-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо: яловичина, кури - код ДК 021:2015 - 15110000-2 "М'ясо"
с. Тетерівка, вул. Шевченка, 25; с. Тетерівка, вул. Космонавтів, 17; с. Висока Піч, вул. Воронкіна, 13; с. Висока Піч, Воронкіна, 16; с. Дениші, вул. Садова, 5; с. Дениші, вул. Садова, 3.
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2021 09:40 - 26.03.2021 23:00
Вимога
Є відповідь
вимога-оскарження
Номер:
a1d680097d324536b1fbe6e879649fef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-001132-b.b1
Назва:
вимога-оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником проведена закупівля ID UA-2021-03-15-001132-b за ДК 021:2015-15110000-2 «М'ясо». За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про дискваліфікацію ФОП Антонової Ірини Леонідівни. Розглянувши протокольне рішення уповноваженої особи від 06.04.2021 №2 щодо відхилення цінової пропозиції Фізичної особи-підприємця Антонової Ірини Леонідівни повідомляємо, що прийняте рішення є не законним та упередженим. У даному протоколі вказано, що учасника відхилено у зв’язку з відсутністю в складі пропозиції учасника ФОП Антоновї Ірини Леонідівни відомостей про реєстрацію потужностей та/або експлуатаційного дозволу. Відповідно до частини 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл повинні отримувати оператори ринку харчових продуктів, які здійснюють діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Тобто, відповідно до вимог Закону, Експлуатаційний дозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ДІЯЛЬНІСТЬ учасника безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є не перероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10 °C). Враховуючи вище зазначене обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності учасника ФОП Антонової Ірини Леонідівни, так як вона являється прямим постачальником від виробників від ФГ «Улар» та ФОП Лашхіа Лаши Омаровича та всі необхідні роботи для здійснення предмета закупівлі
виконуються на підприємствах виробників включно з пакуванням, маркуванням та транспортуванням. В своїй ціновій пропозиції учасник ФОП Антонова І.Л. надала всі підтверджуючі тому документи в т.ч експлуатаційні дозволи виробників предмету закупівлі. Потужностям, на які видано експлуатаційний дозвіл, присвоюється реєстраційний номер. Оператори ринку та потужності, на які видано експлуатаційний дозвіл, вносяться до Реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, відповідно до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 10.02.2016 року №40. В ціновій пропозиції учасником ФОП Антоновою І.Л. надана довідка від 25.03.2021 №15 про реєстрацію потужностей виробників, яку члени тендерного комітету, я так розумію, також не взяли до уваги. Отже аналізуючи вищезазначене у мене є підстави вважати, що у тендерного комітету є ознаки упередженого підходу до оцінки ФОП Антонової Ірини Леонідівни, що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. З метою неупередженого та ефективного захисту прав і моїх законних інтересів у разі відхилення моєї вимоги залишаю за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо
притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження Антонова І.Л..pdf 07.04.2021 22:46
- Протокол.pdf 09.04.2021 15:19
Дата подачі:
07.04.2021 22:46
Вирішення:
Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги:
Відхилено