• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою вул. Молодіжна, буд. 22, с.Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області. Завершальні роботи

Оплата визначеного виду послуг здійснюється за рахунок коштів НСЗУ

Завершена

367 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 835.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 10:48 - 20.03.2021 10:53
Вимога
Вирішена

Вимога про відхилення пропозиції учасника, який не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Номер: 777e503b2e5044ee86766079143a1fda
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.c7
Назва: Вимога про відхилення пропозиції учасника, який не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимога:
ВИМОГА Про невідповідність пропозиції ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468) Згідно повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-03-16-001505-с, предмету закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: вул. Молодіжна, буд. 22 с. Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області, було визначено переможця: ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468), з сумою закупівлі – 354 488,76 грн. з ПДВ. Рішення було затверджено протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 19.04.2021 року та було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Дата і час публікації: 19 квітня 2021 08:44). У закупівлях UA-2021-03-16-001505-с брали участь чотири учасника. Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 37085289 26 березня 2021 21:15 ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 3400115134 27 березня 2021 09:00 ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 38131587 25 березня 2021 18:15 ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" 40486468 26 березня 2021 14:25 Уповноваженою особою Замовника розглянуті та відхилені за невідповідність умовам оголошення Замовника подані пропозиції Учасників закупівлі ТОВ «БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ», ФОП «ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ» ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т». Переможцем конкурсних торгів Уповноваженою особою Замовника визнано Учасника ТОВ «БК ДІНАСТІЯ». Невідповідності у ТОВ «БК ДІНАСТІЯ» Уповноваженою особою Замовника не знайдені, чим порушено принаймні п.5 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" з таким рішенням Уповноваженої особи Замоника про визнання переможцем учасника закупівлі не може погодитися, адже у учасника-переможця в пропозиції у закупівлі UA-2021-03-16-001505-с – є велика кількість невідповідностей, а саме: № п/п Місце знаходження вимоги в оголошенні про спрощену закупівлю Відсутні документи в складі пропозиції учасника ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468) 1 Розділ 3 Умови оплати Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок виконавця з відтермінуванням оплати до 90 банківських днів з дати виконання робіт. Відсутні: Лист-погодження, або інший документ про відтермінування оплати до 90 банківських днів з дати виконання робіт. 2 Додаток 4 Розділ Інші документи від Учасника Пункт 3 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, які завантажуються в електронну систему закупівель в складі пропозиції): для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо). Відсутні: Протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників 3 Додаток 4 Розділ Інші документи від Учасника Пункт 3 У разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору та\або для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» на визначену суму, Учасник повинен надати відповідне рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в пропозиції торгів. Відсутні : довідка про відсутність обмеження повноваження/або рішення засновників 4 Проект договору Х ІІІ. Додатки до договору 12.1 Невід’ємною частиною цього Договору є: - Додаток №1 ( Договірна ціна) - Додаток №2 (Локальний кошторис) - Додаток №3 (Відомість ресурсів до локального кошторису) - Додаток №4 (Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису) - - Календарний графік виконання робіт Відсутні: -Календарний графік виконання робіт; - відсутні підписи в кошторисних розрахунках. 5 Проект договору Не внесені реквізити учасника конкурсних торгів. 6 Додаток 4 п.1 «Учасник зазначає інформацію щодо вивезення будівельного сміття з наданим підтверджуючих документів (договір на розміщення відходів)» Наданий учасником договір від 05.04.2018 р. № 227 є нікчемним, так як до договору не відписана додаткова угода у зв’язку із зміною директора підприємства та зміною рішення виконкому Павлоградської міської ради про ціну розміщення 1т ТПВ. 7 Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України: -якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим Учасник ТОВ «БК ДІНАСТІЯ» має "удосконалений" тип підпису (Додаток 1 до Вимоги) 8 Замовник у відповідності до ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був відхилити пропозиції учасника ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468) на тій підставі, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Просимо: 1. відхилити пропозицію ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468). 2. оприлюднити повідомлення про відміну закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до частини 19 статті 14 та частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як пропозиції всіх учасників не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога розглянута та надано відповідне роз’яснення, а саме: 1. Стосовно Розділу 3 Умови оплати. Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок виконавця з відтермінуванням оплати до 90 банківських днів з дати виконання робіт. Відсутні: Лист-погодження, або інший документ про відтермінування оплати до 90 банківських днів з дати виконання робіт. – Відсутні: Лист-погодження, або інший документ про відтермінування оплати до 90 банківських днів з дати виконання робіт. Роз’яснюємо: ця вимога не була зазначена в оголошені Замовника, а зазначена лише в якості «роз’яснення умов оплати за виконані роботи саме Замовником». Таким чином, ця умова не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. 2. Стосовно Додатку 4. Розділ Інші документи від Учасника Пункт 3 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, які завантажуються в електронну систему закупівель в складі пропозиції): для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо). Відсутні: Протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників. Роз’яснюємо: в дужках було надано перелік документів, які надаються на підтвердження обрання/призначення керівника (відповідно до тлумачного словника слово «тощо» уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше) Тобто, учаснику необхідно було завантажити або протокол зборів засновників або наказ про призначення. У учасника ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468) був завантажений наказ про призначення, що підтверджує повноваження посадової особи ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" – ця вимога Замовника була виконання учасником ТОВ "БК ДІНАСТІЯ", тому це питання не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. 3. Стосовно Додатку 4 Розділ Інші документи від Учасника Пункт 3: У разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору та\або для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» на визначену суму, Учасник повинен надати відповідне рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в пропозиції торгів. Відсутні : довідка про відсутність обмеження повноваження/або рішення засновників Роз’яснюємо: Установчими документами ТОВ «БК ДИНАСТІЯ» не встановлено обмежень керівника щодо участі в процедурі закупівлі. Надання довідки не вимагалося. Тому це питання теж не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. 4. Стосовно Проект договору Х ІІІ. Додатки до договору. 12.1 Невід’ємною частиною цього Договору є: - Додаток №1 ( Договірна ціна) - Додаток №2 (Локальний кошторис) - Додаток №3 (Відомість ресурсів до локального кошторису) - Додаток №4 (Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису) - Календарний графік виконання робіт Відсутні: -Календарний графік виконання робіт; - відсутні підписи в кошторисних розрахунках. Роз’яснюємо: ця вимога не була зазначена в оголошені Замовника. Таким чином, ця умова не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника, тому це питання теж не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. 5. Стосовно Проект договору: Не внесені реквізити учасника конкурсних торгів. Роз’яснюємо: ця вимога не була зазначена в оголошені Замовника. Проте, учасником ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468) було завантажено Договір з печаткою підприємства та надано Довідку про погодження з усіма умовами Договору. Таким чином, ця умова теж не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника, тому це питання також не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. 6. Стосовно Додатку 4 п.1 «Учасник зазначає інформацію щодо вивезення будівельного сміття з наданим підтверджуючих документів (договір на розміщення відходів)» Наданий учасником договір від 05.04.2018 р. № 227 є нікчемним, так як до договору не відписана додаткова угода у зв’язку із зміною директора підприємства та зміною рішення виконкому Павлоградської міської ради про ціну розміщення 1т ТПВ. Роз’яснюємо: відповідно до ст.215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). ЦК України виділяє такі види нікчемних правочинів: вчинений з порушенням обов´язкової письмової та нотаріальної форми (ст. 218, 219, 220); вчинений малолітньою особою за межами її цивільної дієздатності (ст. 221); вчинений у випадках, передбачених законом, без дозволу органу опіки та піклування (ст. 224); вчинений недієздатною фізичною особою (ст. 226); правочин, що порушує публічний порядок (ст. 228); удаваний правочин (ст. 235). Учасник в своїй скарзі не зазначив іншу норму законодавства, згідно якої правочин можна вважати нікчемним. Тому це питання теж не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. 7. Стосовно останньої вимоги щодо Листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України: -якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим Учасник ТОВ «БК ДІНАСТІЯ» має "удосконалений" тип підпису (Додаток 1 до Вимоги). Роз’яснюємо: в останнього абзаці Листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України, на який посилається Учасник, зазначено, що до 31.12.2021р. можливо використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Отже, ця вимога Замовника була виконана учасником ТОВ "БК ДІНАСТІЯ", тому це питання теж не може розглядатися, як невідповідність умовам оголошення Замовника. Таким чином, на підставі вище викладеного, стосовно закупівлі код UA-2021-03-16-001505-с, слід зауважити, що пропозиція ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468) повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Рішення уповноваженої особи від 19.04.2021 року «Про визначення переможця: ТОВ "БК ДІНАСТІЯ" (ЄДРПОУ: 40486468), з сумою закупівлі – 354 488,76 грн. з ПДВ» - об’єктивне та таке, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

Номер: 79f22022023042e39b60e70d40be1554
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.c6
Назва: Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
Вимога:
ВИМОГА щодо скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» (код ЄДРПОУ 38131587) Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2021 року № 13 було відхилена пропозиція ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» процедури спрощеної закупівлі UA-2021-03-16-001505-c ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» категорично не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи з наступних підстав: 1. Позиція Замовника: В оголошенні Замовника (п. 1 Додатку № 1 «Технічні вимоги»): Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про характеристики робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить три роки від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після підписання акту здачі-приймання робіт. Учасник конкурсних торгів ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", ЄДРПОУ 38131587 у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист, яким гарантує якість визначених робіт та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, але без зазначення терміну гарантійного обслуговування. Спростування: Вважаємо, що Замовник належним чином не дослідив пропозицію Учасника ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», і тому у нього з’явилася думка про те що Учасником не передбачено терміну гарантійного обслуговування об’єкту. По-перше: у складі пропозиції Учасника конкурсних торгів надано документ в довільній формі № 6 від 24.03.2021 «Технічні вимоги»: pdf 6 Технічні умови.pdf Документи, що підтверджують кваліфікацію 25 бер. 18:12 в якому зазначена інформація про характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування – 3 (три) роки. По-друге: у складі пропозиції Учасника конкурсних торгів надано документ «Договір підряду» від 25.03.2021р.: pdf ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf Документи, що підтверджують кваліфікацію 25 бер. 18:12 в якому згідно ст. ХІ «Гарантійні строки експлуатації об’єкту» п. 11.1, п. 11.2 зазначена інформація про термін гарантійного обслуговування – 3 (три) роки. Отже, Учасником передбачено надання гарантійного обслуговування (експлуатації) об’єкта та становить 3 (три) роки від дня його прийняття Замовником. Відсутність у тексті гарантійного листа про гарантію, якості закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, терміну гарантійного обслуговування, якій підтверджено в інших по назвах документах доданих до пропозиції Учасника, безпосередньо не яким чином не впливає на цінову пропозицію та зміст пропозиції в цілому. Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію. ІІ. Позиція Замовника: Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про характеристики робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. Учасником аукціону спрощеної закупівлі ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", ЄДРПОУ 38131587, ІПН 381315803183 не було надано такої довідки з описанням характеристики виконання робіт, які будуть проведені на визначеному ОБ’ЄКТІ та з обов’язковим зазначенням гарантійного терміну обслуговування таких робіт, що є достатньою умовою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до ч. 13 статті 14 Закону. Спростування: Вважаємо, що Замовник належним чином не дослідив пропозицію Учасника ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т». У складі пропозиції Учасника процедури спрощеної закупівлі надано документ: pdf Кошторис.pdf Документи, що підтверджують кваліфікацію 25 бер. 18:12 у якому міститься інформація про характеристики робіт – Локальний кошторис 2-1-1 на капітальний ремонт з найменуванням робіт и витрат; Підсумкова відомість ресурсів з найменуванням будівельних машин та механізмів, які будуть залучені для виконання капітального ремонту на об’єкті, з найменуванням будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, визначено марки, кількість та ціну. Також у складі пропозиції Учасника процедури спрощеної закупівлі надано документ: pdf Додаток до проекту договору графік Документи, що підтверджують кваліфікацію 25 бер. 18:12 виконання робіт.pdf у якому міститься план та опис предмета закупівлі – найменування робіт, одиниця виміру та кількість, вартість робіт, строки виконання робіт. Відсутність у складі пропозиції довідки у довільній форми, яка повністю дублює інформацію про характеристики робіт зазначених у кошторисної документації та у календарному графіку виконання робіт безпосередньо не яким чином не впливає на цінову пропозицію та зміст пропозиції в цілому. Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію. На додаток хочемо сказати про те, що ми реальні виконавці будівельних робіт і маємо величезний досвід у виконанні будівельних робіт - поточні та капітальні ремонти, реконструкція будівель, будівництво нових будівель та споруд і це підтверджено зокрема документами про аналогічний договір, і участь в торгах для нас свідомий вибір. Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ 38131587), затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 13 від 14.04.2021 р., є таким, що не відповідає вимогам оголошення про спрощену закупівлю, ЗУ «Про публічні закупівлі», а дії уповноваженої особи є помилковими та не спрямованими на те щоб застосовувати у своїй роботі принципи публічних закупівель зазначених у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищенаведеного, та у зв’язку з тим, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", ПРОСИМО - скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника процедури спрощеної закупівлі ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» № 13 від 14.04.2021р. - провести чесний, прозорий розгляд пропозицій учасників. Директор ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» _______________ Доценко Т.В.
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога розглянута та прийнято відповідне рішення. Ваша тендерна документація не відповідає заявленим вимогам Оголошення Замовника. В оголошенні Замовника (п. 1 Додатку № 1 «Технічні вимоги»): Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про характеристики робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить три роки від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після підписання акту здачі-приймання робіт. ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", ЄДРПОУ 38131587 у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист, яким гарантує якість визначених робіт та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, але без зазначення терміну гарантійного обслуговування. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про характеристики робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", ЄДРПОУ 38131587 не було надано такої довідки з описанням характеристики виконання робіт, які будуть проведені на визначеному ОБ’ЄКТІ та з обов’язковим зазначенням гарантійного терміну обслуговування таких робіт, що є достатньою умовою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до ч. 13 статті 14 Закону. Отже, на підставі вищевикладеного, роз’яснюємо, що до Вашої пропозиції потрібно було долучити/завантажити «ОКРЕМУ ДОВІДКУ» «Про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування» - ця вимога була зазначена в оголошені Замовника. У вашому випадку: Ви завантажили Додаток № 1 до Оголошення Замовника «Технічні вимоги» разом з «Переліком робіт» та поставили під ним свій підпис – це не є ДОВІДКА! Таким чином, ще раз наголошую, що у Вас відсутня довідка про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування, що є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Непогодження з аргументацією UA-2021-03-16-001505-c.a4

Номер: ddb827644a374b079792be46652900ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.c5
Назва: Непогодження з аргументацією UA-2021-03-16-001505-c.a4
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" (далі – Учасник) приймає участь у закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою вул. Молодіжна, буд. 22, с.Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області. Завершальні роботи) (далі - Закупівля), що проводить "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" ( далі - Замовник). Аукціон до Закупівлі відбувся 29.03.2021 року. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" не погоджується з рішенняи Замовника, оприлюднив Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.a4). У Вимозі вказав назву файлу документу, який надав у складі тендерної пропозиції. На що отримав відповідь що такий документ не надав. Замовник визнав переможцем ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (далі – Учасник№1), тобто документи Учасника№1 можливо розглядати як взірець. Звертаю увагу: 1. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Перелік формальних помилок затверджено наказом № 710 від 15.04.2020: «3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» 2. Пропозиція Учасника№1 у «Інформація…», без слова «Довідка» мала лише частину інформації наданої ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у «ТЗ.pdf», що влаштувало Замовника при розгляді пропозиції. 3. «ТЗ.pdf» - інформація про характеристики робіт (опис предмета закупівлі) – окремий розділ має назву ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, окремо зазначено «Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить три роки від дня його прийняття Замовником.» - останній абзац сторінки 1. 4. Довідка — документ, який містить опис та підтвердження юридичних та біографічних фактів відповідно до Юридичної енциклопедія : [у 6 т.] / ред. кол. Ю. С. Шемшученко., яка і була надана. 5. Додаток 4 «Вимоги до учасника та перелік документів для участі у спрощеній процедурі» не містить вимоги надання довідки яка була надана, але ви зазначаєте що вона відсутня. 6. Оголошення: «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам.» довудка не відноситься до критеріїв оцінки. 7. Оголошення: «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1», інформація з якого і була надана. 8. Відповідно до Додатку 1 довідка про характеристики надається у разі потреби. Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", спростувати упередженість Замовника стосовно учасників тендеру, розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. При виявленні у подальших діях замовника ми будемо змушені: 0. Написати відкрите звернення до керівника уповноваженої особи. 1. Повідомити правоохоронні органи; 2. Написати відгук на Дозорро; 3. Вимагати від Держаудитслужби проведення аудиту закупівлі; 4. Повідомити АМКУ стосовно обмеження конкуренції "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" 5. Привернути увагу громадськості; 6. Повідомлення НСЗУ про протиправний характер використання коштів (виконано);
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша чергову вимогу розглянуто та прийнято відповідне рішення. Ще раз наголошую, що Ваша тендерна документація не відповідає заявленим вимогам Оголошення Замовника. До Вашої пропозиції потрібно було долучити/завантажити «ОКРЕМУ ДОВІДКУ» «Про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування» - ця вимога була зазначена в оголошені Замовника. У вашому випадку: Ви завантажили Додаток № 1 до Оголошення Замовника Інформацію про «Технічні вимоги» якісні та інші характеристики предмета закупівлі разом з «Переліком робіт» та поставили під ним свій підпис – це не є ДОВІДКА! Звертаю Вашу увагу, що Вами була надана «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1». Таким чином, на підставі вищевикладеного, ще раз наголошую, що у Вас відсутня довідка про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування, що є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення пропозиції№ 2, непогодження з аргументацією

Номер: ba1afd88d1f64b3390d27be448ae1af4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.a4
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції№ 2, непогодження з аргументацією
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" (далі – Учасник) приймає участь у закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою вул. Молодіжна, буд. 22, с.Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області. Завершальні роботи) (далі - Закупівля), що проводить "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" ( далі - Замовник). Аукціон до Закупівлі відбувся 29.03.2021 року. Замовник визнав переможцем ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (далі – Учасник№1), тобто документи Учасника№1 можливо розглядати як взірець. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" розмістив вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.a1) (далі – Вимога щодо Учасника№1) щодо неправомірного рішення про визнання переможця. Замовник задовільнив Вимогу щодо Учасника№1, дискваліфікував пропозицію Учасника№1 та перейшов до розгляду пропозиції учасника. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №7 від 06 квітня 2021 р. (далі – Протокол№1) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" , як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погодився з рішення Замовника розмістив Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.b2). Замовник задовільнив Вимогу, спростував інформацію про невідповідність пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у Протоколі№1, відправив пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" на кваліфікацію. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №10 від 09 квітня 2021 р. (далі – Протокол) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" , як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погодився з рішення Замовника, оприлюднив Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.a3). У Вимозі вказав назву файлу документу, який надав у складі тендерної пропозиції. На що отримав відповідь що такий документ не надав. Повторюю: «ТЗ.pdf» - інформація про характеристики робіт (опис предмета закупівлі) – окремий розділ має назву ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, окремо зазначено «Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить три роки від дня його прийняття Замовником.» - останній абзац сторінки 1. Окремо надано Файл «гарантійний термін.pdf» - зазначений термін гарантійного обслуговування. Припиняйте це свавілля! Звертаємо Вашу увагу, що безпідставне відхилення тендерних пропозицій є підставами для ч. 3-4 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", спростувати упередженість Замовника стосовно учасників тендеру, розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. При виявленні у подальших діях замовника ми будемо змушені: 1. Повідомити правоохоронні органи; 2. Написати відгук на Дозорро; 3. Вимагати від Держаудитслужби проведення аудиту закупівлі; 4. Повідомити АМКУ стосовно обмеження конкуренції "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" 5. Привернути увагу громадськості; 6. Повідомити НСЗУ про протиправний характер використання коштів;
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша чергову вимогу розглянуто та прийнято відповідне рішення. Ще раз наголошую, що Ваша тендерна документація не відповідає заявленим вимогам Оголошення Замовника. До Вашої пропозиції потрібно було долучити/завантажити «ОКРЕМУ ДОВІДКУ» «Про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування» - ця вимога була зазначена в оголошені Замовника. У вашому випадку: Ви завантажили Додаток № 1 до Оголошення Замовника «Технічні вимоги» разом з «Переліком робіт» та поставили під ним свій підпис – це не є ДОВІДКА! Таким чином, на підставі вищевикладеного, ще раз наголошую, що у Вас відсутня довідка про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування, що є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення пропозиції№ 2

Номер: e3b1b44008f94eacbe43821a8bd50c67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.a3
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції№ 2
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" (далі – Учасник) приймає участь у закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою вул. Молодіжна, буд. 22, с.Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області. Завершальні роботи) (далі - Закупівля), що проводить "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" ( далі - Замовник). Аукціон до Закупівлі відбувся 29.03.2021 року. Замовник визнав переможцем ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (далі – Учасник№1), тобто документи Учасника№1 можливо розглядати як взірець. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" розмістив вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.a1) (далі – Вимога щодо Учасника№1) щодо неправомірного рішення про визнання переможця. Замовник задовільнив Вимогу щодо Учасника№1, дискваліфікував пропозицію Учасника№1 та перейшов до розгляду пропозиції учасника. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №7 від 06 квітня 2021 р. (далі – Протокол№1) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" , як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погодився з рішення Замовника розмістив Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.b2). Замовник задовільнив Вимогу, спростував інформацію про невідповідність пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у Протоколі№1, відправив пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" на кваліфікацію. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №10 від 09 квітня 2021 р. (далі – Протокол) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" , як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погоджується з рішення Замовника, оскільки причини відхилення (викладені у п.п. 1-11 п.4 Протоколу) не відповідають дійсності, Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі (Далі - ТД), а саме: 1. Додаток 1 до ТД містить вимогу «1) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про характеристики робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування;» ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у складі пропозиції надав вищезазначені документи: у файлі «ТЗ.pdf» - інформацію про характеристики робіт (опис предмета закупівлі); у файлі «гарантійний термін.pdf» - зазначений термін гарантійного обслуговування. Звертаємо Вашу увагу, що у Протоколі№1 вищезгадана довідка не була підставою для відхилення пропозиції, безпідставне відхилення тендерних пропозицій є підставами для ч. 3-4 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", спростувати упередженість Замовника стосовно учасників тендеру, розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі.
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимогу розглянуто та прийнято відповідне рішення. Ваша тендерна документація не відповідає заявленим вимогам Оголошення Замовника. У Вас відсутня довідка про характеристики робіт на об’єкті із зазначенням терміну гарантійного обслуговування, що є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 0ce7142a717c434a87b655db3df153d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.b2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" (далі – Учасник) приймає участь у закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою вул. Молодіжна, буд. 22, с.Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області. Завершальні роботи) (далі - Закупівля), що проводить "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" ( далі - Замовник). Аукціон до Закупівлі відбувся 29.03.2021 року. Замовник визнав переможцем ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (далі – Учасник№1), тобто документи Учасника№1 можливо розглядати як взірець. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" розмістив вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-16-001505-c.a1) (далі – Вимога щодо Учасника№1) щодо неправомірного рішення про визнання переможця. Замовник задовільнив Вимогу щодо Учасника№1, дискваліфікував пропозицію Учасника№1 та перейшов до розгляду пропозиції учасника. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №7 від 06 квітня 2021 р. (далі – Протокол) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" , як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погоджується з рішення Замовника, оскільки причини відхилення (викладені у п.п. 1-11 п.4 Протоколу) не відповідають дійсності, Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі (Далі - ТД), а саме: 1 ТД не містить вимогу про рівень кошторисної заробітної плати (до 15 000 грн.). Розмір кошторисної заробітної плати обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а не на підставі рішення облради. ТД пояснює можливість зміни кошториса «Договірна ціна може уточнюватися протягом всього строку будівництва, з урахуванням реальних умов будівництва в порядку визначеному ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.», тобто можемо змінити рівень кошторисної заробітної плати. 2 ТД не містить вимогу про надання Проекту договору (заповненого/ незаповненого) та/або додатків до договору, зокрема розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Розрахунок загальновиробничих витрат надано у файлі «кошторис.pdf» стор. 4, стор. 21. Оскільки кошторисний розрахунок має один локальний кошторис, це і є розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Учасник№1 надав договір без додатків. 3 ТД не містить вимогу про надання Проекту договору (заповненого/ незаповненого) та/або додатків до договору, зокрема графіку виконання Робіт. Учасник№1 надав договір без додатків. 4 ТД не містить вимогу про надання Проекту договору (заповненого/ незаповненого) та/або додатків до договору. 5 ТД не містить вимогу про надання довідки «на відтермінування оплати до 90 банківських днів з дати виконання робіт.», ця інформація наведена у Умовах закупівлі, з якими ми погодились у ціновій пропозиції. 6 Порядок, зміст і спосіб подання пропозиції ТД не містить вимоги вимоги «Вих.№ та дата документа». Перелік формальних помилок встановлений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 має пункти «7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.», пропозиція містить КЕП з датою. 7 Аналогічний договір має п. 4.3.2 про дострокове виконання робіт, що і було відображене у довідці про виконання робіт. Додаток 4 до ТД містить вимогу «строки виконання робіт», а не про інформацію розміщену на «Прозорро», як зазначається у Протоколі. 8 ТД містить вимогу надання «Статут або інший установчий документ учасника.» Незалежно від обраної системи оподаткування, єдиним документом, що підтверджує державну реєстрацію фізособи як суб’єкта підприємницької діяльності, є витяг (який і був наданий) із ЄДР (див. роз’яснення з категорії 107.12 розділу «Запитання – відповіді з Бази знань» ЗІР (zir.sfs.gov.ua). Реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспортні дані фізичної особи - підприємця: XXXXXXXXXX – на виконання ЗУ «Про захист персональних даних» Міністерстом Юстиції України, а не «помилками» «Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи-підприємця: ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ Актуальний стан на фактичну дату та час формування: Зареєстровано Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань: Дата запису: 21.05.2020 Номер запису: 22240000000143656 Інформація для здійснення зв'язку: +380638614832, i0638614832@gmail.com за кодом 56494359010 станом на 01.03.2021 07:42:48» - цієї інформації більше ніж достатньо щоб переконатися у реестрації та перевірити її. 9 Додаток 4 до ТД містить вимогу «Учасник зазначає інформацію щодо вивезення будівельного сміття з наданим підтверджуючих документів (договір на розміщення відходів)». Замовник зазначає, що Учасник не надав документи які підтверджують транспортні послуги по перевезенню відходів, а надав лише договір на захоронення відходів. «договір на розміщення відходів» - це вимагалося умовами ТД, що і було надано, про підтвердження транспортних послуг у ТД вимога відсутня. 10 Додаток 4 до ТД містить вимогу «Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за необхідним фахом.». Замовник зазначає, що у стовпчику «кваліфікація» стоїть «достатня» і не відповідає «критеріям кваліфікації». Як відображено у прямій мові вимоги ТД, що наявність стовпчика «кваліфікація», та «критерії кваліфікації» не вимагається умовами ТД. 11 Жоден диплом не вимагався умовами ТД. Перелік формальних помилок встановлений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. «5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.» - як одна з формальних помилок. Звертаємо Вашу увагу, що безпідставне відхилення тендерних пропозицій є підставами для ч. 3-4 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", спростувати упередженість Замовника стосовно учасників тендеру, розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. При виявленні у подальших діях замовника ми будемо змушені: 1. Повідомити правоохоронні органи; 2. Написати відгук на Дозорро; 3. Вимагати від Держаудитслужби проведення аудиту закупівлі; 4. Повідомити АМКУ стосовно обмеження конкуренції "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" 5. Привернути увагу громадськості; 6. Повідомити НСЗУ про протиправний характер використання коштів;
Вирішення: Вимогу ФОП «ТКАЧЕНКО ІЛЛІ ДМИТРОВИЧА» - задовольнити в повному обсязі.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.04.2021 15:30
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне рішення про визнання переможця

Номер: bbadff43f20540c8b3b04468d49c3048
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-001505-c.a1
Назва: Неправомірне рішення про визнання переможця
Вимога:
Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №5 «01» квітня 2021 року до тендеру «Капітальний ремонт будівлі Новодачинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою вул. Молодіжна, буд. 22, с.Нова Дача, Павлоградського району, Дніпропетровської області. Завершальні роботи» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-16-001505-c) ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (далі - Учасник) було визнано переможцем. Пропозиція ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (далі - Пропозиція) не відповідає умовам оголошенню Закупівлі (далі - ТД), а саме: 1. Відовідно до «Додаток 1» ТД: «Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (Додаток С) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.» ПЕРЕЛІК РОБІТ пункт №45 вимагає «Перевезення сміття до 5 км» кошторис ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" має "Перевезення будівельного сміття на відстань 50 км.» на сторінці 13 має пункт №75, що суперечить вимогам технічного завдання. 2. Відовідно до «Додаток 1» ТД: «Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (Додаток С) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.» ПЕРЕЛІК РОБІТ ТД не містить виду робіт «Приймання ТПВ на полігоні», кошторис ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" на сторінці 13 має пункт №76, ціну якого неправомірно включено до Договірної ціни. 3. Відовідно до «Додаток 1» ТД: «Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (Додаток С) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.» Договірна ціна ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" містить невірну назву замовника. 4. Відовідно до «Додаток 4» ТД: «Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, робіт, постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі).» Дозвіл ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ"діє до 24 березня 2021 р., період доставки Закупівлі до 31 груд. 2021, документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі) не надано. 5. Для виконання робіт по Закупівлі згідно з ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» підрядник повинен мати дозвіл (декларації відповідності) з наступним переліком робіт: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Учасник не надав вищезазначений документ. Відповідно до ТД: «Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону, в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;» Звертаю Вашу увагу, що Перелік формальних помилок затверджено наказом № 710 від 15.04.2020, вищезазначена невідповідність не входить до цього переліку. Прошу, відхилити пропозицію ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" При виявленні у подальших діях замовника невідповідності ЗУ «Про публічні закупівлі » я буду змушений: 1. Повідомити правоохоронні органи; 2. Написати відгук на Дозорро; 3. Вимагати від Держаудитслужби проведення аудиту закупівлі; 4. Повідомити АМКУ стосовно обмеження конкуренції КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"; 5. Повідомити про вищевикладені обставини ГО «Наші гроші»; 6. Привернути увагу громадськості; 7. Повідомити НСЗУ про протиправний характер використання коштів;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.04.2021 13:56