• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92 та дизельне паливо (талони/скретч-карти, паливні картки)

Бензин А-92 - 1000 л Дизельне паливо - 25650 л

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 14:44 - 27.03.2021 23:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ

Номер: 47a203dde7c24f09b66a6296a24c4dc0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-008163-c.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо - надання Ліцензії на зберігання власника або володаря АЗС - надання Листа від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантований відпуск палива. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! 1. Шановний Учасник, на Ваше звернення від 21.03.2021, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензії відповідно до того як цього вимагає Законодавство України, а саме відповідно до Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Порядок здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону № 481 (зі змінами). Зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним /зберігання пального на кожне місце зберігання пального. Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються: - підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету; - підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву; - суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі. Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Не побоюся ще раз повторитися, - Відповідно до ст.15 Закону № 481 ( яка вже вище згадувалася) суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Отже чинне законодавство передбачає наявність ліцензії на право зберігання пального. Вимагати відповідну ліцензію на право зберігання пального Замовник має право у відповідності до вищевказаного Закону. Так як Комунальне господарство «Рівне» не має в господарстві ємностей для зберігання палива рідинного, тому Учасник повинен мати можливість зберігати придбане Замовником паливо, у ємкостях для зберігання палива на АЗС, а також проводити заправку автотранспорту Замовника на своїх АЗС, по місцю їх знаходження в с. Старовойтове, Любомльського району, Волинської області. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів була вимога надати копію ліцензії Учасника або його ПАРТНЕРІВ на право торгівлі пальним та копію ліцензії Учасника або його ПАРТНЕРІВ на право зберігання пального. Замовник не встановлював вимогу, щодо надання ліцензії виданих Учаснику торгів. Замовником зазначено, що якщо пропонуються партнерські АЗС, то Учасник може надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на зберігання пального ПАРТНЕРІВ АЗС яких він пропонує, оскільки відпуск та зберігання товару має відбуватися на запропонованих АЗС. Отже, вимога про наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензії на право зберігання пального, жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі, які пропонують партнерські АЗС. Згідно вимог ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи практику Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то в ній чітко зазначається, що якщо у тендерній документації була вказана вимога надати ліцензію саме на певний вид діяльності то вона повинна бути надана саме на цей вид або мають бути надані пояснення в тендерній пропозиції учасника щодо її відсутності. 2. Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення на Вашу вимогу від 21.03.2021 про необхідність внесення змін в тендерну документацію з метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог щодо ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Повідомляємо, що згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та розроблена з урахуванням принципів максимальної економії, ефективності, пропорційності, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації, а також з позиції надійності постачальника та можливості ним виконувати взяті на себе зобов’язання. Вимоги викладені в п. 3.6.7. тендерної документації: «3.6.7. У разі, якщо учасник не являється власником чи володільцем АЗС або відповідної мережі, він повинен надати у складі тендерної пропозиції: - Лист від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам або скрейтч-картках запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС та зразки (фото) талонів або скрейтчкарткок, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим 1 року», ніякою мірою не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевказаного, повідомляємо, що зазначені умови в тендерній документації цілком відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними. Просимо Вас врахувати ці пояснення при прийнятті участі у процедурі закупівлі та максимально врахувати інтереси Замовника. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено