-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінету №37 філії Великобілозерського навчально-виховного комплексу № 1 (школа –дитячий садок) Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області Великобілозерська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 3 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області, с. Велика Білозерка, вул. Лугова, 2
Поточний ремонт кабінету №37 філії Великобілозерського навчально-виховного комплексу № 1 (школа –дитячий садок) Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області Великобілозерська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 3 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області, с. Велика Білозерка, вул. Лугова, 2
Завершена
150 992.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 754.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 754.96 UAH
Період оскарження:
15.03.2021 16:11 - 19.03.2021 17:21
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність встановленим критеріям
Номер:
e22340151afe477d9e58a7b9d3b22461
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-010757-b.c2
Назва:
Не відповідність встановленим критеріям
Вимога:
1) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, п.8: «На підтвердження виконання (надання) аналогічних даних послуг надати скан копію договору/(рів) з всіма додатками, за 2019-2020 роки з підтвердженням повного виконання послуг» Переможцем закупівлі: «Поточний ремонт кабінету №37 філії Великобілозерського навчально-виховного комплексу № 1 (школа –дитячий садок) Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області Великобілозерська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 3 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області, с. Велика Білозерка, вул. Лугова, 2», було надано договір про виконання капітального ремонту адмінбудівлі, а саме: «Капітальний ремонт адмінбудівлі вул. Верхня, 13 с. Білогір’я Малотокмачанської сільської ради Оріхівського району Запорізької області», а не поточний ремонт закладу освіти. Тому учасник не підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2) При складані кошторисного розрахунку застосовується нормативно-довідкова інформація. А саме при виконанні поточного ремонту: «Ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Д.2.4-2012». Переможцем закупівлі ПП «ГЕФЕСТ 2016» були застосовані ЕН «Будівельні роботи ДСТУ Д.2.2-2012», що застосовуються при реконструкції та новому будівництві, а саме в пунктах 13, п.14, п.15, п.23, п.26 та п.27 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1, що не відповідає нормам при складанні тендерної пропозиції.
Тому, Переможець закупівлі ПП «ГЕФЕСТ 2016» не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у тендерній документації і не може бути визнаний переможцем.
ПРОСИМО: розглянути дану скаргу, та винести відповідне рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2021 10:13
Вирішення:
1. Відповідно до п.8 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, аналогічний договір з усіма додатками і актами виконання має підтверджувати виконання аналогічних робіт даної закупівлі, а не аналогічну назву частини закладу освіти. Також п.4.1 Оголошення про вимоги до предмету закупівлі, які прописані у Додатку 2. "Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт кабінету... шляхом проведення будівельних робіт." П.1 Додатку 2 і регламентує надання аналогічних договорів із виконанням аналогічних робіт на об'єктах.
Так на основі вищезазначеного в Оголошенні не вимагається надання аналогічних договорів тільки по закладах освіти, що являється ознакою дискримінації інших учасників.
2. Для учасників при складання кошторисних розрахунків до цінової пропозиції не встановлено вимогу щодо методики розрахунків цінових пропозицій. Тобто, у технічній специфікації Додатку 2 міститься лише найменування робіт та витрат з кількісними показниками об'ємів. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" у переліку кваліфікаційних критеріїв оцінки учасника - критерій у частині застосування конкретних нормативних баз для розрахунку своїх пропозицій відсутній.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.04.2021 09:54
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга щодо надання ліцензії
Номер:
435663f1ebd94c4caa70b95cf22900df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-010757-b.a1
Назва:
Скарга щодо надання ліцензії
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації торгів
Ознайомившись з оголошенням та документацією до закупівлі, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, в т.ч.: порушують вимоги ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а саме:
1. У Додатку 1 Перелік документів,
які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції міститься вимога:
3) копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне:
Постановою Кабінету міністрів від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження Згідно ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Ліцензія - документ, що надається органом ліцензування, на право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури затверджений постановою КМ України від 05 грудня 2007 року № 1396.
ЗУ «Про архітектурну діяльність» визначено, що господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єкта архітектури, підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства ( ст.17).
Відповідно до ст.1 Закону діяльність по створенню об'єктів архітектури включає процес будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд.
Поточний ремонт не підпадає під дію зазначеного Закону та не відноситься до створення об’єктів архітектури, а тому ліцензія для проведення будівельних робіт з поточного ремонту будівель і споруд не потрібна.
Крім того КМ України постановою від 7 червня 2017 р. № 406 із наступними змінами (останні № 236 від 20.03.2019 року) затвердив перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
.
Таким чином, вимога щодо надання копії Ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. (завірена підписом та печаткою (за наявністю) є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
Прийняти Вимогу до розгляду
Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА щодо надання ліцензії.docx 16.03.2021 19:18
Дата подачі:
16.03.2021 19:18
Вирішення:
Згідно Додатку 1 п.3 до Оголошення: Учасник повинен надати копію ліцензії АБО документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Тобто надання ЛІЦЕНЗІЇ на являється обов`язковою умовою даного ОГОЛОШЕННЯ. Але на поточний ремонт кабінетів в учасника згідно його Витягу з Єдиного Державного Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в ВИДІ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ повинно бути вказано дані послуги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2021 10:42