• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котла КВГМ-10 котельні по вул. І.Кожедуба,14 (ст.№4) в м. Біла Церква

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 11:40 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо тендерної документації та прийнятого рішення замовником до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій

Номер: d4e46a2f09124006a728e1b1b6d13062
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003044-c.c5
Назва: Щодо тендерної документації та прийнятого рішення замовником до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Скарга:
Щодо тендерної документації та прийнятого рішення замовником до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Дата розгляду скарги: 08.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.04.2021 21:31
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2021 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації відповідно до Рішення № 7344-р/пк-пз
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС", Вадим Парфенюк 380732066246 STALSERVISE@GMAIL.COM http://gk-sater.com.ua
Скарга
Скасована

щодо тендерної документації та прийнятого рішення замовником до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій

Номер: a32599b3d22447299d1172135d977946
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003044-c.c4
Назва: щодо тендерної документації та прийнятого рішення замовником до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Скарга:
Щодо тендерної документації та прийнятого рішення замовником до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 26.03.2021 13:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС", Вадим Парфенюк 380732066246 STALSERVISE@GMAIL.COM http://gk-sater.com.ua
Вимога
Відхилено

Перелік матеріалів

Номер: e2a57a077aa345b09bbbf9b806175ddd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003044-c.a3
Назва: Перелік матеріалів
Вимога:
Умовами тендерної документації вимагається подання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікату якості (відповідності), посвідчення якості або іншого документа, оформленого згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики, що підтверджують якість матеріалів, що будуть використані під час виконання робіт. Склад робіт визначається Дефектним актом. При цьому дефектний акт, наведений у Додатку 1 до тендерної документації, не містить робіт із виготовлення жодних деталей, конструкцій, тощо, де можуть бути використані будь-які матеріали. Також звертаємо увагу, що замовником не зазначена потреба у матеріалах для виконання робіт з обмурівки: гаки та штирі, плити теплоізоляційні, жаростійкий бетон, склотканина, тощо. Відсутність даної інформації у технічній специфікації не дозволяє надати пропозицію з урахуванням усіх вимог тендерної документації, а саме: учасник може не надати повний перелік сертифікатів на матеріали у складі тендерної пропозиції, які замовник вважає за потрібним включити у вартість виконання робіт, що призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Вимагаємо внести зміни до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та навести конкретний перелік всіх необхідних матеріалів для виконання робіт. Оскільки без переліку матеріалів, необхідних для виконання робіт, зовсім не зрозуміло, як замовник буде оцінювати тендерні пропозиції учасників на відповідність умовам тендерної документації. Замовником порушено такі принципи здійснення публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник відповідно до поданого переліку робіт у Дефектному акті повинен самостійно визначити повний перелік матеріалів та обладнання , що будуть використані під час виконання робіт. Якість конструкцій, обладнання та матеріалів, повинні бути підтверджені відповідними сертифікатами або паспортами якості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

сертифікати ISO

Номер: cc2842af4efb42c78203d5ada7ce8eb2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003044-c.c2
Назва: сертифікати ISO
Вимога:
У Додатку 1 ТД зазначено: «Для належного виконання робіт учасники повинні надати у складі своєї пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015.» У ч. 2 ст. 22 Закону наведений конкретний перелік положень, що має містити документація. Серед таких положень не зазначено, що документація повинна містити вимогу до учасників надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однак, жодним нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок проходити сертифікацію своєї діяльності згідно стандартів ISO 9001, ISO 14001 або аналогічних систем. Так, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо необґрунтованою. Що, знову ж таки, є порушенням вимог ст. 22 при складанні ТД. Зазначене знаходить підтвердження у судовій практиці, зокрема у Рішенні Окружного адміністративного суду України від 02.03.2021 у справі № 826/15311/18. Суд вкотре прийшов до висновку, що свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію), не є документом, що передбачений чинним законодавством України, з огляду на що неподання останнього, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника публічних закупівель. Акцентуємо увагу, що відповідно до ст. 164-14 КУпАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Повторне притягнення протягом року вартуватиме уже від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З урахуванням викладеного, вимагаємо привести ТД у відповідність до вимог Закону. У випадку ігнорування цієї вимоги, ми будемо змушені звернутися до ДАСУ у порядку, передбаченому ч. 5 ст. 7 Закону, та вжити інших дій для захисту наших законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник має надати документи, що підтверджують якість обладнання та матеріалів, що будуть застосовані під час виконання робіт. Відповідно до п. 6 Тендерної документації Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Субпідрядники

Номер: 063b7411415941c38c14afaef48be6af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-003044-c.c1
Назва: Субпідрядники
Вимога:
У п. 7 розд. ІІІ ТД зазначено: «Цими торгами інформацію про субпідрядника не передбачено». Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. При цьому, у Законі відсутня примітка, що замовник має право не передбачити такої інформації. Тобто, залучення субпідрядників при виконання робіт/наданні послуг – є безумовним правом учасника, реалізація якого має забезпечуватися Замовником в обов’язковому порядку, шляхом відповідного викладу положень ТД. Зазначене, окрім Закону, який, нагадуємо, має вищу юридичну силу, також знаходить підтвердження у проєкті договору, який є невід’ємною частиною ТД, складеною цим же Замовником. Так, у пп. 6.1.11. проєкту зафіксовано, що Учасник зобов’язується: «Забезпечувати вільний доступ Замовника та його уповноважених представників до Об'єкта та до усіх необхідних даних, інформації, документів та специфікацій, які стосуються виконання Учасником та субпідрядниками Робіт, що є предметом цього Договору». Також, Замовником, у відповіді на звернення, оприлюдненій 22.03.2021 о 10:38, зазначено: «Склад робіт визначається дефектним актом, проте не перелік обладнання та матеріалів. Конвективна поверхня водогрійного котла може бути як придбана в якості обладнання так і виготовлена підрядною організацією,- на вибір учасника.» Тобто окрім прямого порушення законодавства, у ТД наявні неузгоджені суперечливі положення в цій частині, що унеможливлюють прозору участь у тендері. Інформуємо, що під час здійснення моніторингу закупівлі № UA-2020-12-30-001471-b, Державною аудиторською службою (далі – ДАСУ) у висновку про результати зазначено наступне: «… на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не визначив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; … За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення …, пунктів … 18 частини другої статті 22…». Варто зазначити, що ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КупАП) передбачено, якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, таке порушення тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті ж самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі уже двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вказана вимога містить трактування закону, проте не містить конкретних вимог щодо усунення порушень. Вимога щодо можливості залучення субпідрядних організацій є компетенцією, Замовника. Замовник передбачає, що роботи повинні бути виконані саме Учасником, без залучення субпідрядних організацій.
Статус вимоги: Відхилено