• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 33690000-3 Лікарські засоби різні (Тимолова проба, ПЧ-тест, АПТЧ-К-тест, Плазма-контроль, Набір контрольних реагентів для РМП, Набір реагентів для РМП, Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл до Тreponema pallidum, Калібратор 1, Розчин сольового містка, Кондиціонер, Калібратор 2, Набір реагентів для виявлення прихованої крові в калі, Набір реагентів "Масло імерсійне", Смужки індикаторні сечові, Кислота сульфосаліцилова, Реагент анти-A для визначення груп крові людини за системою АВ0 (1х10 мл),Реагент анти-B для визначення груп крові людини за системою АВ0 (1х10 мл), Реагент анти-D для визначення груп крові людини за системою Rhesus (1х10 мл), Тромбопластин, Натрій лимоннокислий (цитрат) 3-зам., Еозин по Май-Грюнвальду, Азур-Еозин по Романовському з буфером, Реагент-система, Комплект для промивки, Розчин для калібрування, Референсний розчин)

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 15:40 - 03.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Скасування гарантійного листа

Номер: 09a027bc8a744c1fa975cb5e5242ba99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-009757-b.c1
Назва: Скасування гарантійного листа
Вимога:
Скасування гарантійного листа Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (надалі-Замовник) за своїм Статутом забезпечує надання медичного обслуговування населення, що є пріоритетним напрямком в діяльності держави. Наявність в повному обсязі у лікувальному закладі товарів за закупівлею UA-2021-03-15-009757-b є одним з основоположних завдань для забезпечення діяльності лікарні та надання в повному обсязі невідкладної допомоги населенню. Додатково наголошуємо, Замовник діє в межах планів, задач, потреб лікарняних закладів на надання медичної допомоги, тощо, а не за погодженням чи бажанням, та задоволенням бізнес потреб усіх чи окремих учасників процедури закупівлі, які в свою чергу не мають права впливати чи тиснути на тендерний комітет, це явище є неприпустимим. !Замовник має за мету безперебійну та якісну роботу лікарняного закладу. За результатами розгляду Вашого звернення UA-2021-03-15-009757-b.c1 маємо намір Вам повідомити: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі (надалі-Закону) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Договір - домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Основою Договору є діюче Законодавство України, а саме Цивільний Кодекс України (надалі – ЦК України) та Господарський Кодекс України (надалі - ГК України), нормативно-правові акти та інше та тому подібне. Гарантійний лист – це особливий діловий документ, що «містить у собі гарантію, іншими словами – підтвердження виконання яких-небудь дій, оплати або дотримання певних умов: термінів і факту оплати за виконані роботи, поставлену продукцію, надані послуги, гарантію якості та автентичності наданих супровідних документів від виробника та інше. З метою розгляду поняття гарантійного листа варто здійснити порівняльний аналіз ознак правочину, договору, способів забезпечення виконання зобов’язань і гарантійного листа. Визначення терміну «правочин» прописано у ст. 202 ЦК України, що розуміє під правочином дію особи, що спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. На основі норм цивільного законодавства зазначають такі ознаки правочинів: вольовий акт; правомірний, що вчиняється суб’єктами в межах їхнього обсягу правоздатності; є юридичним фактом, який породжує правові наслідки [3, с. 35; 24, с. 356–357].; ч. 3. ст. 203 ЦК України прописано, що волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Надання гарантійного листа фактично передбачає вільне волевиявлення особи, що його надає. Наданий гарантійний лист, обов’язково повинен мати певний обсяг правоздатності відповідно до її статутних повноважень (якщо це юридична особа) або відповідно до її статусу (якщо це фізична особа – підприємець). Гарантійний лист – це пропозиція чи відповідь на пропозицію про виникнення певних відносин (гарантування вчасного постачання продукції; постачання в тих розмірах, які потрібні замовнику; наявність виробничих потужностей, що дають змогу виконати таке замовлення; надання листа закордонним суб’єктом господарювання уповноваженому представнику про наявність певної продукції на складі або можливість її виготовити в строки, що передбачив замовник тощо та тому подібне). Наприклад багато товарів іноземного походження, особливо медичні вироби, лікарські засоби та ін.., що реалізовуються через уповноваженого представника, тобто будь-яку юридичну чи фізичну особу – підприємця, яка зареєстрована належним чином та має «підтверджені повноваження від виробника вчиняти юридичні дії від його імені стосовно обов’язків виробника». Міністерство охорони здоров’я України встановило правило щодо реалізації медичних виробів іноземного походження, а саме зобов’язало іноземного виробника призначити на території України уповноваженого представника. Місцевий виробник може мати більш ніж одного уповноваженого представника, юридичну чи фізичну особу – підприємця, яка зареєстрована належним чином та має «підтверджені повноваження від виробника вчиняти юридичні дії від його імені стосовно обов’язків виробника. Вважаємо вимогу Міністерства охорони здоров’я України обґрунтованою необхідністю співпраці з уповноваженим представником, який буде відповідати за реалізацію медичних виробів на території України. Умовами нашої документації передбачено, що з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні  терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції). Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, яким підтверджується що: а) залишковий термін придатності товару на момент його постачання замовнику буде складати не менше 80% від терміну придатності, визначеного виробником; б) строк поставки товару: протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки. Тобто, Гарантійний лист - це документ, який містить підтвердження та гарантію в поставці товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни визначені даною процедурою закупівлі. Пропозиція Учасника повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника(дистриб’ютора) Як показує практика проведення медичних зауупівель, без надання учасниками закупівлі гарантій у формі гарантійних листів є ризики невиконання в майбутньому учасниками-переможцями закупівель, що є невиправданим, а також закупівля фальсифікатів, що в свою чергу є недопустимим. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару.  При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.  Тому, такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності їх поставки в майбутньому. Вважаємо за необхідне не вносити зміни до тендерної документації щодо питання надання гарантійного листа. Ураховуючи вищевикладене, Замовник вважає: - суб’єкти господарювання можуть застосовувати в господарській діяльності звичаї ділового обороту ст. 7 ЦК України, ст. 32 ГК України, ст. 199 ГК України - у разі постачання продукції (наприклад, медичні вироби, лікарські засоби та ін..)обов’язково має бути гарантійний лист від виробника або уповноваженого представника, адже саме уповноважений представник знає потужності та можливості виробника, кількість,якість,автентичність продукції та супровідних документів, тощо та тому подібне. *приклад( що в свою чергу нівелює виникнення такої ситуації, як у публічних закупівлях UA-2019-03-12-001674-b, коли скаржник хотів постачати товар сумнівного походження за державні кошти.) Отже слід зазначити, Замовник не вважає положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель. Замовник проводить процедуру закупівлі № UA-2021-03-15-009757-b відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Законодавства України в цілому. Правова позиція полягає у неухильному дотриманні вимог Конституції та Законів України, нормативно-правових актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Міністерства Охорони Здоров’я та ін.
Статус вимоги: Відхилено