-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з відлову тварин на території смт.Слобожанське Чугуївського району Харківської області
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2021 15:50 - 19.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 23/21 від 29.03.2021р.
Номер:
d9331314d6974226823ed6d98bbd6616
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-002537-a.b2
Назва:
Щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 23/21 від 29.03.2021р.
Вимога:
За результатами перегляду пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» Уповноваженою особою КП «Комунальник» згідно Протоколу №23/21 від 29.03.2021р. було прийнято рішення що подана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам предмета закупівлі.
У зв’язку з цим було прийнято рішення про відхилення пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ».
Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – відхиливши тендерну пропозицію ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» та не відхиливши пропозицію ФОП Воротніков Сергій Вікторович, яка не відповідає умовам тендерної документації, Замовник порушив право ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим та таким що порушило принципи проведення публічних закупівель виходячи з наступного:
1. Згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»» , «Вимоги до учасників», учасник повинен мати Притулок для тварин, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини.
Для підтвердження даної вимоги надати копію договору або довідку про наявність такого притулку.
Статтею 1 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» встановлено, що Притулок для тварин – неприбуткові установи, спеціально призначені та облаштовані для утримання безпритульних тварин.
ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» у доданій до тендерної пропозиції Довідці «Прилаштування агресивних тварин» надав Замовнику роз’яснення, що у разі виявлення на адміністративній території Замовника агресивних тварин, поведінка яких підпадає під надану замовником нормативну методику визначення агресивних тварин або іншого нормативного документа, відповідаючого чинному законодавству, прилаштування цих тварин у притулок або інший спеціалізований заклад по утриманню тварин. Даний заклад буде відповідати вимогам чинного законодавства по утриманню тварин. Документ, передачі таких тварин до притулку буде надано замовнику.
Таким чином ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» надав роз’яснення у довідку щодо притулку для тварин або спеціалізованого закладу.
Крім того, звернув увагу Замовника, що замовлена ним послуга з затримання тварин, проведення ветеринарної обробки тварин, згідно Оголошення, здійснюється саме на території об’єднаної територіальної громади. На території смт. Слобожанське неприбуткової установи – притулку для тварин, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини не має.
Виходячи з цього, вимога замовника щодо наявності у учасника притулку для тварин або договір з таким притулком йде всупереч чинному законодавству та є дискримінаційною.
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи по Протоколу № 23/21 від 29.03.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 23:22
Вирішення:
Вимога: За результатами перегляду пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» Уповноваженою особою КП «Комунальник» згідно Протоколу №23/21 від 29.03.2021р. було прийнято рішення що подана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам предмета закупівлі. У зв’язку з цим було прийнято рішення про відхилення пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ». Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – відхиливши тендерну пропозицію ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» та не відхиливши пропозицію ФОП Воротніков Сергій Вікторович, яка не відповідає умовам тендерної документації, Замовник порушив право ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим та таким що порушило принципи проведення публічних закупівель виходячи з наступного: 1. Згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»» , «Вимоги до учасників», учасник повинен мати Притулок для тварин, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини. Для підтвердження даної вимоги надати копію договору або довідку про наявність такого притулку. Статтею 1 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» встановлено, що Притулок для тварин – неприбуткові установи, спеціально призначені та облаштовані для утримання безпритульних тварин. ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» у доданій до тендерної пропозиції Довідці «Прилаштування агресивних тварин» надав Замовнику роз’яснення, що у разі виявлення на адміністративній території Замовника агресивних тварин, поведінка яких підпадає під надану замовником нормативну методику визначення агресивних тварин або іншого нормативного документа, відповідаючого чинному законодавству, прилаштування цих тварин у притулок або інший спеціалізований заклад по утриманню тварин. Даний заклад буде відповідати вимогам чинного законодавства по утриманню тварин. Документ, передачі таких тварин до притулку буде надано замовнику. Таким чином ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» надав роз’яснення у довідку щодо притулку для тварин або спеціалізованого закладу. Крім того, звернув увагу Замовника, що замовлена ним послуга з затримання тварин, проведення ветеринарної обробки тварин, згідно Оголошення, здійснюється саме на території об’єднаної територіальної громади. На території смт. Слобожанське неприбуткової установи – притулку для тварин, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини не має. Виходячи з цього, вимога замовника щодо наявності у учасника притулку для тварин або договір з таким притулком йде всупереч чинному законодавству та є дискримінаційною.
