• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 13:09 - 19.03.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Про усунення порушень вимог законодавства

Номер: 660ee872a7bd4c748121f1d6b7152b4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-005916-b.c1
Назва: Про усунення порушень вимог законодавства
Вимога:
Відповідно до п.7 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі - «Учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що учасник є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. "Згідно з ч.4 ст.17 Закону України «Про відходи», суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів."». Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради не обґрунтовує необхідність встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведеної вище умови. Враховуючи це, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають «підтвердження, що учасник є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Крім того, у Переліку розміщених у межах території об’єктів утворення побутових відходів, який має відповідати інформації, зазначеній в конкурсній документації для проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, потреби Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради не враховані. Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради в розумінні Закону України «Про житлово-комунальні послуги» не є колективним споживачем житлово-комунальних послуг. Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради функціонує, як лікарняний заклад, тому в розумінні Закону України «Про житлово-комунальні послуги» не є індивідуальним споживачем житлово-комунальних послуг та, як зазначалося не є колективним споживачем житлово-комунальних послуг. Тому відповідно до «Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1173 від 16 листопада 2011 р. потреби Замовника Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради не враховані, а отже умови конкурсу на нього не поширюються. При визначенні виконавця послуг з вивезення побутових Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради є «замовник» в розумінні ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» і керується в своїй діяльності Законом України «Про публічні закупівлі», вказане стосується закупівлі товарів, робіт і послуг в тому числі і закупівлі послуг з поводження з побутовими відходами. Дії Замовника, Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради в частині встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказана позиція узгоджується з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a). Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради встановленням даної вимоги порушує Закон України «Про публічні закупівлі». Зазначивши законодавчі підстави та враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу визначену в п.7 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі - «Учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що учасник є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. "Згідно з ч.4 ст.17 Закону України «Про відходи», суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів."».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь у прикріплинему файлі
Статус вимоги: Відхилено