-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Організація та проведення заходів).
Завершена
2 006 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2021 11:02 - 27.03.2021 23:00
Вимога
Є відповідь
Скасування Рішення
Номер:
3ce071eb27534b9ca94e2317599293ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-001546-c.b3
Назва:
Скасування Рішення
Вимога:
Невідповідність пропозиції учасника вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1 Лот 7.pdf 09.04.2021 18:12
Дата подачі:
09.04.2021 18:12
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу від 09.04.2021 №09/04-2/21 повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідної інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце учасника. Учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Частиною 3 статті 12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851). При цьому згідно з частиною 1 статті 5 Закону № 851 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (частина 1 статті 6 Закону № 851). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (частина 2 статті 6 Закону № 851). В Законі законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис/кваліфікованих електронних підписів (далі – ЕЦП/КЕП). Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно статті 22 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону № 922. Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 5 Закону № 922). Аналогічна думка викладена у консультації Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 09.12.2019 на запит № 281/2016. Як зазначалося відповідно до частини 3 статті 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону № 851-15. Проте згідно статті 6 Закону № 851-15 для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до Закону автор (учасник) електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП/КЕП. Тому і в системі ПРОЗОРРО, з одного боку, для замовників встановлено вимогу при оприлюдненні інформації про публічні закупівлі обов’язково підписувати електронні документи (оголошення, звіти, річні плани) ЕЦП/КЕП для ідентифікації конкретної особи, яка несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, що оприлюднюється і ця вимога прямо встановлена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». З іншого боку, для учасників можуть розміщувати інформацію без накладення ЕЦП/КЕП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації пропозиція учасника подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з відповідною інформацією. Також абзацом 7 підпункту 3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації зазначено, що Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажання, будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо послуг, що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, тендерним комітетом Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено, що тендерна пропозиція учасника яка складається з завантажених в електронну систему файлів з відповідною інформацією, є єдиним електронним документом пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скасування РІшення
Номер:
857bf33c66664c95a36444b000810bec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-001546-c.b2
Назва:
Скасування РІшення
Вимога:
Невідповідність пропозиції переможця вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1 Лот 5,13.pdf 09.04.2021 18:05
Дата подачі:
09.04.2021 18:06
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу від 09.04.2021 №09/04-2/21 повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідної інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце учасника. Учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Частиною 3 статті 12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851). При цьому згідно з частиною 1 статті 5 Закону № 851 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (частина 1 статті 6 Закону № 851). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (частина 2 статті 6 Закону № 851). В Законі законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис/кваліфікованих електронних підписів (далі – ЕЦП/КЕП). Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно статті 22 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону № 922. Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 5 Закону № 922). Аналогічна думка викладена у консультації Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 09.12.2019 на запит № 281/2016. Як зазначалося відповідно до частини 3 статті 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону № 851-15. Проте згідно статті 6 Закону № 851-15 для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до Закону автор (учасник) електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП/КЕП. Тому і в системі ПРОЗОРРО, з одного боку, для замовників встановлено вимогу при оприлюдненні інформації про публічні закупівлі обов’язково підписувати електронні документи (оголошення, звіти, річні плани) ЕЦП/КЕП для ідентифікації конкретної особи, яка несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, що оприлюднюється і ця вимога прямо встановлена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». З іншого боку, для учасників можуть розміщувати інформацію без накладення ЕЦП/КЕП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації пропозиція учасника подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з відповідною інформацією. Також абзацом 7 підпункту 3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації зазначено, що Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажання, будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо послуг, що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, тендерним комітетом Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено, що тендерна пропозиція учасника яка складається з завантажених в електронну систему файлів з відповідною інформацією, є єдиним електронним документом пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про Скасування Рішення
Номер:
862064f87a0c411f9d300f57c05f7137
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-001546-c.b1
Назва:
Вимога про Скасування Рішення
Вимога:
Невідповідність вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1 Лот 5,13.pdf 09.04.2021 18:00
Дата подачі:
09.04.2021 18:00
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу від 09.04.2021 №09/04-1/21 повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідної інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце учасника. Учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Частиною 3 статті 12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851). При цьому згідно з частиною 1 статті 5 Закону № 851 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (частина 1 статті 6 Закону № 851). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (частина 2 статті 6 Закону № 851). В Законі законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис/кваліфікованих електронних підписів (далі – ЕЦП/КЕП). Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно статті 22 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону № 922. Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 5 Закону № 922). Аналогічна думка викладена у консультації Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 09.12.2019 на запит № 281/2016. Як зазначалося відповідно до частини 3 статті 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону № 851-15. Проте згідно статті 6 Закону № 851-15 для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до Закону автор (учасник) електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП/КЕП. Тому і в системі ПРОЗОРРО, з одного боку, для замовників встановлено вимогу при оприлюдненні інформації про публічні закупівлі обов’язково підписувати електронні документи (оголошення, звіти, річні плани) ЕЦП/КЕП для ідентифікації конкретної особи, яка несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, що оприлюднюється і ця вимога прямо встановлена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». З іншого боку, для учасників можуть розміщувати інформацію без накладення ЕЦП/КЕП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації пропозиція учасника подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з відповідною інформацією. Також абзацом 7 підпункту 3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації зазначено, що Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажання, будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо послуг, що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, тендерним комітетом Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено, що тендерна пропозиція учасника яка складається з завантажених в електронну систему файлів з відповідною інформацією, є єдиним електронним документом пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено