• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо, скраплений газ пропан-бутан)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями, російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Торги не відбулися

439 784.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 198.92 UAH
Період оскарження: 15.03.2021 10:12 - 26.03.2021 23:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови ТД

Номер: ccdeff98dbf044079afd8277a3ce43d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-001814-b.a2
Назва: Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка ("2 2. Талони на дизельне паливо, бензин А-92 та скраплений газ повинні мати єдиний зразок") Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога тендерної докуменатції є дискримінаційною, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тенденої документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС з мереж-партнерів. Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. На підтвердження цього, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу. Очевидно, що вимога «єдиного зразку талонів» штучно звужує коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі вилучення дискримінаційної вимоги, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Вимога «єдиний зразок талона» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови тендерної документації по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з НЕєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі, предметом закупівлі є бензин А- 92, дизпаливо та скраплений газ , способом їх отримання - АЗС. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2- х і більше постачальників. Зазначаємо, що учасники не обмежені вимогами оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів у виборі мережі (мереж) АЗС та можуть мати партнерський договір або договір оренди з декількома мережами АЗС та на умовах використання єдиного зразка талонів. Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Таким чином, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою що враховує особливості діяльності нашого підприємства та є необхідною для безперебійного виконання функцій та покладених обов’язків. Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ

Номер: 73c0d4ca0c984fe0804b378ac22ccbbf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-15-001814-b.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - надання документів, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду).» Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. Замовником встановлено надмірні вимоги надання зайвих необґрунтованих документів, котрі потенційні учасники, які бажають прийняти участь у закупівлі не мають з обґрунтованих причин. Отже вимагаємо, видалити дагну дискримінаційну умову, з метою проведення закупівлі на 100 відсотків, а не чекати до тих пір поки ЗАКУПІВЛЯ ЗНОВУ НЕ ВІДБУДЕТЬСЯ. У разі невилучення вищезазначених дискримінаційних умов - звернемося до АМКУ.
Вирішення: Шановний учасник! Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Потреба у наявності документів про право на використання торговельної марки Учасником полягає, зокрема, у забезпеченні торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Крім того, документи, що підтверджують право на використання торговельної марки дають підстави вважати, що паливо, яке відпускається є автентичним, якісним, виробленим за всіма стандартами торговельної марки під якою відпускається і відпускається особою, яка має повноваження на введення його у господарський облік. Таким чином, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою що враховує особливості діяльності нашого підприємства та є необхідною для безперебійного виконання функцій та покладених обов’язків. Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено