• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

послуги з фізичної охорони об’єктів

Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2021 08:57 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення невідповідностей

Номер: 0b2cca2158fe453f94e176827d2fa47f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-000572-b.a3
Назва: Усунення невідповідностей
Вимога:
Відповідно до кваліфікацінйих вимог, у складі пропозиції необхідно надати сертифікат відповідності послуг охорони, виданий профільною громадською організацією, що підтверджує якість надання послуг охорони. Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Таким чином, вимога Замовника має певні протиріччя, оскільки сертифікат не підтверджує "якість" послуги, а підтверджує її "відповідність" чинному законодавству з питань охоронної діяльності. Оскільки, Замовник хоче отримати інформацію саме про "якість" послуг, логічно було б вимагати рекомендаціний лист від організацій, які скористались послугами Учасниками і можуть оцінити їх якість. Не зважаючи на те, що профільна ГО нараховує 450 організацій, єдиним способом перевірити "якість" охоронних послуг є саме отримання цих послуг, а не перевірка їх "відповідності " чинному законодавству з питань охоронної діяльності. Разом з тим, "сертифікат відповідності" виданий профільною ГО є досить сумнівним та субєктивним документом з правової точки зору, адже ГО не має відповідної акредитації від Національного агентства з акредитації України, яка б надавала право ГО видавати саме "сертифікати відповідності". Таким чином, вимога замовника, щодо надання саме "сертифікату відповідності" є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства. Вимагаємо вилучити вимогу щодо надання "сертифікату відповідності", або замінити її на надання "рекомендаційного листа/відгуку" від профільної ГО, або надання "сертифікату відповідності" виданого акредитованим Національним агенством з акредитації України підприємством/установою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 1eb89d97d154481d99b969672338add4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-000572-b.a2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Пунктом 4 Постанови № 960 від 18 листопада 2015 року Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» визначено, що Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Відповідно до пункту 5.3.3. розділу 5 вашої тендерної документації вказано що "Виконавець має надати сертифікат відповідності послуг охорони, виданий профільною громадською організацією, що підтверджує якість надання послуг охорони" З огляду на вашу відповідь від 17 березня 2021 року та відповідь від 18 березня 2021 року зазначений документ має 90 колективних членів, що представляють понад 450 охоронних підприємств та видаються Українською федерацією професіоналів безпеки - найбільшою громадською організацією в галузі охорони. Таким чином зазначений документ мають тільки члени зазначеної вами спілки. Замовником закупівлі є Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ УКРАЇНИ, яка є державна установою та при проведенні закупівлі підпорядковується Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативно-правовим актам, які регулюють проведення процедури закупівлі та провадження охоронної діяльності, так як предметом закупівлі є фізична охорона об’єктів. Натомість Громадська спілка — вид організаційно-правової форми в Україні, громадське об'єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи. Таким чином зазначена організацію є приватною формою власності, діяльність якої не регламентується та не є обов’язковою у наведених вище нормативно-правових документах, а отже приналежність до цієї спілки не може бути критерієм у державній закупівлі. Станом на сьогодні Міністерством внутрішніх справ України видано близько 8632 ліцензій на провадження охоронної діяльності. У зазначеній вами громадській спілці тільки 450 осіб це 5 % від кола осіб які мають ліцензію на провадження охоронної діяльності, що можуть брати участь у вашій процедурі закупівлі решта 95 % позбавлена такого права. З огляду на наведене, у вашій закупівлі можуть брати участь тільки члени спілки, яких об’єднують власні інтереси. Ваші умови тендерної документації є прямим лобіюванням інтересів 450 членів зазначеної вами спілки та дискримінацією решти 8182 осіб яких ви позбавляєте такої можливості. Враховуючи викладене просимо прибрати з умов тендерної документації, умови про те, що "Виконавець має надати сертифікат відповідності послуг охорони, виданий профільною громадською організацією, що підтверджує якість надання послуг охорони" Також хочемо звернути вашу увагу на те, що у разі не задоволення цієї скарги, ми будемо змушені звернутись з аналогічними вимогами до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

Дискримінаційні умови

Номер: 1008e6318ff64bed9ca010e31f227ee3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-16-000572-b.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Скарга:
Пунктом 4 Постанови № 960 від 18 листопада 2015 року Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» визначено, що Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Відповідно до пункту 5.3.3. розділу 5 вашої тендерної документації вказано що "Виконавець має надати сертифікат відповідності послуг охорони, виданий профільною громадською організацією, що підтверджує якість надання послуг охорони" З огляду на вашу відповідь від 17 березня 2021 року та відповідь від 18 березня 2021 року зазначений документ має 90 колективних членів, що представляють понад 450 охоронних підприємств та видаються Українською федерацією професіоналів безпеки - найбільшою громадською організацією в галузі охорони. Таким чином зазначений документ мають тільки члени зазначеної вами спілки. Замовником закупівлі є Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ УКРАЇНИ, яка є державна установою та при проведенні закупівлі підпорядковується Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативно-правовим актам, які регулюють проведення процедури закупівлі та провадження охоронної діяльності, так як предметом закупівлі є фізична охорона об’єктів. Натомість Громадська спілка — вид організаційно-правової форми в Україні, громадське об'єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи. Таким чином зазначена організацію є приватною формою власності, діяльність якої не регламентується та не є обов’язковою у наведених вище нормативно-правових документах, а отже приналежність до цієї спілки не може бути критерієм у державній закупівлі. Станом на сьогодні Міністерством внутрішніх справ України видано близько 8632 ліцензій на провадження охоронної діяльності. У зазначеній вами громадській спілці тільки 450 осіб це 5 % від кола осіб які мають ліцензію на провадження охоронної діяльності, що можуть брати участь у вашій процедурі закупівлі решта 95 % позбавлена такого права. З огляду на наведене, у вашій закупівлі можуть брати участь тільки члени спілки, яких об’єднують власні інтереси. Ваші умови тендерної документації є прямим лобіюванням інтересів 450 членів зазначеної вами спілки та дискримінацією решти 8182 осіб яких ви позбавляєте такої можливості. Враховуючи викладене просимо прибрати з умов тендерної документації, умови про те, що "Виконавець має надати сертифікат відповідності послуг охорони, виданий профільною громадською організацією, що підтверджує якість надання послуг охорони" Також хочемо звернути вашу увагу на те, що у разі не задоволення цієї скарги, ми будемо змушені звернутись з аналогічними вимогами до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 05.04.2021 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2018", Тихий Володимир 380681117322 OHORONA-2018@UKR.NET