-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150, Полтавська область.
Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150, Полтавська область.
Завершена
578 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 890 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 890 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2017 13:05 - 14.04.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
8ef0a2d09868442fb23128d0333d3468
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000707-b.a6
Назва:
на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вважаємо відхилення нашої пропозиції необґрунтованим, безпідставним та незаконним, з огляду на таке:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), насамперед, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник, відхиляючи нашу пропозицію послався на невідповідності у Протоколі № 29/03/17-01 від 24.03.2017 загальних зборів Учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД». Водночас, такого протоколу немає і він не додавався до тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», що видно з документів, опублікованих на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто Замовник відмовив на підставі неіснуючого документу.
Можна припустити, що відхиляючи нашу пропозицію, Замовник мав на увазі Протокол № 29/03/17-01 від 29.03.2017 загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», де дійсно в другому питанні розгляду порядку денного, на другій сторінці Протоколу загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» вказано: «…надати повноваження Директору Товариства - Забігайлу Максиму Володимировичу на укладення та підписання договору із замовником – Службою автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України», що, фактично, є технічною помилкою. В цьому ж Протоколі № 29/03/17-01 від 29.03.2017 загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», на першій сторінці, серед запрошених чітко зазначено, що Директором Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» є Скачков Максим Олександрович. Також на першій сторінці даного Протоколу, у порядку денному, під другим номером стоїть розгляд питання: «Про надання згоди Директору Товариства на укладання та підписання договору, у разі одержання Товариством перемоги у закупівлі за предметом: «Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ – Царичанка – Кобеляки -Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150, Полтавська область (код 45233000-9. Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)». Більше того, на другій сторінці Протоколу, стоїть підпис директора Товариства Скачкова Максима Олександровича.
Тобто, з Протоколу № 29/03/17-01 від 29.03.2017 чітко слідує, що учасники ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» розглядали питання надання повноважень на укладання та підписання договору саме директором Товариства, яким згідно цього ж Протоколу і є Скачков Максим Олександрович. Факт, того, що Скачков Максим Олександрович є директором також підтверджується іншими документами, доданими до тендерної пропозиції, які, зокрема в якості прикладу наводить і Замовник закупівлі: Наказ № 0403/1-к від 04.03.2015, згідно якого директором ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» призначено Скачкова Максима Олександровича (сторінка 3 першої кваліфікаційної частини тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», файл Кваліфікаційна частина 1.pdf); Протокол №15 від 12.02.2015 загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» (сторінки 4-5 першої кваліфікаційної частини тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», файл Кваліфікаційна частина 1.pdf); Відомості про учасника (сторінки 69-70 другої кваліфікаційної частини тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», файл Кваліфікаційна частина 2.pdf), проект договору, де директором зазначено Скачкова Максима Олександровича (сторінки 72-79 другої кваліфікаційної частини тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», файл Кваліфікаційна частина 2.pdf) тощо.
Забігайло Максим Володимирович є повіреним Компанії з обмеженою відповідальністю «ПАРС ХОЛДИНГС ЛІМІТЕД», учасника ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД», про що також зазначено в Протоколі № 29/03/17-01 від 29.03.2017 загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» на першій сторінці, в описі присутніх учасників Товариства та на другій сторінці серед підписантів Протоколу. Словосполучення «Забігайло Максим Володимирович» навпроти словосполучення посади директора Товариства, у другому питанні, на другій сторінці Протоколу виникло з технічних причин, при наборі тексту і не впливає на його суть, якщо Протокол розглядати як цілісний документ.
Питання надання повноважень на укладання та підписання договору Забігайлу Максиму Володимировичу взагалі не виносилось на порядок денний загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬТІС-СПЕЦБУД» і не могло розглядатись.
Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до Тендерної документації замовника пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з подання тендерної пропозиції» формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
…
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, описок або технічних помилок);
…».
Отже, Замовник, допускаючи помилки, або свідомо своїми діями, безпідставно відхиливши нашу тендерну пропозицію, порушив статтю 3 та частину третю статті 22 Закону та умови Тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. Водночас, якщо Законом допускається наявність формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції учасника, які не призводять до відхилення його пропозиції, то жодного нормативного акту, який би дозволяв Замовнику посилатись на неіснуючі документи, обґрунтовуючи підстави відхилення тендерної пропозиції учасника – немає.
Підійшовши формально як до розгляду нашої тендерної пропозиції, так і до її відхилення, Замовник фактично порушив принципи здійснення закупівель, сформульовані в статті 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що може завдати Державі значних збитків.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 28.04.2017 14:48
- Протокол розгляду 28.04.2017 14:48
- Протокол Альтіс-Спецбуд 28.04.2017 14:48
- Платіжне доручення 28.04.2017 14:48
- Протокол розгляду скарги (Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045).pdf 05.05.2017 12:10
- рішення від 04.05.2017 № 2568+лист Замовнику.PDF 05.05.2017 20:28
- рішення від 22.05.2017 № 3096.PDF 23.05.2017 13:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2017 14:48
Опис причини скасування:
Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України, код ЄДРПОУ: 25898491 (надалі – Замовник) 24 лютого 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150, Полтавська область», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-02-24-000707-b (надалі – Закупівля). На веб-порталі Уповноваженого органу також оприлюднено тендерну документацію.
