у своїх вимогах не просить надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «СІДІ ЛІНК», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ТОВ "ЮДІТРЕЙД", а просить замовника ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СІДІ ЛІНК» та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі. Дана вимога учасника не відповідає вимогам ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не підлягає задоволенню. Відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення, дії або бездіяльність замовника оскаржуються шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України як органу, оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Номер:
c5480c88fee84aefa2199e0ba129944f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-009234-c.c2
Назва:
ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
Ретельно розглянувши пропозицію ТОВ «СІДІ ЛІНК» у закупівлі згідно ідентифікатора № UA-2021-03-16-009234-c, наступним хочемо зазначити, що пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Замовником у Додатку № 2 вимагалося надати: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» - у супереч вимогам замовника ТОВ «СІДІ ЛІНК» у складі своєї пропозиції не надали авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, чим порушили вимоги закупівлі
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
Також звертаємо увагу на те, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Нижче наводимо порівняння цін постачальників неліцензійної продукції з цінами офіційних постачальників, через які легально відбувається поставка програмного забезпечення
Вартість неліцензійного програмного забезпечення Вартість ліцензійного програмного забезпечення
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Отже, тільки шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні постачальник може дійсно підтвердити та гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення!
Застерігаємо, що за використання неліцензійсного програмного забезпечення в Україні передбачена кримінальна відповідальність за ст. 176 чинного Кримінального кодексу України («Порушення авторського права і суміжних прав»).
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СІДІ ЛІНК» та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
-
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ.pdf 06.04.2021 10:09
- протокол 74.pdf 09.04.2021 15:00
Дата подачі:
06.04.2021 10:09
Вирішення:
Визнати такими, що не підлягають задоволенню відповідно до ч.4 ст.33 Закону України “Про публічні закупівлі” вимоги учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" ( код ЄДРПОУ 42036301) щодо Оскарження результатів кваліфікації по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО; Принтери (Багатофункціональний пристрій) ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-16-009234-c., оскільки відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проте учасник у своїх вимогах не просить надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «СІДІ ЛІНК», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ТОВ "ЮДІТРЕЙД", а просить замовника ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СІДІ ЛІНК» та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі. Дана вимога учасника не відповідає вимогам ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не підлягає задоволенню. Відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення, дії або бездіяльність замовника оскаржуються шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України як органу, оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
7b69680a93e3464b86967bc3432a3196
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-009234-c.c1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 18.03.2021 14:27
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 18.03.2021 14:27
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 18.03.2021 14:27
Дата подачі:
18.03.2021 14:27
Вирішення:
Вимога задоволена, замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено