-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: «Будівля соціального призначення – міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій, 6-а в м. Житомирі (коригування)»
Торги відмінено
247 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 476.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 476.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2016 16:50 - 25.12.2016 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Платіжне доручення №97 від 12 січня 2017 р.
Номер:
a579df1e20054604afe5894e88730150
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-14-001614-b.a1
Назва:
Платіжне доручення №97 від 12 січня 2017 р.
Скарга:
Скарга про порушення замовником вимог чинного законодавства про при проведенні закупівлі, додаток Платіжне доручення №97 від 12 січня 2017 р.
Прошу:
1. задовольнити мою скаргу повністю, а саме прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2016-12-14-001614-b від 14.12.2016 р.;
2. зобов'язати замовника повністю скасувати свої рішення - протокол розгляду тендерних пропозицій 06.01.2017 р. про відхилення тендерних пропозицій ФОП Карпік Володимира Володимировича, протокол розгляду тендерних пропозицій 11.01.2017 р. ТОВ "Виробничо-інвестиційна компанія "Трансбуд Технолоджі" та відновити процедуру закупівлі з моменту правомірної дії Замовника - реєстрації процедури закупівлі в електронній системі закупівель під № UA-2016-12-14-001614-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення замовником вимог чинного законодавства про при проведенні закупівлі 13.01.2017 15:49
- Платіжне доручення №97 від 12 січня 2017 р. 13.01.2017 16:12
- Рішення від 17.01.2017 219 + Запит до публікації.pdf 17.01.2017 20:40
- Інформація про резулютивну частину рішення 465.pdf 02.02.2017 17:32
- Рішення від 02.02.2017 465 до публікації.pdf 07.02.2017 18:16
- Заперечення на скаргу ФОП КАРПІК.pdf 30.01.2017 17:49
- Протокол від 08.02.2017.pdf 08.02.2017 15:54
- Рішення від 01.03.2017.pdf 02.03.2017 14:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2017 15:49
Дата прийняття рішення по скарзі:
07.02.2017 18:16