-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка класифікація за ДК 021-2015 (CPV)- 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Комп’ютерна техніка класифікація за ДК 021-2015 (CPV)- 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 032 дні назад
52 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2017 12:27 - 24.05.2017 12:32
Скарга
Відхилено
Необгрунтована дискваліфікація
Номер:
471cc099a84245858f3bf9b37550a58d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-18-001074-b.b3
Назва:
Необгрунтована дискваліфікація
Скарга:
Згідно з протоколом № 62 від 31.05.17 р. Замовник вказує, що підстава дискваліфікації ФОП Ковалишин Л.Ю.: у складі своєї пропозиції не надав сертифікати на товари, що є порушенням вимог замовника. Вимоги Замовника щодо надання документів, не передбачених законодавством, є дискримінаційними, оскільки штучно обмежують конкуренцію, встановлення їх призводить до недотримання принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників. Попри той факт, що допорогові закупівлі не входять у сферу застосування Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена частиною першою статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених статтею 3 Закону. Вимоги п. 4.4 Оголошення не узгоджується з чинним законодавством України, зокрема, з наказом «Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики» від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746. Такої ж думки дотримується Комісія з розгляду звернень та Рекомендує Замовникам не встановлювати умов закупівлі, що призводять до недотримання принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 6.2 Порядку (рішення додається). Також наголошую, що у складі пропозиції ФОП Ковалишин Л.Ю. опублікована довідка від 27.05.2017 щодо необов’язкової сертифікації в Україні предмету закупівлі. Ураховуючи викладене, просимо Замовника переглянути рішення та дотримуватися норм Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2017-03-21-002518-b.b1.pdf 31.05.2017 12:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2017 12:45
Вирішення:
Вимога замовника щодо надання учасниками сертифікатів ні яким чином не дискримінує учасників, а має на меті якісного товару за зменшеною ринковою ціною. Замовник прагнув якісного товару для ефективної та надійної роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Вимога щодо відміни дискваліфікації учасника торгів ТОВ "Прозорі технології".
Номер:
2b717204fa444cc0903b136698e84338
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-18-001074-b.c2
Назва:
Вимога щодо відміни дискваліфікації учасника торгів ТОВ "Прозорі технології".
Скарга:
Ми, ТОВ «Прозорі технології» вважаємо нашу дискваліфікацію необґрунтованою, тому що причиною вказаною замовником є відсутність сертифікатов на ноутбуки. Повідомляемо, що сертифікат нами був наданий і він знаходиться в архіві сертифікати.rar під назвою D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F).pdf, тому звертаємось до вас з вимогою щодо відміни нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2017 11:27
Вирішення:
Замовник просив надати сертифікат, а не декларацію про відповідність.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження результатів
Номер:
17bf80a992c3496ab3c12b9fed0049e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-18-001074-b.b5
Назва:
оскарження результатів
Вимога:
Оскарження протоколу № 62 тендерного комітету управління інфраструктури та капітального будівництва Славуцької міської ради, в частині не відповідності документів ФОП Сорокін О.С., так цінова пропозиція наданна чітко відповідно дододатку-2, які чітко визначенні замовником. що стосується сертифікатів то сертифікати наданні, на ноутбуки сертифікати планувалось надати при розгляді пропозицій.
Вважаю рішення тедерного комітету порушує статтю 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" та має корупційні ознаки.
Що стосується документів переможця ФОП "Мажуга Микола Юрійович" то прошу, ще раз звернути на них увагу а саме:
- сертифікати на ноутбуки застарілі, та можуть не відповідати дійсності
- у виписці з державного реєстру вид діяльності ФОП "Мажуга Микола Юрійович" не відповідає самій закупівлі, - ЗАКУПІВЛЯ НЕ СТОСУВАЛАСЬ РЕМОНТУ КОПЬЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ.
Враховуючи вищевикладене вимагаю скасувати закупівлю, у разі не виконання вимог залишаю за собою право звернутись до органу оскарження та НАЗК
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2017 12:52
Вирішення:
Умови для усіх учасників були чітко прописані, також було зазначено, що у разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів пропозицію буде відхилено. Замовник не винен, що учасники недбало готували свої цінові пропозиції. Щодо вашого зауваження з приводу не відповідності учасника-переможця за видом діяльності, пропонуємо переглянути інформацію у безкоштовному запиті до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де чітко зазначений весь перелік видів діяльності даного учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відкликано скаржником
Порушення порядку здійснення допорогових закупівель
Номер:
3aa450c93fba41aeb87bc30a33a12576
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-18-001074-b.b4
Назва:
Порушення порядку здійснення допорогових закупівель
Скарга:
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), під час оголошення закупівлі Замовник розміщує у Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до пункту 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Кінцевий строк подання пропозицій 27 трав. 12:32. Відповідно до п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» у разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Пропозиції учасника ФОП "Мажуга Микола Юрійович" не відповідає вимогам Замовника, а саме: у складі пропозиції відсутні документи щодо підтвердження вимог п. 4.1. Загальні відомості про Учасника (надається окремим документом): повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб), юридична адреса, місцезнаходження, банківські реквізити, керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Ураховуючи викладене, рішення Замовника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради № 62 від 31.05.2017 відповідно до якого ФОП "Мажуга Микола Юрійович" визначений переможцем не відповідає умовам закупівлі. Замовник, відповідно до пункту 9.1. Порядку зобов’язаний був відхилити пропозицію ФОП "Мажуга Микола Юрійович", оскільки вона не відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2017 13:08
Вирішення:
Уважніше перегляньте пропозицію ФОП "Мажуга Микола Юрійович".
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Буде подана повторна скарга з доповненнями. Зауваження Замовнику: я уважно переглянув пропозицію і констатую, що учасник не вірно вказав інформацію про місцезнаходження та юридичну адресу. Раджу Замовнику бути уважним при розгляді пропозицій та дотримуватись об’єктивності та неупередженості оцінки пропозицій.
Дата скасування:
31.05.2017 16:00
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення порядку здійснення допорогових закупівель
Номер:
f122047d09d044e997b601346e0b0a20
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-18-001074-b.b1
Назва:
Порушення порядку здійснення допорогових закупівель
Вимога:
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), під час оголошення закупівлі Замовник розміщує у Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до пункту 6.10 Порядку учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до пункту 6.9. Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Кінцевий строк подання пропозицій 27 трав. 12:32.
Відповідно до п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть. У разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Ураховуючи викладене, просимо Вас зважити на факт невідповідності пропозиції учасника ТОВ "КомпаКом" від 26.05.2017 вимогам оголошення Закупівлі та на порушення учасником ТОВ "КомпаКом" п. 6.10 Порядку та п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» відносно способу та термінів подання пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2017 15:18
Вирішення:
Ми взяли до уваги дане порушення.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
31.05.2017 09:58