-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
СРV ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації, за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони.)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2021 14:50 - 22.03.2021 14:54
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
147eba2954a148938be3ab8ba00fb145
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-008386-c.a6
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
ВИМОГА
Згідно Протоколу № 27с засідання тендерного комітету департаменту культури і турізму Запорізької міської ради від 01.04.2021 р. переможцем спрощеної закупівлі був визнаний учасник – ТОВ «Ох-Славутич». Єлектронні підписі учасника - ТОВ «Ох –Славутич» у складі тендерної пропозиції не є кваліфікованими, при перевірці на сайті ЦЗО електронного цифрового підпису - з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Колегією Антимонопольного комітету України листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило:
якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, згідно з роз’яснень колегії Антимонопольного комітету України якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Згідно ч.15 ст.29 і п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник закупівлі – ТОВ «Ох-Славутич» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі.
На підставі вищенаведеного вимагаємо - Рішення розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 27с засідання тендерного комітету департаменту культури і туризму Запорізької міської ради від 01.04.2021р.) – скасувати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2021 12:06
Вирішення:
Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні цифрові підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством лише з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними цифровими підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника.
Замовником не встановлені вимоги щодо підпису використання учасниками тендерних пропозицій лише КЕП. Навпаки з метою забезпечення недискримінаційних вимог, уникнення штучного обмеження кола учасників закупівель, Замовник передбачив можливість використання також електронного цифрового підпису у відповідності до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляють можливості його подати свою тендерну пропозицію через наявні умови.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 11:37
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до кваліфікації учасника закупівлі
Номер:
e96a825eeb8e41c582b467e35df35789
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-008386-c.c5
Назва:
Вимога до кваліфікації учасника закупівлі
Вимога:
Згідно вимог до кваліфікації учасника закупівлі Вами була заявлена вимога про наявність у учасника закупівлі на балансі не менш 3-х службових собак. Дана вимога порушує чинне законодавство та є дискримінаційною . Утримання на балансі учасника службових собак ніяк не впливає на якість надання охоронних послуг зі спостереження за об’єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації, за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони., а також не передбачено чинним законодавством в рамках конкретної тендерної закупівлі. Крім того, застосування собак у даному випадку охоронної діяльності недоцільно, а також може бути розцінено як створювання перешкоди чи перешкоджання діяльності представників правоохоронних органів ,що категорично забороняється чинним законодавством . (Закон України « Про охоронну діяльність», Закон України « Про оперативно-розшукову діяльність»). На підставі вищезгаданого ми вимагаємо скасувати вимогу о наявності на балансі учасника закупівлі не менш 3-х службових собак, яка порушує чинне законодавство у частині не дискримінації учасників тендерних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 16:00
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Стосовно вимоги про наявність у учасника закупівлі на балансі не менш 3-х службових собак повідомляємо, що дана вимога встановлена в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зважаючи на специфіку охорони об’єктів Замовника та складну криміногенну ситуацію, та направлена для виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті. Вважаємо дану вимогу не дискримінаційною та такою що розроблена Замовником з урахуванням вимог діючого законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.03.2021 16:13
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до кваліфікації учасника закупівлі
Номер:
7b34776a2f27484db859c357f5032a1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-008386-c.c4
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасника закупівлі
Вимога:
Вами була заявлена вимога : « надати в складі пропозиції копію договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами». Дана вимого не є принциповою та законною, у зв’язку з тим, що « добровільне страхування», це є право , а не обов’ язок. Крім того, відповідальність Виконавця згідно проекту договору становить 5000 грн., що є незначною. Участь у подібних тендерних закупівлях беруть охоронні підприємства, які працюють не один рік, мають гарну репутацію. На підтвердження цього у Вас є вимога о підтвердженні досвіду виконання аналогічних договорів. На підставі вишенаведеного, вимагаємо скасувати цю вимогу як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 15:58
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Стосовно вимоги надати в складі пропозиції копію договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами» повідомляємо, що дана вимога підтверджує фінансову спроможність відшкодувати збитки у разі нанесення шкоди майну Замовника внаслідок невиконання або неналежного виконання працівниками учасника своїх обов’язків при виконанні договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.03.2021 16:13
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до кваліфікації учасника закупівлі
Номер:
43088c0bb5c1473690c439a7e3c10d5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-008386-c.c3
