• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №114 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,. вул. Преображенська, 49/51 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання

Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №114 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,. вул. Преображенська, 49/51 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання

Торги відмінено

242 433.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 212.17 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 20:33 - 19.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

ДСТУ ISO14001

Номер: 9605ae3ad43d4a21bafd1b153db6abdb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-012964-b.a4
Назва: ДСТУ ISO14001
Вимога:
Згідно пункту 14 Тендерної документації: у Учасника повинна бути наявна функціонуюча система екологічного керування під час обслуговування систем безпеки (систем протипожежного захисту) згідно ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління». Інформуємо Вас, що коду ДКПП щодо систем протипожежного захисту не існує. Натомість, код ДКПП 80.20 Обслуговування систем безпеки стосується даної закупівлі. Прохання внести зміни в тендерну документацію, або підтвердити що це не буде причиною для відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

ВІДМОВА НАДАВАТИ ПРОЕКТНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОБ'ЄМАМИ РОБІТ

Номер: 67b0c8d78c8642409b30a5e67d06258a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-012964-b.a3
Назва: ВІДМОВА НАДАВАТИ ПРОЕКТНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОБ'ЄМАМИ РОБІТ
Вимога:
Щодо технічного завдання. Інформуємо Вас, що згідно технічного завдання, яке надав Замовник у складі документації, немає чіткого переліку обладнання, матеріалів, які потрібно змонтувати. А звідси, неможливо об'єктивно прорахувати цінову пропозицію. Також, інформуємо Вас, що на кожному із об'єктів по закупівлям UA-2021-03-15-013011-b, UA-2021-03-15-012871-b, UA-2021-03-15-013110-b, UA-2021-03-15-013162-b, UA-2021-03-15-012964-b відмовились надати проектну документацію для ознайомлення з об'ємами робіт (згідно пункту 19 документації факт огляду об'єкту передбачає огляд документації). Вимагаємо завантажити специфікації щодо кожної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

ПЕРЕШКОДЖАННЯ ЩОДО АКТІВ ОГЛЯДУ ТА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРОЕКНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ

Номер: d56ed251decf440c8274bf4c88f734bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-012964-b.a2
Назва: ПЕРЕШКОДЖАННЯ ЩОДО АКТІВ ОГЛЯДУ ТА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРОЕКНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ
Вимога:
Шановний Замовник! ВИМАГАЄМО надати роз'яснення на такі питання: 1. Чому контактний номер +380487069772 не реагує на дзвінки? Департамент освіти: +380487220377, +380487220212 так само. 2. Під час огляду об'єктів, нашому представнику відмовляли підписувати акт огляду, посилаючись на карантинні заходи, в одному із закладів, а саме "Одеська міська дитяча флотилія моряків „Бриг” за адресою: м. Одеса, 65014, вул. Пироговська, 25" повідомили, що пожежна сигналізація змонтована в грудні 2020р., та ГОЛОВНЕ, за адресою провулок Нахімова, 4/6 відмовили в огляді об'єкту, цитуємо: "ідіть в департамент освіти, отримуйте дозвіл на огляд об'єкту і ми допустимо Вас". Також, отримавши відповідь на питання щодо акту огляду 17-03-2021 о 16:26, інформуємо Вас, що початок Уточнень почався з 15-03-2021, 19:53, відповідь була надана майже через 2 діб. Чому ця інформація не була завантажена у складі документації? Тобто, Замовник вимагає оглянути об'єкт, і водночас перешкоджає цьому.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 95a1c735adc94dd692ebf3bfecd0e8dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-012964-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, в тендерній документації наявний ряд вимог, що суперечать вільній конкуренції, направлені на звуження числа кола учасників, та не відповідають політиці спрощеної процедури закупівлі, а саме. 1. Ви вимагаєте надання інформації щодо Документів, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід в той же час ви вимагаєте Копію ліцензії, Звертаємо увагу, що наявність ліцензії вже є підтвердженням того, що суб’єкт господарювання має в наявності відповідне обладнання та матеріально-технічну базу а також працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід. З якою метою вимагаються інформація, контроль за якою належить органу ліцензування.? Вимагаємо прибрати данні пункти. 2. На даний час ліцензії органом ліцензування видаються в електронному види шляхом несення інформації до відповідного реєстру, що є в вільному доступі, тому вимога надати копію ліцензії для суб’єктів господарювання, які отримали її в електронному виді завідомо не можлива для виконання, просимо внести зміни 3. Вимога щодо завантажити акти виконаних робіт за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору вказаний в довідці (форма 3), які підтверджують виконання Договору та позитивний лист(и)-Відгук(и) щодо виконання договору (вказаний в довідці (форма 3)) від контрагента (контрагентів), суперечить сама собі. Якщо акти виконаних робіт підписано контрагент, значить роботи виконанні та претензій не має, навіщо ще додавати позитивний лист(и)-Відгук(и)?? 4. Які підстави надання САМЕ Завіреної копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для ФО-п)коли вся інформація про ФО-П наявна у виписці з ЕДПРОУ???? 5. Які підстави та мета одержання інформації про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів? Крім того вимагання отримання інформація, яка є у відкритих реєстрах з відкритим доступом напряму суперечить Законодавству про закупівлі ?!! 6. Крім того тендерною документацією вимагається цілий ряд сертифікатів -Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю, Вимоги» - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 - Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга поставок ISO 28000:2007 для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю (сертифікати повинні бути діючими на весь час виконання послуг (робіт); - у Учасника повинна бути наявна функціонуюча система екологічного керування під час обслуговування систем безпеки (систем протипожежного захисту) згідно ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління». Для підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (оригінал/копія) про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат повинен бути діючим на весь час виконання послуг (робіт). Данні сертифікати ніяким чином не впливають на якість робіт, які замовляються, Крім того наявність ліцензії вже є підтвердженням того, що суб’єкт господарювання спроможний виконувати заявлені роботи.?!! Просимо винести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги та положення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, надання інформації щодо Документів, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід є край необхідним для Замовника. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інше. При перевірки наданих пропозицій Учасниками Замовник повинен переконатися що Учасник відповідає вказаним критеріям. Учасник надає довідку або витяг з наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення виданих уповноваженим органом. Отримання та надання позитивного листа-відгуку від Замовника необхідно для з’ясування, як саме були виконані роботи, оскільки в листі – відгуку Замовник зазначає наскільки Учасник якісно, вчасно та оперативно виконав роботи, та чи є у нього претензії до Виконавця робіт. Наявність підписаних актів виконаних робіт не є приводом для позитивної оцінки виконання робіт. Відповідно до п. 2 додатку 2 до Оголошення «Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF або WinRAR формат) наступні документи, а саме: Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів». У свою чергу, згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV, з наступними змінами (далі – Закон 755-IV) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про ПРИЧИНУ його відсутності. Таким чином, за змістом пунктом 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV у разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, у ЄДР повинна бути внесена відмітка саме про ПРИЧИНУ відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера), а не лише про його відсутність. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015, IDT; ДСТУ ISO 9001:2015, IDT, ДСТУ EN ISO 9001:2018 – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перерив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП "Укр НД НЦ" від 31.12 2015 року 221 міжнародні стандарти ІSO 9001 : 2015 "Системи управління якістю. Вимоги" , систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001, систему управління безпекою ланцюга поставок ISO 28000:2007 були прийняті також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), - є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника- міжнародним та національним стандартам якості. Ці стандарти можна застосовувати до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління якістю, щоб покращити якість надання послуг та виконання робіт. На сьогодні є безліч сертифікованих НААУ організацій, які здійснюють методичну та консультаційну допомогу з впровадження таких стандартів на підприємствах. Таким чином, кожне підприємство, яке прагне вдосконалюватися та забезпечувати якісне надання послуг, може впровадити таку систему. Дані вимоги не є дискримінаційними, оскільки Учасник повинен надати документ згідно вимог оголошення, який у нього є у наявності та дійсний на момент подання пропозиції. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Статус вимоги: Відхилено