-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування охоронної сигналізації.
Завершена
15 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2021 13:53 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Договір з УПО
Номер:
affc1c34992f48d080ff4d9fc8e956a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-006434-c.c1
Назва:
Договір з УПО
Вимога:
Шановний замовнику, дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною. Відповідно до статті 19 ЗУ "Про публічні закупівлі": 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
З приводу дискримінації вимоги - врахуйте те, що охоронна ліцензія не має обмежень за часом, територією чи простором і надає суб’єкту право САМОСТІЙНО надавати послуги охорони. Логічно, що такий документ Вам зараз зможе надати лише учасник, який вже має меморандум чи договір з поліцією, а укладати його наперед (на етапі подачі пропозиції) - нераціонально, адже немає гарантії, що учасник переможе і виправдає зусилля з укладення такого договору (порушення принципу економії та ефективності). З приводу неправомірності вимоги - на підставі чого учасники повинні укладати такий договір? Якщо учасник самостійно може надавати послуги і не потребує залучення допомоги поліції, чому Ви висуваєте таку вимогу і покладаєте на нього цей обов'язок? Вкажіть нормативно-правовий акт у якому зазначено, що такий договір є обов'язковим для всіх суб'єктів охоронної діяльності!!! Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати вимогу про договір чи меморандум з поліцією та внести відповідні зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 12:06
Вирішення:
Доброго дня.
Замовник є органом місцевого самоврядування, який виконує функції контролю та запобігання правопорушень у сфері житлово-комунального господарства м.Києва, та в своїй діяльності використовує службову інформацію та персональні дані.
В той же час, зокрема і у зв’язку із діями країни-агресора, значно збільшилися обсяги нелегального обігу зброї, боєприпасів та вибухових речовин. Крім того, збільшилась кількість злочинів із незаконного поводження зі зброєю.
В свою чергу, згідно з Законом України «Про Національну поліцію», Положенням про Управління поліції охорони в м. Києві, поліція охорони є єдиним суб’єктом охоронної діяльності, працівники якої, в тому числі працівники Управління поліції охорони в м. Києві, відповідно до нормативних актів МВС, організаційно-розпорядчих актів Національної поліції та Департаменту поліції охорони, забезпечуються та мають право на застосування вогнепальної зброї.
Управління поліції охорони в м. Києві є професійною спеціалізованою охоронною організацією, що має значний матеріально-технічний потенціал: пункти централізованого спостереження, сучасні засоби зв’язку, парк спец автомобілів, а особовий склад Управління поліції охорони в м. Києві забезпечений спеціальними засобами активної оборони, що дозволяє оперативно реагувати на протиправні посягання, а у випадку необхідності застосовувати засоби оборони, адекватні усім можливим засобам посягання.
Враховуючи наведене, можливе залучення поліції охорони Надавачем послуг, забезпечить оперативне вирішення нагальних питань та, як наслідок забезпечить належну якість послуг.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні