-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція спортивного майданчика з створенням поля зі штучним покриттям Біловодської гімназії за адресою : вулиця Біловодська,148 А смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області
Торги не відбулися
5 658 081.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 291.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 291.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2021 09:38 - 26.03.2021 23:00
Вимога
Без відповіді
Вимога на протокольне рішення Замовника
Номер:
bc9856f2ee6c4d378369b6251b5b8857
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-000575-c.c5
Назва:
Вимога на протокольне рішення Замовника
Вимога:
Вважаємо дії фахівця з публічних закупівель Замовника незаконними та такими, що суперечать законодавству України і порушують наші права та охоронювані Законом та Конституцією України інтереси
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 10.07.2021 19:34
Дата подачі:
10.07.2021 19:34
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника
Номер:
744bc1ac00014159ada943a55c969fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-000575-c.c4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Упередженість рішення фахівця з публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на рішення Замовника 3.PDF 10.07.2021 18:17
- Скарга до АМКУ на рішення Замовника варіант1 (3).doc 10.07.2021 18:17
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.07.2021 19:28
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
0209e164a7ef490494942b1a81b94e9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-000575-c.b3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на рішення Замовника варіант1.doc 27.05.2021 14:11
- Скарга на дії Замовника 26.05.2021.PDF 27.05.2021 14:11
- рішення від 31.05.2021 №11903 лист Замовнику.pdf 01.06.2021 15:41
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 09.06.2021 №10703.pdf 10.06.2021 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 №14017.pdf 23.06.2021 16:20
- рішення від 22.06.2021 №14017.pdf 25.06.2021 18:29
- Відповідь на вимогу 03.06.2021 11:28
- Відповідь на вимогу 03.06.2021 11:29
- Статут 03.06.2021 11:29
- Витяг від 25.03.2021 03.06.2021 11:29
- Витяг ПДВ 03.06.2021 11:29
- Гарантійний лист 03.06.2021 11:29
- Гарантійний лист 03.06.2021 11:29
- Довідка про матер.технічну базу 03.06.2021 11:29
- Додаток 4 наявністт МТБ з договором оренди транспорту, будівельних машин 03.06.2021 11:29
- Розрахунок цін на орендовані машини 03.06.2021 11:29
- Гарантійний лист код доступу 03.06.2021 11:29
- Підсумкова відомість ресурсів 03.06.2021 11:29
- Повідомлення про рішення 29.06.2021 10:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2021 14:23
Дата розгляду скарги:
09.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.06.2021 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2021 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
29.06.2021 10:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення № 14017-р\пк-пз від 22.06.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Було прийнято рішення, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВСІМИР-БУД" переможцем процедури закупівлі – « Реконструкція спортивного майданчика з створенням поля зі штучним покриттям Біловодської гімназії за адресою : вулиця Біловодська,148 А смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області » , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-15-000575-c.
Та перейти до розгляду наступної пропозиції учасника торгів товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ".
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
e1c9e79d209c477ab08b01af8d2cc66c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-000575-c.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Вважаємо, що дії уповноваженої особи порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, Замовником, всупереч наявності порушень та невідповідностей пропозиції учасника торгів ТОВ «Українська будівнича компанія», прийнято рішення про намір укласти з ним договір (Протокол №37 від 12 квітня 2021 року).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення УО Біловодськ.PDF 22.04.2021 16:53
- Скарга до АМКУ дискваліф варіант1.doc 22.04.2021 16:53
- Відповідь на вимогу 26.04.2021 15:17
- Відповідь на вимогу 26.04.2021 15:17
- Додаток _4 Наявність обладнання (2).pdf 26.04.2021 15:17
- Довідка запрооп товар належної якості (2).pdf 26.04.2021 15:17
- Гарантійний лист запропонований товар є еколог. (1).pdf 26.04.2021 15:17
- Гарантійний лист відпов технічних_ якісних та кільк характер. (1).pdf 26.04.2021 15:18
- Відповідь на вимоги УБК.pdf 26.04.2021 15:18
- Відповідь на вимогу 29.04.2021 14:55
- Відповідь на вимогу 29.04.2021 14:55
- Додаток _4 Наявність обладнання (2).pdf 29.04.2021 14:55
- Гарантійний лист 29.04.2021 14:55
- Гарантійний лист 29.04.2021 14:55
- Гарантійний лист 29.04.2021 14:55
- Відповідь на вимогу 13.05.2021 08:18
- Відповідь на вимогу 13.05.2021 08:26
- рішення від 26.04.2021 №9038+лист замовнику.pdf 27.04.2021 19:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2021 №10163.pdf 11.05.2021 19:34
- рішення від 07.05.2021 №10163.pdf 13.05.2021 20:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2021 16:59
Дата розгляду скарги:
07.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.04.2021 19:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2021 20:41
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2021 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Відмінити рішення № 37 від 12.04.2021 р про визнання переможцем процедури закупівлі « Реконструкція спортивного майданчика з створенням поля зі штучним покриттям Біловодської гімназії за адресою : вулиця Біловодська,148 А смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області » учасника торгів ТОВ «« Українська будівнича компанія» .
2. Розглянути наступну пропозицію учасника торгів ТОВ « ВСІМИР-БУД ».
Вимога
Є відповідь
Вимога на протокольне рішення уповноваженої особи
Номер:
59700869d3f54366bea8e16d2faacb07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-15-000575-c.c1
Назва:
Вимога на протокольне рішення уповноваженої особи
Вимога:
Невідповідність пропозиції Учасника ТОВ Українська будівнича компанія
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1 Біловодськ.pdf 20.04.2021 17:17
- Відповідь на вимогу 23.04.2021 09:10
Дата подачі:
20.04.2021 17:17
Вирішення:
1. Згідно ст. 22 ЗУ Тендерною документацією Розділ ІІІ п. 1 зазначено:
«Формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції».
Цілком вважаємо, що питання про завірення статуту, не впливає на зміст Тендерної пропозиції Учасника ТОВ УБК» і не може бути причиною для її відхилення. Також спираючись а те, що завірена копія статуту містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстації та у складі Тендерної пропозиції ТОВ «УБК» наданий лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та завірена копія описа за якими існує можливість переглянути електронну версію документу, то згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не може вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.Учасник надав файл « Статут», в копії наявна відмітка нотаріуса.
2. У Розділі ІІІ п. 1 Тендерної документації зазначено: «Всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або скан-копії документу, належним чином завіреного Учасником), що містить підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки та фірмовий бланк Учасника (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки та якщо має фірмовий бланк), дату складання, вихідний номер, за винятком документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи на підпис пропозиції та договору закупівлі».
Що трактується, так що тільки документи надані в електронному вигляді потребують накладання КЕП.
Також у Розділі ІІІ п. 1 Тендерної документації зазначено: «Учасник при наданні документів, інформації накладає кваліфікований електронний підпис».
При поданні документів електронний підпис ТОВ «УБК» був накладений. Але ТД не містить окремих вимог щодо накладення підпису на кожен документ окремо, та не містить вимоги, що документи ТП мають бути надані у вигляді електронних документів.
3. 06.04.2021 Замовником була висунута до Учасника ТОВ «УБК» вимога про усунення невідповідностей пов'язана з фінансовою спроможністю та отримана відповідь у вигляді листа № 06/04-01 від 06.04.2021 р. в якому доводи Учасника підкриплені досвідом рішень АМКУ в цьому питанні виявилися вельми вагомими.
На рахунок вашої вимоги, що до того що підприємство ТОВ «УБК» не підтвердило наявність необхідного обладнання, пояснюємо наступне - в ТД, а саме додатку № 6 зазначено: «надати документи, що підтверджують право власності на власні , орендовані машини тп обладнання ( тех. паспорти на машини, обладнання ) на користування або залучення ( оренда ) обладнання та матеріально-технічної бази вказаних в довідці. , або договір оренди з актом прийому-передачі , або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, ( з підтверджуючими документами ).»
У цій вимозі необхідні документи перераховуються через сполучник «або» для того, щоб Учасник обрав з цього переліку та надав саме ті документи за допомогою яких він буде залучати необхідну техніку до виконання робіт. Підприємство ТОВ «УБК» надало договори оренди техніки, та в якості підтверджуючих документів надало додатки до договорів з переліком обладнання яке відповідає підсумковій відомості ресурсів. Наявність даних підтверджуючих документів вважаємо достатнім для підтвердженя можливості виконання робіт за даною закупівлею.
Щодо підтвердження підприємством ТОВ «УБК» відповідність предмета закупівлі характеристикам якості.
Підприємтво ТОВ «УБК» в ТП надало довідку в якій гарантувало, що для виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція спортивного майданчика з створенням поля зі штучним покриттям Біловодської гімназії за адресою : вулиця Біловодська 148 А, смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 та за CPV за ДК 021:2015 – код 45454000-4 Реконструкція ) будуть використані будівельні матеріали та обладнання належної якості та гарантійний лист про застосування заходів з захисту довкілля. З урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників, допускається надання даних документів як аналогічних виходячи з того, що тільки Учасники з великим фінансовим зворотом мають заздалегідь в наявності матеріали з документами якості, а інші більш малі підприємства які не менш відповідають встановленим кваліфікаційним критеріям скоріш за все купують товари після укладання договору на виконання робіт.
п. 7 розділу ІІІ носить більш інформативний і універсальний характер та є відображенням ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, застосування даного пункту можливе лише у разі конкретного визначення Замовником екологічних та інших характеристик запропонованого товару чи послуги. В даній закупівлі такі вимоги не встановлюються.
Також повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції встановлені також невідповідності, які призведуть до відхилення пропозиції, а саме:
- відповідно до технічного завдання ( Додаток 12 , який Вами не наданий )передбачені електромонтажні роботи, що передбачають наявність працівника ( електрика ), в довідці про наявність працівників такий працівник відсутній, що викликає сумнів щодо якості виконаних робіт;
- також вами не надано копію установчого договору, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг і сфері державної реєстрації ;
- також Вами не наданий гарантійний лист , що підтверджує можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару .
Статус вимоги:
Задоволено