-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Вугілля кам’яне марки А (6-13)(або еквівалент) - 59 т, Вугілля кам’яне марки А (13-25) (або еквівалент) – 251 т, Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200) (або еквівалент) – 51 т.
Торги відмінено
1 104 827.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 048.27 UAH
мін. крок: 1% або 11 048.27 UAH
Період оскарження:
08.06.2017 16:35 - 20.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Протизаконні вимоги при проведенні закупівлі
Номер:
05c562854d67471da792369841212223
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-002432-b.b1
Назва:
Протизаконні вимоги при проведенні закупівлі
Вимога:
Відповідно з останнім Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України» та недопущення фінансування тероризму, а також з метою дотримання вимог Закону України «Про санкції», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», визначення Замовником вугілля антрацитової групи як предмета закупівлі є необґрунтованим та незаконним в умовах сьогодення, адже даний товар не переміщується вільно по всій території України, зокрема, через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, що унеможливлює участь у даних конкурсних торгах усіх бажаючих учасників. Родовища вугілля "антрацит" (марка А) на території України знаходяться у Луганській і Донецькій областях. На даний момент на території вказаних областей проводиться антитерористична операція (надалі – АТО). Згідно з даними Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, виробництво вугілля антрацитової групи, зокрема АО 25-50, на підконтрольних українській владі територіях Донецької та Луганської областей взагалі не здійснюється. Відповідно до п.1 Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 25 листопада 2014 року N 841, «Про заходи стабілізації соціально-економічної ситуації у Донецькій та Луганській областях», з 28 листопада 2014 року припинено виробничу та фінансово-господарську діяльність державних підприємств, установ, організацій та об’єднань, що належать до сфери управління Міненерговугілля та господарських товариств, щодо яких Міненерговугілля здійснює управління корпоративними правами держави, які знаходяться у зоні здійснення антитерористичної операції. Також, як вбачається із рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 323-р/пк-ск від 16.03.2015р., листом від 24.02.2015 № 2/07-37-721 Міністерство енергетики та вугільної промисловості України повідомило, зокрема, про наступне: "на території Донецької і Луганської областей, які контролюються українською владою виробництво вугілля марок AM (13-25), АС (6-13), АКО (25-100), АО(25-50) взагалі не здійснюється". Постачання вугілля, видобутого на території Луганської та Донецької областей є неконтрольованим, та може бути припинено у будь який час із причин проведення Антитерористичної операції, тому існує великий ризик зриву поставки товару за даною процедурою. Тому, Замовник не має право закуповувати товар із неконтрольованої території та вимагати від учасників «наявність договірних відносин з виробником такого вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки».
Отже задля дотримання Замовником законодавства України та уникнення ризику зриву поставки товару, закупівлю вугілля антрацитової групи вимагаємо замінити на вугілля газове (марка Г) або довгополум’яне-газове (марка ДГ), яке може бути еквівалентом вугілля марки А та яке видобувається/переробляється на території України, і є значно дешевшим за антрацит та з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінації учасників, видалити вимогу про «наявність договірних відносин з виробником такого вугілля». В іншому випадку ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України, та правоохоронних органів, які мають повноваження як самостійно здійснювати перевірку документів у сфері закупівель, з метою виявлення у діях посадових та службових осіб ознак злочину, так і порушувати кримінальні справи на підставі матеріалів перевірок (ревізій), які передаються до правоохоронних органів іншими контролюючими органами в цій сфері (зокрема, органами ДКРС, Рахункової палати, Антимонопольного комітету) при виявленні ними ознак злочину.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відміни по твердому паливу.pdf 15.06.2017 16:13
Дата подачі:
09.06.2017 11:23
Вирішення:
З метою уникнення відповідальності в результаті виявлення порушень контролюючими органами та з метою недопущення непорозумінь та спірних питань під час проведення процедури відкритих торгів та відповідно до ст.31 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі"прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі цього пункту.
Статус вимоги:
Задоволено