• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду по об’єкту "Реконструкція будівлі опорної Мангуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, розташованої за адресою: Донецька обл., смт. Мангуш, вул. Горького,буд.62 (Термомодернізація)"

Торги не відбулися

44 241.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 442.41 UAH
Період оскарження: 11.05.2017 17:14 - 16.05.2017 17:12
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 38abe7cea78b4168bf65897be88b323f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-002632-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» Код 37899165, 49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, 7/8; тел. № +38(095)818-38-08 Замовник: Департамент капітального будівництва Донецької облдержадміністрації Код 26503980 84121, м. Слов’янськ, вул. Банківська, 79а Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-11-002632-b Найменування предмету закупівлі: «Роботи з технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція будівлі опорної Мангуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, розташованої за адресою: Донецька обл., смт. Мангуш, вул. Горького, буд.62 (Термомодернізація)» ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»» Скарга Замовником, департаментом капітального будівництва Донецької облдержадміністрації, оголошено проведення закупівлі: «Роботи з технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція будівлі опорної Мангуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, розташованої за адресою: Донецька обл., смт. Мангуш, вул. Горького, буд.62 (Термомодернізація)» ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»». Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився: 19.05.2017 року о 16:13. Відповідно до результату аукціону, свої пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»; 2. ТОВ «ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ»; 3. ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ»; 4. ТОВ «Донбудперспектива». За результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», 17 327,80 грн. без ПДВ. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації № 136д-Р1 від 02.06.2017р., ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» дискваліфіковано з наступних підстав: «Учасником, задля підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність досвіду (за кожний з попередніх трьох або більше років) у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 17.05.2017 № 2/3, у якій підтверджено наявність досвіду у виконанні договорів лише за попередній рік, а не за кожний з попередніх трьох. Крім того, види робіт, подані учасником торгів в складі тендерної пропозиції, стосуються лише капітального ремонту колій залізних доріг і не є аналогічними за видом робіт предмету закупівлі - реконструкція будівлі школи. Таким чином, Учасник не надав документів, що засвідчують у нього наявність досвіду виконання (за кожний з попередніх трьох або більше років) договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі, чим порушено вимогу п. 3 додатку 1 до тендерної документації.». Вимагаємо переглянути рішенням про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» з наступних підстав. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Пункт 2 додатку № 1 тендерної документації передбачає надання учасником довідки про наявність досвіду (за кожний з попередніх трьох або більше років) у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі, із зазначенням переліку об’єктів та їх категорій складності, на яких Учасник здійснював вказані роботи. Вищевказана вимога є способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону з метою перевірки належності виконання учасником своїх зобов`язань по аналогічному договору. Відповідно до ст. 16 Закону, замовники не мають право вимагати підтвердження досвіду належного виконання аналогічних договорів за кожен з останніх трьох років. Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним вимогам, наприклад № 589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками. Згідно з ч.2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV», технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за реконструкцією будівлі школи, технічний нагляд за капітальним ремонтом колій залізних доріг, технічний нагляд за капітальним ремонтом дороги і т.п.). Тобто, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог документації на закупівлю робіт, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено відповідність технічним, якісним та іншим вимогам предмету закупівлі. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно допідпункту 14.1. пункту 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» та скасувати протокол засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації № 136д-Р1 від 02.06.2017р. Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 1.1 "Порядку здійснення допорогових закупівель" (надалі - Порядок №35), затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 № 35 він застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Також, згідно з положенням п. 6.3 Порядку № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. У п.6.4 Порядку № 35 містяться вимоги щодо до предмета Закупівлі, які можуть встановлюватися Замовником. Проте, на відміну від Закону № 922, Порядок № 35 не містить деталізованого опису щодо вимог до Учасника, які може застосовувати Замовник, тому ствердження Учасника в цій частині безпідставні. Також, Замовник вважає за доцільне зазначити, що ним, виходячи саме з принципу "максимальна економія та ефективність", що встановлений ст. 3 Закону № 922 та п. 6.2 Порядку № 35 й було встановлено вимоги щодо наявності досвіду в Учасника, адже саме досвід Учасника, як одна зі складових, є запорукою ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ, ФРАНЦОВ ОЛЕКСІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ +380503449712 info@budalliance-eng.com http://budalliance-eng.com