• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Деревне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09111400-4 Деревне паливо)», код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо.

Завершена

775 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 750.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 14:41 - 02.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника щодо визначення переможця торгів

Номер: 01a47c0961964799906fe2ba9891fab6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.b7
Назва: Скарга на рішення замовника щодо визначення переможця торгів
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо визначення переможця торгів
Дата розгляду скарги: 03.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2021 21:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.06.2021 19:54
Дата виконання рішення Замовником: 01.07.2021 10:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконуючи рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 16.06.2021 р. №13659-р/пк-пз, Замовник - Управління освіти Чугуївської міської ради, скасував рішення про визначення фізичної особи-підприємця Мерзлікіна Миколи Михайловича переможцем процедури закупівлі - «Деревне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09111400-4 Деревне паливо)», код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-15-008033-b.
Автор: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, КРЮЧКОВ АРТУР 380508606051 artur-2000@ukr.net
Скарга
Відхилено

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1c6bedb21061468eab87f46b236f83a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.b6
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Я, фізична особа-підприємець Константинов Олександр Володимирович, уважно ознайомився з Документацією по закупівлі UA-2021-03-15-008033-b, ID 5ec40ef91321402d86513611f37bf54e, документами тендерної пропозиції ФОП Мерзлікін М.М. та впевнений, що тендерна пропозиція ФОП Мерзлікін М.М. має бути відхилена Замовником з урахуванням вимог статті 31 Закону (тобто ФОП Мерзлікін М.М. не може бути визнаний переможцем процедури закупівлі) за наступними причинами: 1. ФОП Мерзлікін М.М. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та Тендерною документацією Замовника; 2. ФОП Мерзлікін М.М. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (Тендерна пропозиція ФОП Мерзлікін М.М. не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника); 3. Забезпечення тендерної пропозиції, яке надано ФОП Мерзлікін М.М., не відповідає умовам, що визначені Замовником у Тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; 4. Тендерна пропозиція ФОП Мерзлікін М.М. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 5. Тендерна пропозиція ФОП Мерзлікін М.М. викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією.
Дата розгляду скарги: 03.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 13:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.06.2021 15:50
Автор: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Константинов +380672427466 2904708030@mail.gov.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 0e8af8c1f8274d20a82cc51303cce2c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.b5
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Дата розгляду скарги: 08.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 22:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2021 19:59
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2021 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконуючи рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №8687-р/пк-пз від 21.04.2021 року, Замовник - Управління освіти Чугуївської міської ради, вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Деревне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09111400-4 Деревне паливо)", код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-15-008033-b.
Автор: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, КРЮЧКОВ АРТУР 380508606051 artur-2000@ukr.net
Вимога
Відхилено

Щодо вимог, які не є суттєвими

Номер: 77bb3533db8d4b98b5ed03a1adf4ac96
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.a4
Назва: Щодо вимог, які не є суттєвими
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаю внести зміни та уточнення в Тендерну Документацію в частині виключення окремих несуттєвих вимог до документів тендерної пропозиції. Детальний опис вимоги та аргументація в файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо, Тендерна документація розроблена з дотриманням Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VІІІ” (зі змінами) (далі – Закон) та примірної тендерної документації для процедури закупівлі — відкриті торги, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2011 №680 (далі — примірна тендерна документація). В пункті 31 частини 1 статті 1 Закону зазначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 1 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. В частині 3 статті 22 Закону зазначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А частина 4 статті 22 Закону наголошує, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, з метою полегшення процесу розгляду, оцінки та зіставлення документів Учасника, в Розділі 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) прописує, що пропозиція повинна містити реєстр наданих документів із зазначенням номерів сторінок наданих документів та інформацій (нумерація сторінок наскрізна та послідовна), який має бути першим з документів пропозиції (зазначена вимога не стосується файлів, які обов’язково подаються у відповідному архіві). У разі подання пропозиції окремими частинами (файлами), кожна з частин (файлів) має містити свій реєстр документів. Усі сторінки пропозиції Учасника, мають бути пронумеровані. Документи видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями можуть бути не пронумеровані, а також не містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника; … гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у одному архіві у форматі .rar». Стосовно вимоги «усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником на рахунку фінансової компанії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання платіжного доручення з відміткою банку про зарахування суми забезпечення на рахунок фінансової компанії, також Учасником надається довідка у довільній формі від гаранта щодо розміщення повного грошового покриття на рахунку гаранта (довідка повинна містити номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття) у вигляді електронного документу, також гарантом надається виписка з банку (з відміткою банку) про надходження грошових коштів», відповідно до пункту 3.1. Постанови «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» від 21.01.2004 № 22 «Платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 3 до цієї Інструкції, згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, що викладені в додатку 9 до цієї Інструкції, та подається до банку, що обслуговує його, у кількості примірників, потрібних для всіх учасників безготівкових розрахунків». Тобто відміткою банку не може бути «будь-що». Також необхідно зауважити, що в Законі відсутнє поняття «дискваліфікація Учасника» та відсутні «підстави для дискваліфікації Учасника». Не зрозуміло, що саме малося на увазі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо документів , що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі

Номер: d9e35ccb00a9457e8241f34afd31673a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.a3
Назва: Щодо документів , що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаю внести зміни та уточнення в Тендерну Документацію в частині вимог до документів , що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі. Детальний опис вимоги та аргументація в файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог до висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: ba3de05ae6c24d11ad7a0ccbf314987d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.a2
Назва: Щодо вимог до висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаю внести зміни та уточнення в Тендерну Документацію в частині вимог до висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Детальний опис вимоги та аргументація в файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про опис Товару, що є предметом закупівлі

Номер: bdcb7e9dfda74437a5b48ecdb568be74
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-008033-b.a1
Назва: Про опис Товару, що є предметом закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаю внести зміни та уточнення в Тендерну Документацію в частині опису Товару, що є предметом закупівлі. Детальний опис вимоги та аргументація в файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо. Згідно статті 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. При встановлені даної вимоги, а саме технічних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався Законом, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Вказавши необхідні технічні, якісні та кількісні показники предмета закупівлі замовник виконав пряму вказівку Закону та керувався необхідністю закупівлі якісного товару для закладів, який при використанні забезпечував би належний рівень підтримання теплового режиму в установах. З метою виключення подвійного тлумачення змісту тендерної документації, назву предмета закупівлі буде приведено до єдиного формулювання.
Статус вимоги: Задоволено