Матрац ватний прямокутний, шафа для одягу без антресолі, шафа для одягу з антресоллю, ліжко односпальне одноярусне
умови надання гарантії: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону.
Завершена
1 494 835.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 678.25 UAH
Період оскарження:15.03.2021 19:14 - 26.03.2021 23:00
Вимога
Є відповідь
В п 3.1.6. Вашої тендерної документації записано: «Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги”,
Номер:1d05a92dd2da439e9bdb9073b6ad4fda
Пов'язана кваліфікація:ФОП "БУШКЕВИЧ ГАННА ОНУФРІЇВНА", UA-EDR 1753918161
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-15-012782-b.c2
Назва:В п 3.1.6. Вашої тендерної документації записано: «Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги”,
Вимога:
В п 3.1.6. Вашої тендерної документації записано: «Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги”,
Вирішення:Шановний Учасник Ваше звернення подане до електронної системи закупівель у відповідності до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої Учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції.
Суть звернення не відображає зміст визначений ч.3 ст.31 Закону, у зв’язку із цим Ваше звернення визнано недійсним.
Статус вимоги:Відхилено
0eb66388c48836ee22317418d838cfcc
declined
answered
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення Тендерного комітету
Номер:32fafa090e7d464ca5d07d1bc8f90c81
Пов'язана кваліфікація:ФОП Янчук Сергій Петрович, UA-EDR 3045511574
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-15-012782-b.a1
Назва: про скасування рішення Тендерного комітету
Вимога:
Фізична особа підприємець Бушкевич Ганна Онуфріївна вимагає відмінити рішення тендерного комітету Буковинського державного медичного університету в частині визнання ФОП Янчука Сергія Петровича преможцем. Таке рішення є доцільним на підставі аналізу документів ФОП Янчук Сергій Петрович, які він надав в складі своєї тендерной пропозиції. Так, ФОП Янчук Сергій Петрович не наклав Кваліфікований електронний підпис на свою пропозицію, не надав фото ліжок, які заплановані до поставки.
Звертаю увагу на невідповідність вида діяльності ФОП Янчука Сергія Петровича (відповідно до КВЕД , які надані в електронному вигляді, а паперовий відсутній). Так, з трьох зареєстрованих КВЕД розглядати в якості відповідного можемо лише КВЕД 46.65 "Оптова торгівля офісними меблями". Але в дійсності КВЕД 46.65 передбачає лише оптову торгівлю товарами, виробництво яких класифікують у класі 31.01 "Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі". В цьому класі нема ліжок з деревини. Таким чином ФОП Янчук С.П. не має право поставляти Замовнику ліжка. Право на поставку ліжок надає КВЕД 31.09 "виробництво інших меблів", або КВЕД 47.59 "Роздрібна торгівля меблями...".
Відповідно до документів, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, ФОП Янчук С.П. виконав поставку офісних меблів. Але офісні меблі є іншою групою товарів по відношенню до ліжок. Таким чином відсутнє підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Також не підписані і без печатки багато документів (якщо ФОП Янчук С.П. працює з печаткою про що відсутня інформація), а саме КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ, довідки: Про уповноваженого підписувати тендерну пропозицію, Про уповноважених осіб представляти інтереси Учасника, Про відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції, Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інші.
Вимогою Замовника було: "Банківська гарантія видається банком в якому обслуговується учасник (має відкритий рахунок)". ФОП Янчук С.П. надав гарантію банку АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», а обслуговується в "Приватбанку" та "Ощадбанку".
ФОП Янчук С.П. на вимогу Замовника не надав ЗАВІРЕНІ банком платіжки Покупця досвіду виконання аналогічних договорів, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Також надаю роз'яснення по причинам відповідно до яких моя пропозиція (від Фізичної особи підприємеця Бушкевич Ганна Онуфріївна) була відхилена:
- Витяг з реєстру платників єдиного податку отримується під час переходу ФОП на таку форму оподаткування і не передбачає його отримання кожного випадку участі в тендерних закупівлях;
- інформація про відповідність пропозиції Учасника 60 днів надана в довідці про технічні та якісні характеристики товару;
- підтвердження наявності у ФОП Бушкевич Г.О. досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді завіреної платіжки замінено на завірену банківську виписку;
Ці недоліки можливо могли і не вплинути на рішення вашого Тендерного комітету. Але, якщо головною умовою визнання переможця в тендері є найнижча ціна, то різниця в вартості четвертого лоту (ліжка) складає 77 000 грн на користь ФОП Бушкевич Г.О.
Я, Фізична особа підприємець Бушкевич Ганна Онуфріївна, повторно вимагаю скасувати рішення Тендерного комітету про визнання переможцем ФОП Янчук С.П.
Вирішення:На ваше звернення повідомляємо наступне.
- Щодо не накладення кваліфікованого електронного підпису повідомляємо, що
Учасником накладено КЕП на кожен окремий електронний документ, відповідно до
пп.3.1.8 п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної
документації тендерна пропозиція вважається підписаною належним чином, якщо
документи подані у її складі підписані зі створенням кваліфікованого електронного
підпису.
- Щодо ненадання фото ліжок повідомляємо, що Додатком 1 тендерної документації
визначено наступне: З метою уникнення предмету закупівлі невідомого походження
та/або сумнівної якості, а також для встановлення Замовником відповідності предмету
закупівлі, Учасники в складі пропозиції можуть подати в форматах pdf чіткі/якісні
кольорові фотознімки пропонованої продукції – не менше 3 фотофайли, що означає
право Учасника подавати такі фото, а не його обов’язок.
- Щодо невідповідності кодів виду економічної діяльності (надалі - КВЕД)
повідомляємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо відкритих
КВЕДів в Учасників процедури закупівлі, тому причини для відхилення тендерної
пропозиції в цій частині відсутні.
- Щодо відсутності на документах печаток та підписів повідомляємо, що всі електронні
документи підписані кваліфікованим електронним підписом, що прирівнюється до
власноручного, щодо відсутності печатки, повідомляємо, що відповідно до п.3.1.37
Відсутність печаток на будь-якому документі тендерної пропозиції не буде підставою
для відхилення такої пропозиції.
- Щодо аналогічних договорів, повідомляємо, що відповідно до пп. 5.1.2 п.5 Розділу
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Аналогічним
договором вважається договір з постачання товару який би міг бути віднесеним до
коду ЄЗС ДК 021-2015 – 391 00000-3 – меблі, тому подані договори на закупівлю
офісних меблів вважаються аналогічними в розумінні тендерної документації.
- Щодо відсутності відкритого рахунку, повідомляємо, що відповідно до довідки з
банку АТ «Укрбудінвестбанк» від 31.03.2021 №4154/03-02 Учасник має відкритий
рахунок, який відкритий для грошового покриття банківської гарантії.
- Щодо не надання завірених банком платіжних доручень, що свідчать про виконання
аналогічних договорів повідомляємо, що Учасником надані платіжні доручення
ЗАВІРЕНІ банком.