Охоронні послуги (Забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Завершена
5 400 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 000.00 UAH
Період оскарження:15.03.2021 22:57 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога надати актуальний номер засобу зв"язку
Номер:7c17fc885df940b9b3a17c0897b44a38
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-15-003387-a.b4
Назва:Вимога надати актуальний номер засобу зв"язку
Вимога:
Шановний Замовнику!
На жаль за наданим Вами номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Вимагаємо надати актуальний номер телефону для зв'язку.
Вирішення:Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що за номером телефону (0569) 55 40 66 ніхто протягом тривалого часу не бере слухавку, або зовсім відсутній виклик. Стосовно цього надаємо наступну відповідь.
В приміщенні департаменту діють наступні номери тел:
- приймальня (0569)55-40-68
- заступник директора та директор (0569)55-40-66, (0569)55-40-61
- сектор закупівель (0569) 55-40-60
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:23.04.2021 10:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Номер:ae04301d8e454f509e2af5ff06ec4c5a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-15-003387-a.b3
Назва:Вимога щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Додатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність.
Вирішення:Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у «Шановний Замовнику!
У додатку 3 Тендерної документації , у формі Довідки "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" у графі "Об'єм" Вами невірно визначено кількість діб, щодо яких протягом строку дії договору будуть надаватися охоронні послуги. Якщо Договір буде укладено не раніше 01 червня 2021 року і до кінця року - кількість діб за час надання послуг за договором складає 214 календарних днів. Вами у Додатку 3 Довідки Тендерної документації зазначено 250 діб. Хочемо звернути увагу, що Ви у коментарях до Додатку 3 Ви чітко зазначаєте, що Учасники повинні додержуватися встановленої форми під час її заповнення, але ж інформація в ній не відповідає дійсності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виправити невідповідність»
Учасник повинен додержуватися встановленої форми під час її заповнення, вона відповідає дійсності. Після проведення закупівлі Замовником буде зменшено обсяг закупівлі відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:23.04.2021 10:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у складі тендерної документації
Номер:31e06ff59cfc4e19afe524efe8f13bea
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-15-003387-a.b2
Назва:Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у складі тендерної документації
Вимога:
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Надання аналогічного договору на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції, Вами свідомо, навмисно, з певною метою, штучно обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору саме у форматі «не менше ніж 50% від суми договору» також така вимога не має обгрунтування, у чому у такому випадку полягає досвідченість учасника, адже учасник у своєму штаті може мати високо кваліфікованих працівників, які проходять фізичну підготовку, до того ж мати досить тривалий досвід роботи у галузі охоронних послуг, що підтверджується виданою компетентними органами ліцензією, а отже, досвідченість може бути підтверджена учасником іншою інформацією, до того ж, такі документи у підтвердження кваліфікації працівників та досить тривалого досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг теж додаються до тендерної пропозиції учасника.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Така вимога Замовника не обґрунтовує, що виконання саме 50% від суми аналогічного договору підтверджує досвідченість учасника у наданні послуг.
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Закон не передбачає вимоги щодо будь-якого відсотку аналогічного договору, більше того, не містить жодного орієнтиру саме щодо застосування вимоги у виконанні аналогічного договору не менше ніж 50% від суми договору. Повторюємо, що підписання актів виконаних робіт на надання їх у складі тендерної пропозиції – цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, встановивши незрозумілу, необґрунтовану, неправомірну вимогу - Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають вище визначені критерії, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі, а також штучно звужує коло учасників та право на участь у закупівлі, добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель.
ЩОДО надання сканованого оригіналу позитивного листа- відгуку від контрагента, який повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі зазначаємо, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах, до того ж, немає ніякого логічного обгрунтування присутності в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердження якості виконання договору, та не зазначено, яким документом, окрім додатків до договору та актів виконаних робіт така якість повинна бути підтверджена?!
Зазначаємо, що, присутність даної вимоги необгрунтована, а отже, повинна бути виключена з тендерної документації, а доводи замовника про те, що він має право включити таку вимогу до тендерної документації (без жодного додаткового обгрунтування) позбавлені здорового глузду.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме:
1. Виключити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції,
2. Виключити норму про надання листа-відгуку, з вимогою про обов’язкову присутність ціни, вартості договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також присутності дати не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Попереджаємо, що у разі незадоволення даної вимоги нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Вирішення:Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент. До того ж, дана норма тендерної документації не обмежує конкуренції, замовником не обмежено учасників у наданні аналогічного договору за певний рік та на певну суму. Тобто досвідчені Учасники без проблем можуть дотримуватися встановлених вимог Замовника.
Вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:23.04.2021 10:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:75aa1abb205748c59c493a8bee7424b5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-15-003387-a.c1
Назва:Вимога
Вимога:
Замовнику, документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Вирішення:Відповідь на вимогу від 22.03.2021, 12:17. ID: UA-2021-03-15-003387-a.c1
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Відповідно до ч.3 статті 22 вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Тобто вимога щодо дати створення даного документу та інформації, яка передбачена у ньому це є вимога Замовника, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:23.04.2021 10:00