ТОВ "АЛЬТІС-СПЕЦБУД" взяло участь у Закупівлі і на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила свою пропозицію.
Замовником розглянуто пропозиції учасників 26 квітня 2017 року та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол розгляду тендерних пропозицій № 06-11-17 від 26.04.2017 року, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТІС-СПЕЦБУД" відхилена.
Товариством з обмеженою відповідальністю "АЛЬТІС-СПЕЦБУД" 28 квітня 2017 року подано скаргу до Антимонопольного комітету України на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесено рішення №2568-р/пк-пз від 04.05.2017 про прийняття скарги ТОВ "АЛЬТІС-СПЕЦБУД" від 28 квітня 2017 року № UA-2017-02-24-000707-b.a6 до розгляду.
Абзацом 3 частини п’ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що, зокрема орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, якщо скаргу відкликано суб’єктом оскарження.
Цією заявою повідомляємо про відкликання скарги від 28 квітня 2017 року № UA-2017-02-24-000707-b.a6 і просимо припинити її розгляд на підставі абзацу 3 частини п’ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.05.2017 15:30
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.05.2017 13:11
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Технічне завдання
Номер:
12e13a31ad364916aff9c7f1e5adf303
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000707-b.c5
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Оскільки не було надано вичерпної відповіді на питання від 14.03.2017 13:10, у відповідності до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вимагаємо надати інформацію щодо можливих місць забору платного грунту та його вартість, тобто ті показники, що закладено в інвесторську кошторисну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу від 05.02.2017 (18 год 59 хв).docx 07.04.2017 21:21
Дата подачі:
05.04.2017 18:59
Вирішення:
дана вимога Учасника відхиляється
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічне завдання
Номер:
b917cb06b8664dfa8b4638d410372f0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000707-b.c4
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Згідно з п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Вимагаємо надати проектну документацію з кресленнями та кошторисною частиною (в програмному комплексі).Відмова виконати вимоги нормативного документу призведе до оскарження процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу від 05.02.2017 (18 год 35 хв).docx 07.04.2017 21:22
Дата подачі:
05.04.2017 18:35
Вирішення:
дана вимога Учасника відхиляється
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічне завдання
Номер:
3473bc4652e94bfabf87606f4be8509d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000707-b.c3
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Замовником не оприлюднено для розрахунку договірної ціни креслень по переносу інженерних комунікацій, в тому числі ліній електропередач, ліній зв'язку та газопроводу в Технічному завданні тендерної документації. В цих роботах іде посилання на власників зазначених вище мереж, що унеможливлює учаснику-нерезиденту виконати роботи та підібрати субпідрядників. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", а саме Стаття 5. "Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах" та Стаття 3. "Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням" наполягаємо на наданні інвесторського кошторису та вище зазначених креслень. Задля достатнього часу для підготовки тендерної пропозиції вимагаємо перенести строк подання пропозицій щонайменше на 10 робочих днів, керуючись п. 2 ст. 23 згаданого вище Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 03.04.2017 20:52
Дата подачі:
30.03.2017 12:39
Вирішення:
Замовник задовольняє вимогу Учасника частково.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2017 20:53
Підтвердження вирішення:
Замовник задовольняє вимогу Учасника частково. Надає в змінах до тендерної документації креслення по переносу інженерних комунікацій та відомості ресурсів до обсягів робіт. Замовник продовжує термін подання пропозицій до 18.04.2017 р.
Вимога
Вирішена
Технічне завдання
Номер:
01f94d9e6dff417a89933b8436188ae9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000707-b.c2
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Просимо надати креслення по переносу газопроводу, ліній електропередач, ліній зв'язку
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2017 12:10
Вирішення:
Замовник задовольняє вимогу Учасника частково.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2017 20:50
Підтвердження вирішення:
Замовник задовольняє вимогу Учасника частково. Надає в змінах до тендерної документації креслення по переносу інженерних комунікацій та відомості ресурсів до обсягів робіт. Замовник продовжує термін подання пропозицій до 18.04.2017 р.
Вимога
Вирішена
Технічне завдання
Номер:
9dc34755e930463aac4f7ad41f5ab809
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000707-b.a1
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Задля точнгості та якості розрахунків договірної ціни просимо надати Інвесторський кошторис, як це робить САД у Житомирській області. https://smarttender.biz/government/details/1160689
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 17.03.2017 08:01
Дата подачі:
15.03.2017 17:50
Вирішення:
Замовник задовольняє вимогу Учасника частково.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2017 08:02
Підтвердження вирішення:
Замовник задовольняє вимогу Учасника частково, та надає в змінах до тендерної документації, як додаток до відомості обсягів робіт, зведену відомість ресурсів до неї без цін.