Відповідь: Замовником не вимагалось розташування притулку для розміщення агресивних (хворих тварин) на території Слобожанської територіальної громади. Замовником не вимагалось підтвердження неприбутковості притулку. Вимогами замовника є: наявність у учасника притулку для тварин або договір з таким притулом, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини, для прилаштування агресивних тварин, яких небезпечно лишати серед населення.
1. Надається копія договору або довідка про наявність такого притулку.
ГО «Зооконтроль» не надано підтвердження даної вимоги не надано ні договору з притулком, ні підтвердження наявності самого притулку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.04.2021 21:30
Вимога
Вирішена
Щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 24/21 від 30.03.2021р.
Номер:
9651f17e6b574d138ee2a87c5a0dfe09
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-002537-a.c1
Назва:
Щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 24/21 від 30.03.2021р.
Вимога:
Вимога
Щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 24/21 від 30.03.2021р.
Уповноваженою особою КП «Комунальник» згідно Протоколу №24/21 від 30.03.2021р. було прийнято рішення визначити переможцем спрощеної закупівлі ФОП Воротніков С.В. виходячи з того, що подана ФОП Воротніков С.В. пропозиція у повній мірі відповідає вимогам, встановленим згідно умов документації та містить усі необхідні документи, що вимагались умовами документації.
Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та не відхиливши пропозицію ФОП Воротніков Сергій Вікторович, яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим та таким що порушило принципи проведення публічних закупівель виходячи з наступного:
1. Замовник у Оголошенні п.5 вимагає від учасників: «… тобто пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі.
Проте, на пропозицію ФОП Воротніков С.В. не накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Вимога Замовника щодо підписання КЕП/ЕЦП відноситься тільки до документів та копій документів, що вимагаються Додатком 3 документації. Також Додаток 3 містить інформацію яким саме чином Замовник перевіряє підпис КЕП/ЕЦП.
Таким чином, ФОП Воротніков С.В. не виконав вимогу Замовника щодо підписання наданої ним пропозиції саме електронним підписом КЕП, а використав електронний підпис ЕЦП.
Вимагаємо скасувати рішення Протоколу та дискваліфікувати ФОП Воротніков С.В.
2. Згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»» , «Вимоги до учасників», учасник повинен мати Притулок для тварин, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини.
Надати копію договору або довідку про наявність такого притулку.
Вивчивши пропозицію ФОП Воротніков С.В. ми не знайшли документів (копію договору або довідку), які підтверджують наявність Притулку для тварин у Воротнікова С.В. та документу, який засвідчує що служба Державної ветеринарної медицини здійснює контроль за Притулком, та яким саме чином.
Статтею 1 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» встановлено, що Притулок для тварин – неприбуткові установи, спеціально призначені та облаштовані для утримання безпритульних тварин.
Жодна із наданих ФОП Воротніков С.В. копій договорів та довідок не містить інформації про наявність неприбуткової установи – Притулку для тварин
Також пропозиція ФОП Воротніков С.В. не має підтверджуючого документу, що Притулок для тварин знаходиться під контролем служби Державної ветеринарної медицини та якої самої..
Таким чином, ФОП Воротніков С.В. не має підтверджуючих документів (договору або довідки) про наявність Притулку для тварин.
Але не зважаючи на те, що пропозиція ФОП Воротніков С.В. не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Уповноважена особа Замовника прийняла рішення визначити ФОП Воротніков С.В. переможцем.
Вважаємо дане рішення уповноваженої особи необгрунтованим та таким що порушило принципи проведення публічних закупівель.
Визнати пропозицію ФОП Воротніков С.В. таковою, що не відповідає Вимагаємо тендерної документації та скасувати рішення уповноваженої особи, яке визначено у Потоколі № 24/21 від 30.03.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 22:20
Вирішення:
1. Вимога Щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 24/21 від 30.03.2021р. Уповноваженою особою КП «Комунальник» згідно Протоколу №24/21 від 30.03.2021р. було прийнято рішення визначити переможцем спрощеної закупівлі ФОП Воротніков С.В. виходячи з того, що подана ФОП Воротніков С.В. пропозиція у повній мірі відповідає вимогам, встановленим згідно умов документації та містить усі необхідні документи, що вимагались умовами документації. Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та не відхиливши пропозицію ФОП Воротніков Сергій Вікторович, яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим та таким що порушило принципи проведення публічних закупівель виходячи з наступного: 1. Замовник у Оголошенні п.5 вимагає від учасників: «… тобто пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі. Проте, на пропозицію ФОП Воротніков С.В. не накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП). Вимога Замовника щодо підписання КЕП/ЕЦП відноситься тільки до документів та копій документів, що вимагаються Додатком 3 документації. Також Додаток 3 містить інформацію яким саме чином Замовник перевіряє підпис КЕП/ЕЦП. Таким чином, ФОП Воротніков С.В. не виконав вимогу Замовника щодо підписання наданої ним пропозиції саме електронним підписом КЕП, а використав електронний підпис ЕЦП. Вимагаємо скасувати рішення Протоколу та дискваліфікувати ФОП Воротніков С.В. 2. Згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»»
Відповідь: на Вашу Вимогу щодо скасування рішення уповноваженої особи по Протоколу № 24/21 від 30.03.2021р. надаємо інформацію, що в додатку №3 до оголошення закупівлі зазначено: «….Копії документів, що вимагаються Додатком 3, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/ЕЦП
Документи створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У такому випадку КЕП/ЕЦП повинен бути саме тієї особи, документи щодо повноваження на підпис якої надано у складі пропозиції. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали, а також посада службової (посадової) особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.» ФОП Воротніков С.В. в завірив подані документи підписом, з зазначенням посади, прізвища і дати підпису відповідно до вимог Замовника.
Вимога щодо підпису документів КЕП/ЕЦП відноситься до пропозиції учасника в цілому. Питань в період уточнення з з’ясуванням вищезгаданої вимоги не надходило.
2. Згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»» , «Вимоги до учасників», учасник повинен мати Притулок для тварин, який знаходиться під контролем Державної ветеринарної медицини. Надати копію договору або довідку про наявність такого притулку. Вивчивши пропозицію ФОП Воротніков С.В. ми не знайшли документів (копію договору або довідку), які підтверджують наявність Притулку для тварин у Воротнікова С.В. та документу, який засвідчує що служба Державної ветеринарної медицини здійснює контроль за Притулком, та яким саме чином. Статтею 1 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» встановлено, що Притулок для тварин – неприбуткові установи, спеціально призначені та облаштовані для утримання безпритульних тварин. Жодна із наданих ФОП Воротніков С.В. копій договорів та довідок не містить інформації про наявність неприбуткової установи – Притулку для тварин Також пропозиція ФОП Воротніков С.В. не має підтверджуючого документу, що Притулок для тварин знаходиться під контролем служби Державної ветеринарної медицини та якої самої.. Таким чином, ФОП Воротніков С.В. не має підтверджуючих документів (договору або довідки) про наявність Притулку для тварин. Але не зважаючи на те, що пропозиція ФОП Воротніков С.В. не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Уповноважена особа Замовника прийняла рішення визначити ФОП Воротніков С.В. переможцем. Вважаємо дане рішення уповноваженої особи необгрунтованим та таким що порушило принципи проведення публічних закупівель. Визнати пропозицію ФОП Воротніков С.В. таковою, що не відповідає.
Відповідь: Суб’єкти господарювання, що мають ліцензію на ветеринарну діяльність є підконтрольними Державній ветеринарній медицині. В оголошенні Замовником не вимагалось підтвердження статусу неприбуткової установи для притулку. ФОП Воротніковим С.В. надано договір №23/03 від 23.03.2021р. з притулком «Комунальне підприємство «Ветеринарно-стерилізаційний центр «Крок до тварин» Чернігівської міської ради».
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні