• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021-2015 (CPV)64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги мобільного телефонного зв'язку)

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 12:09 - 19.03.2021 12:13
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінації учасників (окрім ПРАТ "Київстар") №2

Номер: 9e63e4e962c2434e9b906d0af045194a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-001207-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінації учасників (окрім ПРАТ "Київстар") №2
Вимога:
Доброго дня! У відповідь на пояснення щодо відхилення вимоги №1 отримано таке обгрунтування від Замовника: "Згідно щомісячних звітів, кількість вихідних дзвінків на оператора Київстар складає 75%, на міські, міжміські та на номер інших операторів моб. зв'язку України 25%, тривалість розмов на оператора Київстар складає 80%, на міські, міжміські та на номер інших операторів моб. зв'язку України 20% і це без урахування розмов в межах закритої абонентської корпоративної групи.Вимогу про надання послуги Додаткова SIM для планшета є необхідністю використання послуг в діяльності. На офіційних сторінках інших операторів, так як і на сайті Київстар, можливість підключення заздалегідь не перевірялась. Чи вірно ми Вас розуміємо що Ви не можете нам надати послуги згідно даної закупівлі по нашій господарській потребі, тобто є технічні умови згідно яких може бути лише один провайдер надавачем послуг?" Ви, як Замовник, у період уточнень можете вносити зміни до документації. Вам повідомлено факти обмеження кола учасників спрощеної закупівлі, про можливість участі лише 1 учасника ( а саме: ПРАТ "Київстар"), проте Ви не перевірили дану інформацію і не внесли зміни до документації. ( : "На офіційних сторінках інших операторів, так як і на сайті Київстар, можливість підключення заздалегідь не перевірялась."). "Згідно щомісячних звітів, кількість вихідних дзвінків на оператора Київстар складає 75%, на міські, міжміські та на номер інших операторів моб. зв'язку України 25%, тривалість розмов на оператора Київстар складає 80%, на міські, міжміські та на номер інших операторів моб. зв'язку України 20% і це без урахування розмов в межах закритої абонентської корпоративної групи" ------------ Замовник має змогу збільшити кількість хвилин на інших операторів, що надасть іншим операторам можливість прийняття участі в закупівлі та безліміт на мережу оператора. На запитання: "Чи вірно ми Вас розуміємо що Ви не можете нам надати послуги згідно даної закупівлі по нашій господарській потребі, тобто є технічні умови згідно яких може бути лише один провайдер надавачем послуг?" - ми, як зацікавлена особа в даній закупівлі, не можемо прийняти участь у даній закупівлі з вимогами, що висунуті в технічному завданні через їх дискримінаційні вимоги. А саме: технічне завдання завідомо прописане під одного з Операторів зв’язку, а саме: ПРАТ «Київстар». Гарантувати виконання технічного завдання та пропозиції може лише один учасник на ринку телекомунікацій, що дискримінує нас, обмежує конкуренцію. Просимо прибрати вимоги технічного завдання, а саме: 1. Надати Безліміт за всіма тарифами на Дзвінки на мобільні номери з кодами оператора (067, 068,096, 097, 098). – дану вимогу може виконати лише Оператор Київстар, тому що зазначено його номерний ресурс. Кожен з операторів надає безліміт дзінків у власній мережі, що є вимогою рядку номер 2 « безліміт на Дзвінки в мережі оператора, хв». 2. Вимогу про надання послуги Додаткова SIM для планшета теж реалізована лише одним оператором, що зазначено на його офіційній сторінці https://kyivstar.ua/ru/mm/services/comp/simfortablet. На офіційних сторінках інших операторів відсутня можливість надання 2х сім карт. Дані вимоги технічного завдання суперечать принципам здійснення процедур закупівель, а саме: Стаття 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Отже, просимо привести документацію у відповідність до законодавства України та прибрати технічні вимоги, що завідомо обмежують конкуренцію та порушують наше право на участь в даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Важчаємо, що дана вимога не є дискримінацією Учасників. В технічному завданні чітко прописані вимоги до Учасників закупівлі і потреби нашого підприємства. Наразі ми не знаємо можливостей інших операторів зв’язку, які можуть надати послуги прописані в технічному завдані.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Технічне завдання

Номер: 2775675f3961463d96c8f7af1480c8f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-001207-a.c1
Назва: Технічне завдання
Вимога:
Доброго дня! Ознайомившись з документацією до спрощеної закупівлі номер UA-2021-03-15-001207-a, повідомляємо, що порушено наше право, як Учасника на прийняття участі в даній процедурі закупівлі. А саме: технічне завдання завідомо прописане під одного з Операторів зв’язку, а саме: ПРАТ «Київстар». Гарантувати виконання технічного завдання та пропозиції може лише один учасник на ринку телекомунікацій, що дискримінує нас, обмежує конкуренцію. Просимо прибрати вимоги технічного завдання, а саме: 1. Надати Безліміт за всіма тарифами на Дзвінки на мобільні номери з кодами оператора (067, 068,096, 097, 098). – дану вимогу може виконати лише Оператор Київстар, тому що зазначено його номерний ресурс. Кожен з операторів надає безліміт дзінків у власній мережі, що є вимогою рядку номер 2 « безліміт на Дзвінки в мережі оператора, хв». 2. Вимогу про надання послуги Додаткова SIM для планшета теж реалізована лише одним оператором, що зазначено на його офіційній сторінці https://kyivstar.ua/ru/mm/services/comp/simfortablet. На офіційних сторінках інших операторів відсутня можливість надання 2х сім карт. Дані вимоги технічного завдання суперечать принципам здійснення процедур закупівель, а саме: Стаття 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Отже, просимо привести документацію у відповідність до законодавства України та прибрати технічні вимоги, що завідомо обмежують конкуренцію та порушують наше право на участь в даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно щомісячних звітів, кількість вихідних дзвінків на оператора Київстар складає 75%, на міські, міжміські та на номер інших операторів моб. зв'язку України 25%, тривалість розмов на оператора Київстар складає 80%, на міські, міжміські та на номер інших операторів моб. зв'язку України 20% і це без урахування розмов в межах закритої абонентської корпоративної групи.Вимогу про надання послуги Додаткова SIM для планшета є необхідністю використання послуг в діяльності. На офіційних сторінках інших операторів, так як і на сайті Київстар, можливість підключення заздалегідь не перевірялась. Чи вірно ми Вас розуміємо що Ви не можете нам надати послуги згідно даної закупівлі по нашій господарській потребі, тобто є технічні умови згідно яких може бути лише один провайдер надавачем послуг?
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні