• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту транспортних засобів та складових частин вантажних автомобілів та автобусів

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 10:50 - 26.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 283a820a2eb044c4a070ad1b9f5b60df
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-002762-b.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів 15 березня 2021 року Акціонерне товариство «Хмельницькобленерго» (далі – Замовник) оприлюднило на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів № UA-2021-03-15-002762-b «Послуги з ремонту транспортних засобів та складових частин вантажних автомобілів та автобусів» (далі – Закупівля), за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): Код ДК 021:2015: 50112100-4 Послуги з ремонту автомобілів. Очікувана вартість закупівлі 500 000 грн. з ПДВ. Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона за даною скаргою ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО» подала пропозицію на участь в аукціоні. За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Відповідно Протоколу №ТЕ-27/2-Р засідання тендерного комітету АТ «Хмельницькобленерго» від 08 квітня 2021 року про розгляд тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Хмельниччина-АВТО», складом тендерного комітету пропозицію було відхилено відповідно до абз.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону). Замовник визнав переможцем та опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» 08.04.2021 року без оприлюднення протоколу розгляду тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» І. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету, Учасником надані акти виконаних робіт по легковим автомобілям, а предметом закупівлі є послуги з ремонту транспортних засобів та складових частин вантажних автомобілів та автобусів. Скаржник не погоджується з таким рішенням, так як в складі тендерної документації ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» надали інформацію та документи (договори, акти виконаних робіт, листи-відгуки від замовників) які відповідають вимогам та предмету закупівлі за ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Водночас наголошуємо, що відповідно актів виконаних робіт наданих в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗС АВТО ГРУП», на підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, також виконувався ремонт саме легкових автомобілів. І разом з тим, це не завадило Замовнику визнати ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» переможцем у закупівлі в супереч вищенаведеному факту. Додаються Витяги з наданих ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» аналогічних договорів та актів виконаних робіт :1.Замовник ДП «ЧАЙКА»;2. Замовник Державне підприємство «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» (ремонт та технічне обслуговування легкового автомобіля Шкода Октавіа); 3. Замовник Військова частина А0598 (ремонт та технічне обслуговування легкового автомобіля Mercedes Benz E320); 4. Замовник Хмельницький ОЦ ЕМД та МК (послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціалізованих санітарних автомобілів).Таке рішення тендерного комітету суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». ІІ. Згідно з протоколом тендерного комітету, «Учасником наданий акт виконаних робіт №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р. без вказівки номеру та дати договору, згідно якого проводились данні роботи. Також даний акт є ідентичним з актом по договору №1 від 30.10.2018р. (пробіг км.:107402, перелік і вартість робіт ідентичні)». В складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за вих. №86 від 30.03.2021р., а також додані скановані копії зазначених у довідці договорів зі всіма додатками, актами виконаних робіт і листи-відгуки від замовників про повне виконання вказаних договорів. Щодо надання учасником акту виконаних робіт без вказівки номеру і дати договору. Акт виконаних робіт (наданих послуг) належить до первинних документів та фіксує факт здійснення господарської операції. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , первинні облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити як: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Таким чином, відсутність номера договору в наданому акті виконаних робіт №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р. без вказівки номеру та дати договору не є підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки не суперечить вимогам оформлення актів виконаних робіт та ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» . Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, тендерною документацією також вимагався лист-відгук на підтвердження виконання аналогічного договору, який нами був наданий в складі тендерної пропозиції, що підтверджує якісне виконання умов договору №11 від 23.09.2019 року укладений з Відділом УФЗ Держспецзв’язку в м. Хмельницькому. Зазначений лист-відгук є підтвердженням, що акт виконаних робіт, на основі якого пропозицію відхилено - є оформлений належним чином. Щодо надання учасником акту №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р., що є ідентичним з актом по договору №1 від 30.10.2018р. (пробіг км.:107402, перелік і вартість робіт ідентичні). Вказані акти дійсно ідентичні, номер і дата договору заповнені програмним забезпеченням 1С нашого підприємства автоматично під час формування первинних документів та, водночас, не є датою виконання робіт. У 2018 році між ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» та Відділом УФЗ Держспецзв’язку в м. Хмельницькому жодних договорів не укладалось. Підставою складання Акту виконаних робіт №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р. є наряд-замовлення від 24 вересня 2019 року (пробіг 107402 км.). На підтвердження Учасником наданий в складі тендерної пропозиції, як додаток до аналогічного Договору №11 від 23.09.2019р., акт приймання-передачі транспортного засобу Део Ланос від 24.09.2019 року, в якому також зазначений пробіг 107402 км. Отже, протиправні дії Замовника, що полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником чотирьом з шести принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі»: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії та ефективності; принцип недискримінації учасників; принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Цінова пропозиція ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» – нижча на 124 450 грн. у порівнянні з пропозицією ТОВ «ЗС АВТО ГРУП», що суперечить принципу максимальної економії. Це дає додаткові підстави визнати тендерну пропозицію Скаржника максимально економічно вигідною. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси. Виходячи з вищевикладеного, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник звертається з проханням до постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і ПРОСИТЬ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможцем ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-15-002762-b. 5. Зобов’язати Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» та визнати переможцем у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-15-002762-b. Додатки: всі документи за цією до скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-15-002762-b Генеральний директор Сиволожський Д.В.
Дата розгляду скарги: 30.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2021 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.05.2021 20:26
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2021 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО", Бресь Олена Вікторівна 380675508737 e.bres@khmelavto.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про перегляд рішення

Номер: 7a9d4be029974b6aaac720b95cca48a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-002762-b.b1
Назва: Вимога про перегляд рішення
Вимога:
Відповідно Протоколу №ТЕ-27/2-Р засідання тендерного комітету АТ «Хмельницькобленерго» від 08 квітня 2021 року про розгляд тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Хмельниччина-АВТО», складом тендерного комітету пропозицію було відхилено відповідно до абз.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» категорично не погоджується з даним рішенням і вважає його необґрунтованим та дискримінаційним з огляду на наступне. - Щодо п.1: «Учасником надані акти виконаних робіт по легковим автомобілям, а предметом закупівлі є послуги з ремонту транспортних засобів та складових частин вантажних автомобілів та автобусів». Роз’яснення: Учасником надана інформація та документи (договори, акти виконаних робіт) які відповідають вимогам та предмету закупівлі за ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Водночас наголошуємо, що відповідно актів виконаних робіт наданих в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗС АВТО ГРУП», також виконувався ремонт саме легкових автомобілів. Цей факт суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». - Щодо п.2: «Учасником наданий акт виконаних робіт №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р. без вказівки номеру та дати договору, згідно якого проводились данні роботи. Також даний акт є ідентичним з актом по договору №1 від 30.10.2018р. (пробіг км.:107402, перелік і вартість робіт ідентичні)». Роз’яснення: 1. Щодо надання учасником акту виконаних робіт без вказівки номеру і дати договору. Акт виконаних робіт (наданих послуг) належить до первинних документів та фіксує факт здійснення господарської операції. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , первинні облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити як: • назву документа (форми); • дату складання; • назву підприємства, від імені якого складено документ; • зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; • особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Таким чином, відсутність номера договору в наданому акті виконаних робіт №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р. без вказівки номеру та дати договору не є підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки не суперечить вимогам оформлення актів виконаних робіт та ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , на який ми посилаємося вище по тексту. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, тендерною документацією вимагався лист-відгук на підтвердження виконання аналогічного договору, який нами був наданий в складі тендерної пропозиції, що підтверджує якісне виконання умов договору №11 від 23.09.2019 року укладений з Відділом УФЗ Держспецзв’язку в м. Хмельницькому. Зазначений лист-відгук є підтвердженням, що акт виконаних робіт, на основі якого пропозицію відхилено - є дійсним. 2. Щодо надання учасником акту №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р., що є ідентичним з актом по договору №1 від 30.10.2018р. (пробіг км.:107402, перелік і вартість робіт ідентичні). Вказані акти дійсно ідентичні, номер і дата договору помилково, автоматично заповнені (підтягнуті) програмним забезпеченням 1С нашого підприємства під час формування первинних документів та, водночас, не є датою виконання робіт. У 2018 році між ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» та Відділом УФЗ Держспецзв’язку в м. Хмельницькому жодних договорів не укладалось. Підставою складання Акту виконаних робіт №НА-0005848 від 07 жовтня 2019 р. є наряд-замовлення від 24 вересня 2019 року (пробіг 107402 км.). На підтвердження просимо звернути увагу на поданий нами в складі тендерної пропозиції акт приймання-передачі транспортного засобу Део Ланос від 24.09.2019 року до договору №11 від 23.09.2019р., в якому також зазначено пробіг 107402 км. На підставі вищезазначеного вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету від 08 квітня 2021 року про відхилення нашої тендерної пропозиції так як воно є упередженим, неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та визнати ПРАТ «Хмельниччина-АВТО» переможцем у закупівлі UA-2021-03-15-002762-b .
Вирішення: Відповідно до оголошення № UA-2021-03-15-002762-b предмет ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту транспортних засобів та складових частин вантажних автомобілів та автобусів) Учасником надані акти виконаних робіт по легковим автомобілям, а предметом закупівлі є послуги з ремонту транспортних засобів та складових частин вантажних автомобілів та автобусів; - Учасником наданий акт виконаних робіт № НА-0005848 від 7 жовтня 2019р. без вказівки номеру та дати договору, згідно якого проводились данні роботи. Також даний акт є ідентичним з актом по договору № 1 від 30.10.2018р. (пробіг км.: 107402, перелік і вартість робіт ідентичні). Відповідно до додатку №2 тендерної документації Учасник надає: Довідку в довільній формі, за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (не менше 3-х (трьох) на виконання даних видів робіт та датою укладення договорів за період 2018-2020 рр.). В якості документального підтвердження учасник повинен надати скан-копії вищезазначених аналогічних договорів з усіма додатками та актами виконаних робіт та листи-відгуки від контрагентів по кожному об’єкту. Вищезазначені листи-відгуки повинні бути з вихідним номером та датою реєстрації. Виходячи з вищевикладеного Вами не виконані вимоги,щодо пункту 3 додатку №2 перелік документів , які вимагаються замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 а саме: Вимоги до досвіду виконання робіт.
Статус вимоги: Відхилено