• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, паливо дизельне)

Торги не відбулися

349 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 10:37 - 02.04.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 5397c320117242f492cf1887bbb4ba3f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-002408-b.a2
Назва: Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Прошу зобов’язати Замовника – КП «Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради» вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-03-15-002408-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, зокрема: - Вилучити вимогу, щодо наявності в учасників ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, видану на ім’я учасника, та дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які отримали лише ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Дата розгляду скарги: 07.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 14:52
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.04.2021 19:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.04.2021 19:03
Автор: ТОВ "ТД МТК", Данилюк Віктор +380678171010 tdmtcompany@gmail.com
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ

Номер: 041aebc2361447ed838b041f96317cd3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-002408-b.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації щодо: - надання копії дійсної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за місцезнаходженням АЗС Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Вирішення: Доброго дня! Замовником розглянуто Вашу вимогу від 20.03.2021р. за процедурою ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, паливо дизельне), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-15-002408-b, повідомляємо наступне: Цивільний Кодекс України та інші нормативно-правові акти не містять такого поняття, як «партнерські договори». Продавці палива, які працюють на ринку України, використовують АЗС, якщо не мають їх у власності, на праві оренди, або іншому праві користування і тим самим забезпечують якісне виконання умов згідно предмету постачання. Що стосується Вашої вимоги щодо вилучення п.5 Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, паливо дизельне) про подання копії дійсної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за місцезнаходженням АЗС, видану на ім’я Учасника органом виконавчої влади, уповноваженим КМУ, то маємо зазначити наступне. Відповідно до потреб замовника та умов тендерної документації предметом закупівлі є бензин А-95, паливо дизельне. В положенні Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481), а саме статті 1, надано визначення, як роздрібної торгівлі пальним, так і оптової торгівлі пальним. Зокрема визначено, що роздрібна торгівля - це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Також, мається визначення оптової торгівлі пальним, яка зазначена, як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам. Оскільки Комунальне підприємство "Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради" здійснює закупівлю для заправки безпосередньо на АЗС, без наміру продавати далі, тому учасник для підтвердження технічних вимог повинен надати ліцензію саме на роздрібну торгівлю, а не на оптову торгівлю, оскільки самі по собі талони не є предметом закупівлі, а є лише способом для заправки автотранспорту. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на те, що специфіка використання пального лікарнею – для заправки неонатальних реанімобілів та санітарного транспорту (що нерідко потребує значної оперативності), а також не зовсім зрозумілим для замовника трактуванням «партнерські договори» (які партнерські умови? хто відповідно до умов таких договорів є покупцем пального? де в умовах «партнерських договорів» постачання взагалі знаходиться лікарня як замовник? яке право користування АЗС за «партнерськими договорами» має потенційний учасник? чи не припинить своєї чинності «партнерський договір» без зрозумілих на те підстав, в будь який момент часу? чи не відмовиться умовний «партнер» потенційного учасника від заправки пального для автомобілів лікарні зі зрозумілих тільки для нього підстав???), та для захисту власних інтересів (мати певні передумови стабільності та можливості виконання умов закупівлі потенційним учасником), відповідно до специфіки діяльності, Комунальне підприємство "Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради"» може викласти п.5 Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації в наступній редакції: «5. Надати в складі пропозиції копії дійсної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на власних, орендованих або тих що знаходяться на іншому праві користуванні АЗС». Тож замовник вважає за недоцільне задоволення Вашої вимоги, та не вважає умови тендерної документації, такими що обмежують конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено