-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 16810000-6 - Частини для сільськогосподарської техніки (запчастини до тракторів МТЗ, Т-25, Foton та іншої техніки)
Завершена
2 151 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 511.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 511.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 17:15 - 15.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
88159378ae0545daa020ce64b9462bc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-005887-c.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.03.2021 16:36
- Додатки до скарги.rar 24.03.2021 16:37
- Скрін квитанції про оплату від 24.03.2021.pdf 24.03.2021 16:41
- Рішення від 26.03.2021 № 6114 (+лист Замовнику).pdf 26.03.2021 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2021 № 7080.pdf 07.04.2021 17:29
- Рішення від 06.04.2021 № 7080.pdf 09.04.2021 19:52
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.03.2021 11:30
- Документи в форматі doc.zip 30.03.2021 11:33
- Протокол ТК 51-3.pdf 09.04.2021 21:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 16:47
Дата розгляду скарги:
06.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2021 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2021 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2021 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛИ
1. З метою усунення виявлених порушень зазначених у рішенні АМКУ від 06.04.2021 року № 7080-р/пк-пз в нести зміни до тендерної документації на закупівлю запчастини до тракторів МТЗ, Т-25, Foton та іншої техніки код згідно ДК 021:2015: 16810000-6 - Частини для сільськогосподарської техніки, оголошення про яку розміщене на сайті уповноваженого органу № UA-2021-03-12-005887-с .
2. Перелік змін, що вносяться до тендерної документації оформити окремим протоколом тендерного комітету.
3. Після усунення порушень зазначених у рішенні АМКУ від 06.04.2021 року № 7080-р/пк-пз протягом одного робочого дня з моменту усунення порушень повідомити про це орган оскарження розмістивши в електронній системі закупівель підтвердження.
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін
Номер:
6e6f2a9b39d141a1acf8c0687bff4e26
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-005887-c.b3
Назва:
Вимога щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з Тендерною документацією, виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, що у свою чергу робить неможливим мою участь у відповідній процедурі закупівлі, хоча я маю можливість та об’єктивну спроможність поставити товар за предметом закупівлі.
Так, відповідно до пп.3 п.5.1 ч.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2020р. аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (загальна вартість договору зазначеного в довідці Учасника та поставленого по ньому товару, повинна бути не менше 40 % від вартості закупівлі) (далі по тексту – Вимога).
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведеної вище Вимоги, щодо обсягів виконання за аналогічним договором, порушують вимоги ч.1 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону, якими визначено принцип недискримінації учасників та пряму заборону на встановлення у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаю, що вищевказана Вимога, встановлена у Тендерній документації, є дискримінаційною та необґрунтованою.
Вимушений звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерною документацією за лотом UA-2021-03-12-005887-c безпідставно встановлено обмеження щодо мінімальної вартості виконаних аналогічних договорів у сумі 860 440 грн. (2 151 100,00 грн * 40%).
Я, як постачальник аналогічного товару по всій Україні, маю досвід у виконанні аналогічних договорів, в тому числі й щодо поставок комунальним підприємствам.
Проте, за визначений у Тендерній документації період - 2019-2020 роки, вартість таких договорів менша, ніж визначена в даному лоті 860 тис. грн.
При цьому, за період 2017-2018 років, я навпаки, маю виконані аналогічні договори, вартість яких значно перевищує визначений даним лотом ліміт.
Таким чином, окрім ліміту, не зрозумілим є ще й обмеження в строках, за які необхідно подати, визначених лише 2019-2020 роками, а не більшим періодом.
Не зважаючи на те, що я можу надати безліч відгуків про співпрацю від задоволених замовників, ураховуючи вищевказані штучні обмеження, я не можу прийняти участь в даній закупівлі, як і багато інших потенційних учасників.
Вимушений наголосити, що таке необґрунтоване встановлення певних вартісних обмежень є способом дискримінації, про що зазначає й Антимонопольний комітет України, зокрема у Рішеннях №№ 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р., № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р., № 6428-р/пк-пз від 22.05.2019 р.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю внести зміни до Тендерної документації та усунути дискримінаційні умови щодо необхідності підтвердження виконання аналогічних договорів в період 2019-2020 років в обсязі не менше ніж 40% від вартості закупівлі або скасувати дану закупівлю.
Додатково повідомляю, що у разі не усунення порушень вимог Закону «Про публічні закупівлі», я буду вимушений звернутись з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2021 20:14
Вирішення:
Шановний Скаржник. Встановлення зазначених критеріїв зумовлене негативним досвідом роботи з деякими постачальниками запасних частин, які на стадії проведення закупівлі та укладення договору погоджуються забезпечити поставку товару вчасно та належної якості, а при виконанні договору з'ясовується що в останніх на складах наявні лише витратні матеріали та незначна кількість запасних частин. Забезпечити вчасно поставку товару такі постачальники не можуть та виявляються недобросовісними в звязку з чим і встановлено вартісні обмеження до аналогічного договору в розмірі 40%. Що стосується періоду за який даний договір повинен бути виконаний 2019-2020 роки то даний період є хоч і достатнім для можливості підтвердження вказаного критерію Учасниками, але зважаючи на наявні запитання та вимоги Замовником буде внесено зміни до ТД та змінено(збільшено) період за які аналогічні договори можуть бути подані.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
заява
Номер:
a1edc9de4ea940ec8060eecd95436e70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-005887-c.a1
Назва:
заява
Скарга:
квалі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.03.2021 18:17