• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації на по об’єкту "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу, КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» по вул. Льва Толстого № 17 в м.Фастів Київської області " (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 12:50 - 22.03.2021 12:55
Вимога
Вирішена

Обрання переможця закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення

Номер: ca6650eb692a47199c4a6be7e1c0576e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004922-c.b3
Назва: Обрання переможця закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення
Вимога:
ВИМОГА 16 березня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-03-16-004922-c, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на по об’єкту "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу, КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» по вул. Льва Толстого № 17 в м. Фастів Київської області " (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги). Аукціон було проведено 26.03.2021 року. На підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 29.03.2021 року було визнано переможцем спрощеної закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації на "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу, КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» по вул. Льва Толстого № 17 в м. Фастів Київської області " (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) учасника торгів – ТОВ «Проектна компанія АРКОН». Однак, після аналізу Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 29.03.2021 року та тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН» було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 29.03.2021 року про визнання переможцем спрощеної закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації на "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу, КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» по вул. Льва Толстого № 17 в м. Фастів Київської області " (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) учасника торгів – ТОВ «Проектна компанія АРКОН». 1. Учасником ТОВ «Проектна компанія АРКОН», всупереч вимогам Оголошення, не надано згоду про те, що визначальним є текст, викладений українською мовою. 2. Всупереч вимогам пункту 10 Додатку 2 до Оголошення, Учасником ТОВ «Проектна компанія АРКОН» не надано завірену належним чином копію сертифікату ISO 9001:2015, в той час як в Оголошенні вимагалось надати завірену належним чином копію сертифікату ISO 9001:2015, учасником надано незавірену належним чином копію зазначеного сертифікату. Таким чином, ми вважаємо, що наявні підстави для скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 29.03.2021 року про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН». Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 29.03.2021 року про визнання переможцем та намір укласти договір у спрощеній закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-16-004922-c, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на по об’єкту "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу, КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» по вул. Льва Толстого № 17 в м. Фастів Київської області " (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) щодо Учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН» та перейти до розгляду наступної, найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами електронного аукціону. Також повідомляємо, що у разі відсутності відповіді на дану вимогу та недотримання Замовником вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, ми залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника в судовому порядку, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», КАСУ, ГПКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію: Щодо першого питання: У складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано довідку Вих. №12/220321 від 22.03.2021р. зміст якої встановлює погодження Товариства з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «АРКОН» з вимогами, які встановлені Замовником в Оголошенні за предметом закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації на по об’єкту "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу, КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» по вул. Льва Толстого № 17 в м.Фастів Київської області " (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги). Відповідно до вимоги оголошення передбачено: У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою, про що подається згода. Відповідно, вимоги оголошення не містять конкретної форми, окремої вимоги або примірного тексту відповідно до якого необхідно підтвердити згоду з положеннями оголошення. У складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» всі документи, що надані іншою ніж українська мова, супроводжуються перекладом українською мовою (переклад легалізований у встановленому законодавством України порядку) при цьому тексти даних документів є автентичними. Таким чином, ТОВ «ПК «АРКОН» було виконано вимоги оголошення. Щодо другого питання: У складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» відповідно до вимог оголошення надано Довідку Вих. №38/220321 від 22.03.2021р. із зазначенням посилання на відповідний код для перевірки дійсності сертифікату ISO 9001:2015 та сам сертифікат ISO 9001: 2015 «Система управління якістю. Вимоги». У складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» даний документ надано у вигляді скан –копії з оригіналу документу, при цьому відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно, зазначені вище обставини є формальністю, що не впливає на можливість виконання робіт або на кваліфікацію ТОВ «ПК «АРКОН». Окрім цього, відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники мають право звертатися до Замовника щодо уточнень з приводу підстав відхилення, а саме: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.» Згідно вищезазначеного, враховуючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи надані у складі пропозиції, підстави у задоволенні вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

старі норми

Номер: 363d754aceb54493a6620d39e9b576d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004922-c.c2
Назва: старі норми
Вимога:
в тексті п.13 завдання на проектування міститься посилання на старі норми, а саме ДБН В.2.2-10:2001 втратив свою чинність. Просимо внести зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДБН В.2.2-10:2001 поки ще чинний , тому що ДБН В.2.2-10:2017 не затверджено (стадія проект) .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога ISO 9001:2015

Номер: 382607db29184427b1cb3f494de85fed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-004922-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога ISO 9001:2015
Вимога:
Замовником передбачено надання "Довідки про наявність та належним чином завірену копію сертифікату ISO 9001:2015. (обов’язково зазначивши посилання на відповідний код для перевірки дійсності сертифікату)". Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації вимогу щодо надання "Довідки про наявність та належним чином завірену копію сертифікату ISO 9001:2015. (обов’язково зазначивши посилання на відповідний код для перевірки дійсності сертифікату)".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Частиною Національних стандартів законодавства України є ДСТУ ISO 9001:2015 (надалі по тексту – «Стандарт»), відповідно до якого зазначений стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»). Стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту. Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління. Стандарт оформлено згідно з вимогами національної стандартизації України шляхом внесення наступних змін: - «цей міжнародний стандарт» замінено на «цей стандарт»; — вилучено «Передмову» до ISO 9001:2015 як таку, що безпосередньо не стосується цього стандарту; - структурні елементи стандарту: «Титульний аркуш», «Передмову», «Зміст», «Національний вступ», першу сторінку та «Бібліографічні дані» ; - у розділі 2 та в «Бібліографії» наведено «Національне пояснення», виділене рамкою; - долучено національний додаток НА «Перелік національних стандартів України, згармонізованих з міжнародними нормативними документами, на які є посилання в цьому Стандарті. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до положень Розділу 7 пункту 7.2 ДСТУ ISO 9001:2015 встановлено вимоги та критерії відповідності компетенції працівників в організаціях. Згідно пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «…тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам та критеріям відповідності компетенції працівників в організаціях. Отже, вимога Замовника надати копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у учасника процедури закупівлі системи контроля якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015) є правомірною.
Статус вимоги: Відхилено