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасника закупівлі
Вимога:
Вами заявлені вимоги про наявність у Виконавця не меньш ніж 7 груп реагування та не менш 42 охоронників. Ці вимоги є дискримінаційними так як багаторічною практикою охоронних підприємств є розрахунок кількості груп - одна група на 1000 об'єктів. У Вас заявлено 53 об'єкта, з резервом - 2-3 групи на вказану кількість об’єктів цілком достатньо, тому не зрозуміло на підставі якого законодавчого акту Ви це вимагаєте, порушуючи наші права як суб'єкта охоронної діяльності. Цією вимогою Ви дискримінуєте інших учасників, які успішно охороняють дану кількість об'єктів застосовуючи меншу кількість машин. На підставі вищезгаданого ми вимагаємо змінити вище вказані вимоги як дискримінаційні .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 15:57
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Ця вимога обумовлена специфікою дислокації об’єктів Замовника, які розташовані у усіх (7-ми) районах м. Запоріжжя та вимогою оперативного прибуття на об’єкти замовника згідно вимог Додатку № 2 достатніми силами ти засобами. Таким чином, вимога про наявність у Виконавця не менш ніж 7 груп реагування та не менш 42 охоронників є необхідною щодо предмету закупівлі СРV ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації, за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) є обов’язковою щодо предмета закупівлі та повністю відповідає вимогам діючого законодавства України, та не є дискримінаційною з точки зору Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.03.2021 16:13
Вимога
Вирішена
Вимоги до кваліфікації учасника закупівлі
Номер:
fc4540268f32432fbf40d2f4714f8423
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-008386-c.a2
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасника закупівлі
Вимога:
Пунктом 4 Технічного завдання вимагається : « У разi потреби переобладнання (переоснащення), перепрограмування систем охоронної сигналізації та підключення ( перепідключення) охоронного обладнання, встановленого на об’єктах Замовника, до ПЦС Виконавця, _Виконавець здійснює необхідні заходи протягом одного робочого дня з дати підписання договору на уcix об’єктах Замовника. Данна вимога є дискримінуючою та прописана під обслуговуючу Вас на даний час охоронну організацію , що є незаконно. Відповідно до тендерної документації, необхідно перепідключити на пульт Виконавця більш ніж 50 об’єктів, на яких виходячи з Ваших же вимог має бути встановлено 19 ППК та блок живлення (технічне завдання), які мають бути встановлені за власний рахунок Виконавця. Здійснення вказаних робіт ніяк не може фізично тривати лише один день, виходячи з чого , ми вимагаємо скасувати вищевказану вимогу, як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 15:54
Вирішення:
Відповідно до п.3 ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Таким чином, встановлення технічних вимог до предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Документація на закупівлю охоронних послуг СРV ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації, за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) розроблена Замовником з урахуванням вимог діючого законодавства. Дана вимога встановлена в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зважаючи на те, що послуги за охорони об’єктів Замовника не можуть бути припинені на будь-який час та повинні надаватись безперервно, це ні якою мірою не є дискримінаційною з точки зору Закону України «Про публічні закупівлі» вимогою
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до кваліфікації участника закупівлі
Номер:
9e6e928e92f44c96a8cdf4c9d8c8ad98
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-008386-c.a1
Назва:
Вимоги до кваліфікації участника закупівлі
Вимога:
У складі Ваших вимог є вимога о наявність травматичної(вогнепальної) зброї, а також вимога о надання копій медичних довідок № 127/о . Дані вимоги є незаконними, та такими що обмежують наші права , як суб’єкта охоронної діяльності. Згідно ст. 9 ЗУ "Про охоронну діяльність" є Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, тобто спецзасоби, які може використовувати суб'єкт охоронної діяльності. В одному з пунктів вказано: пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Тобто такими пристроями вважається не тільки травматична зброя, но і наприклад пневматична, яка має теж вражливу дію. Також звертаю Вашу увагу на те що, для суб’єкта охоронної діяльності, якій має пневматичну зброю, недоречно вимагати медичні довідки № 127/о, так як вони не передбачена чинним законодавством. На підставі вищенаведеного вимагаємо змінити вимогу стосовно зброї, як дискримінаційну та надати альтернативу учасникам торгів можливість використовувати наявні у них дозволені законодавством спеціальні засоби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 15:52
Вирішення:
В питанні щодо наявності травматичної (вогнепальної) зброї, а також вимоги про наданні копій медичних довідок №127/о, що вимагається в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовник керується Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до предмету закупівлі. Вимога щодо наявності у Учасника травматичної (вогнепальної) зброї не використовується Замовником, як обмеження і не призводить до дискримінації учасників. Оскільки Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника права на володіння, використання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї, а просить підтвердити наявність як безпосередньо у Учасника, так і через третіх осіб відповідно до чинного законодавства права на володіння, використання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї згідно додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» . Даний факт не обмежує право Учасника залучити третіх осіб, які мають на володіння, використання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї, відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.03.2021 16:06